Wat je even kwijt wil #69

Was dat niet I Still Know What You Did Last Summer ofzo? Toen ik nog onder de zonnebank ging moest ik daar ook altijd aan denken.

4 likes

Hahaha! Volgens mij zijn die boomstammen voor heel veel mensen een soort trauma :sweat_smile:

8 likes

Wat een kut timing. Ik ga over 2 dagen naar Berlijn en heb sinds vorige week de blaftyfus. :smiling_face_with_tear: Gelukkig wel via de huisarts iets gekregen zodat het wat sneller over gaat en moet vanmiddag nog keertje langskomen voor ik naar Berlijn ga maar jeetje wat een matige timing wel.

5 likes

17283783118853094378538345536833

Ja haha, deze meme zie ik zo vaak

32 likes

Ik twijfel over het topic maar goed. Ik wil niet zeggen dat ik een hekel heb aan mannen maar helemaal neutraal of positief ben ik ook niet helemaal. Mijn social media staat de laatste tijd zo vol met vrouw(mens!!) onvriendelijke posts. Hopelijk zit ik gewoon in een slecht algoritme maar ik heb ook echt het idee dat bepaalde denkbeelden meer aanhang krijgen. Het begon met veel reacties over dat vrouwen vooral goed zijn voor het baren van kinderen en de keuken. Maar nu gaat het ook echt over het goedpraten van geweld en moord. Want als je als vrouw je een beetje normaal gedraagt, dan heeft je partner ook geen reden om je te vermoorden en in stukken te hakken. Of bijv van die reacties op posts van vrouwen van 30+ die aangeven graag een relatie of kind te willen en dat er dan reacties komen als: you’re expired!!! Echt wtf. Ik herinner me dat ooit een forummer, ik geloof dat het @kaaltje was, zei dat de wereld vrouwen haat en ik begin het steeds meer te denken. Het zijn ook echt de meest normaal uitziende mannen die zulke denkbeelden hebben. Als ik er tr lang over nadenk word ik er echt niet goed van. Waar je het niet van verwacht ofzo. Nou blijkbaar moest ik dit even kwijt :joy:

10 likes

Ik ben onlangs verhuisd en blijkbaar was mijn vorige woning heel stil, want ik hoor nu heel veel burengeluiden. Even wennen wel!

2 likes

Of je vorige buren waren heel stil ipv de woning. Wij hoorden eerst alles van onze vorige buren en nu wonen daar andere mensen in en horen we precies niets

3 likes

Pfff ik heb nu 2,5 jaar mijn rijbewijs en ik zal nooit een natuurtalentje worden, maar ik red me prima. Alleen vandaag voelde ik me weer net zo als na een slechte rijles-rit. Ik was moe en had eerder op de dag al veel gereden en alles ging gewoon net niet lekker met als klap op de vuurpijl dat ik een auto bijna niet zag met afslaan en die vervolgens keihard toeterde. Voel me er nu helemaal kut over. :sob:

6 likes

Nee, dat is het niet. Mijn vorige bovenbuurman had een kind en gaf regelmatig feestjes en dat hoorde ik amper. De nieuwe buren hier (boven, onder, naast me) zijn allen niet luid, maar ik hoor gepraat, geloop, het geblaf van een hondje, of wanneer stekker uit het stopcontact wordt gehaald. Ik vind het vrij intens wel haha.
Voel me nu andersom ook bezwaard vanwege mijn kraaiende baby, dat moeten ze dan ook allemaal kunnen horen :sweat_smile:

2 likes

Oh ja zelfs de stekker uit het stopcontact klinkt inderdaad vrij intens, zo leer je elkaar snel goed kennen haha

3 likes

Ik heb hetzelfde met mijn buren, kan het ook horen als ze de magnetron gebruiken, wanneer de was klaar is.

Ik ben er op zich wel snel aan gewend. Ik doe ook maar gewoon alsof het gezellig is (en voel me wel veilig soms als ik alleen thuis ben haha).

2 likes

Ik kreeg begin van de middag een beetje keelpijn, paar uur later en ik zit te klappertanden op de bank met de ergste keelpijn die ik had. Bah :frowning:
Ik ga zo lekker naar bed.

4 likes

Ik zie ineens dat dunkin donuts failiet is
Die had ik echt niet verwacht

3 likes

Ik ook niet, maar die donuts vielen echt ontzettend tegen ls je deze gewend was: . :frowning:

De klefste en de beste

27 likes

Ik proef deze foto :heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Ik ben mijn koffer aan het inpakken en het zit gewoon nu al weer te vol :joy: leer ook nooit van mijn fouten

2 likes

@Alicent deze verkopen ze trouwens weer op meerdere plekken!

5 likes

Je koffer is gewoon te klein

1 like

Hahahaha was het maar zo, 67cm zou genoeg moeten zijn voor 7 dagen. Ik moet gewoon niet mijn halve kledingkast meenemen. Maar het past en heb nog ruimte voor ouzo op de terugweg!

2 likes

Ik mag binnenkort voor werk naar een 4daagse cursus voor zelfontwikkeling. Nu is de locatie 1,5u rijden dus ik heb de nacht van tevoren een hotel geboekt. De bruidssuite was maar 2 tientjes duurder dan een gewone kamer. Hello whirlpool. Ontbijt erbij? Jajoh

99 likes