Wat je even kwijt wil #69

Jeetje mina dat ze daarvoor 's nachts bellen. Zeker niks anders te doen :sweat_smile:

3 likes

Het is pas 11 uur en ik heb al 15k stappen gezet. Allemaal in de regen :grimacing: gelukkig hoef ik m’n huis niet meer uit vandaag en kan ik de rest van de dag besteden aan opwarmen brrrrr de kou en vocht lijkt wel in m’n botten getrokken.

7 likes

Vandaag zou m’n moeder jarig zijn en het is de sterfdag van m’n oma. Kutdag maar ik voel ook veel liefde :two_hearts:

60 likes

Pff wat een pittig moment. Kwamen net op werk bij elkaar omdat er een collega op dat moment euthanasie kreeg. Raar moment. Hopelijk heeft die collega nu geen pijn meer.

16 likes

Ik word echt gillend gek van YouTube die wil weten of ik een bot ben
 :rage:
Meer mensen hier die geen videootjes meer kunnen bekijken? :cry:

2 likes

Ok, nu ik de melding eens goed heb bekeken blijkt dat ik even opnieuw moest inloggen. Het werkt weer :no_mouth:

IMG_1483

6 likes

Wel leuk dat je jezelf verder helpt :heart:

6 likes

Haha inderdaad, tevens redelijk uniek gezien mijn matig ontwikkeld probleemoplossend vermogen :+1:

4 likes

Sterkte :heart:

2 likes

Update van dit verhaal. 2 huizen verder staat een huis leeg dat wordt verbouwd vanuit woningbouwvereniging. Nu kwamen we erachter dat de balkondeur en alle ramen daar wagenwijd open staan en door de wind dus constant open en dicht slaan. Ik heb de woningbouw gebeld maar die vonden het niet urgent genoeg om vandaag langs te komen, misschien dat het morgen gaat lukken (wat ik raar vind, maar het was normale gang van zaken als er geschilderd is in een huis???). Ik was ook niet de eerste die gebeld had, er waren meer buren die al een melding gemaakt hadden.

Heb toen bij een aantal buren aangebeld om aan te geven wat de situatie is en ben er zo ook achter gekomen wie de politie gebeld heeft vannacht. Haar argument was dat ze bang was om ons vals te beschuldigen van overlast, en dat ze daardoor niet wilde aanbellen. Ze had zich al heel de middag geĂ«rgerd aan het geluid en om 2 uur ‘s nachts was ze het zat en had ze de politie maar gebeld en ons adres doorgegeven. Heb haar verzocht om de volgende keer als ze denkt problemen met ons te hebben, ze eerst bij ons aan mag bellen voordat ze de politie inschakelt. Haar man leek dat verzoek wel te begrijpen, zij wat minder. Van hem kreeg ik nog een zachte “sorry voor de overlast” toen z’n vrouw al was weggelopen bij de deur en hem niet meer kon horen. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

25 likes

Aanbellen om iemand vals te beschuldigen is inderdaad niet netjes. Escaleren door naar de politie te stappen hierover daarentegen

Overigens snap ik ook niet dat de politie midden in de nacht gaat bellen voor een klepperend geluid.

32 likes

Haha ja want bij jullie aanbellen om te vragen of je er misschien meer van weet is echt vals beschuldigen, in tegenstelling tot de politie bellen en zeggen dat de overlast bij jouw huis vandaan komt :exploding_head: Sorry ik snap niks van deze omgekeerde redenatie

26 likes

Mijn boze smiley is dus omdat ik het bizar vind dat iemand hier de politie voor belt. Ik zou zo pissig zijn :smiling_face_with_tear:

2 likes

Precies dat. Ik zei haar ook dat ze aan had kunnen bellen en gewoon had kunnen vragen of het geluid bij ons vandaan kwam. Had niet gelijk een beschuldiging bij gehoeven.

Zou willen dat ik iets assertiever zou kunnen zijn in dit soort situaties. Mijn man zei ook al, je bent veel te lief gebleven, je had best wat duidelijker mogen zijn over wat je van de situatie vindt aangezien zij ook niet zo heel vriendelijk bleef. Bedenk nu 100 dingen die ik eigenlijk had moeten zeggen haha. Ben zo slecht in dit soort situaties :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik vind jouw buurvrouw echt een idioot.

2 likes

Heb het echt zo ontzettend koud, lig met koude rillingen in bed en val maar niet in slaap.dus ben er net uit gegaan om een extra deken te pakken, zie ik dat het pas 03.00 uur is, pff ik dacht het zal wel bijna 07.00u zijn.

3 likes

Vandaag wordt de eerste dakkapel geplaatst :partying_face:
Wel jammer dat ik moet werken :smiling_face_with_tear:
Had graag mijn dak open gezaagd zien worden.

7 likes

Je bent toch heel actief en assertief bezig geweest? Allerlei buren bij langs gegaan en toen je er achter kwam wie het was er ook wat van gezegd. Als je hebt gezegd wat je hier hebt getypt dan is dat toch duidelijk? Assertief betekend niet dat je onvriendelijk moet zijn. Missie geslaagd lijkt me.

45 likes

Ik heb zo een afspraak bij de huisarts en ik denk dan altijd dat ze dan denken ‘daar heb je haar ook weer’ terwijl ik eigenlijk helemaal nooit zo vaak kom.

11 likes

Echt zo goed dat je gewoon aangebeld hebt en je verhaal gedaan hebt!

5 likes