Wat je even kwijt wil #69

Je koffer is gewoon te klein

1 like

Hahahaha was het maar zo, 67cm zou genoeg moeten zijn voor 7 dagen. Ik moet gewoon niet mijn halve kledingkast meenemen. Maar het past en heb nog ruimte voor ouzo op de terugweg!

2 likes

Ik mag binnenkort voor werk naar een 4daagse cursus voor zelfontwikkeling. Nu is de locatie 1,5u rijden dus ik heb de nacht van tevoren een hotel geboekt. De bruidssuite was maar 2 tientjes duurder dan een gewone kamer. Hello whirlpool. Ontbijt erbij? Jajoh

99 likes

Jij hebt heel die cursus niet nodig joh, klinkt top. :nail_care:

31 likes

O, ik vind het niet zo gek. Er komt bijna nooit iemand bij de Dunkin Donuts in mijn buurt

Ik ben in Woerden en zag net een restaurant dat adverteerde met ā€˜onbeperkt carpaccio’

19 likes

Ik ga vandaag op vakantie naar een heel warm land, dus wil daar een beetje op anticiperen met mijn kleding en schoenenkeuze. Maar het is hiet natuurlijk gewoon koud…

5 likes

Laagjes!

2 likes

Ik zou een lekker zittende lange broek, tshirt oid en jasje/vestje doen. Persoonlijk liever in nederland een paar uur kou lijden dan je hele vakantie met bijv een dikke jas, sjaal en weet ik welke warme kleding moeten slepen.

Ja, dat heb ik ook precies en Birkenstocks. We moeten nog een stukje met trein en bus maar daar is het meestal wel comfortabel qua temperatuur

3 likes

Lekker gewoon met sokken in je birckenstocks dan is het prima toch?

4 likes

Goede keuze als je het mij vraagt. Fijne vakantie!

2 likes

Not me die dit gelijk ging Googlen

4 likes

Hahaha iel

2 likes

Ik heb vandaag vrijwilligerswerk (over 3 uurtjes) maar ben zo moe en heb knallende koppijn. Ik wil eigenlijk in bed liggen maar kan het echt niet maken om af te zeggen. Die jongere rekent erop dat wij appeltaart gaan bakken straks 🄹

Dus vandaag maar even strijden denk ik

6 likes

Oh dit is echt niet fijn, hopelijk helpt pijnstilling wat! Zet hem op strijder :smile:, die jongere is vast straks heel blij dat je gegaan bent.

2 likes

Ooh dat lukt me sowieso echt niet haha, kan nooit dutjes doen tenzij ik echt ziek ben. En ik ben nu ook een uurtje aan het oppassen voor een vriendin dus kan sws niet :tired_face:

En het is 1 uur heen en 1 uur terug dus dat maakt het ook kut

2 likes

Los van vandaag echt respect dat je vrijwilligerswerk doet op zo’n afstand zeg!

Sterkte hopelijk werkt de pijnstiller

7 likes

Ja echt belachelijk slecht bereikbaar met het ov, want het is eh 10 min rijden ofzo :rofl:

3 likes

We nemen je verzoek in behandeling en je kunt binnen 3 werkdagen uitsluitsel verwachten. Dank voor je begrip.

23 likes