Ik denk niet dat ze dat nog kan navertellen.
Sorrows sorrows prayers prayers
sorry als je dit al heel vaak hebt verteld maar hoe zit het met dat opzoeken? dat is toch supermakkelijk op die computer? is het een soort offline wikipedia of hoe ziet dat scherm eruit?
Volgens mij idd een soort Wikipedia maar je kunt niet ctrl+f zoeken dus je moet wel enigszins moeite doen
Oh god, ik kom er nu pas achter dat die deelnemers geen open internet tot hun beschikking hebben.
(Ben geen frequente kijker, dat moge duidelijk zijn.)
Toen ik meedeed was dat überhaupt nog niet. Had je alleen een digitale Winkler Prins op je computer tot beschikking die je maar bij een beperkt aantal vragen kon gebruiken. Toen waren het echt voornamelijk de boeken die je moest gebruiken!
Dat is toch ook het mooiste, dat geblader in die boeken en dat iemand dan wanhopig de volgende pakt omdat het antwoord er niet in staat
Je hebt een x-aantal (volgens mij 3 of 5, maar weet niet meer zeker) wiki vragen inderdaad, waarbij in de vraag dan [wiki] staat, dus ze zijn echt super herkenbaar. Dan kan je vervolgens zoeken met een sleutelwoord uit de vraag. Het sleutelwoord staat dan dikgedrukt in de vraagtekst en die moet je echt letterlijk overnemen. Als je dat niet doet kan het zijn dat het juiste antwoord niet te vinden is.
En er kijkt ook iemand via de cameraās mee naar wat je typt enzo, zodat je niet stiekem kan doen alsof je niet zoekt terwijl je toch wel zoekt (geloofde het ook niet, maar mensen proberen dit dus echt sneaky te doen).
Damn dit was wel onderdeel van mijn plan ja
Uiteindelijk helemaal geen enge film. Ik wou Hellhouse LLC kijken, maar kon hem niet zo gauw vinden. Dus ben voor een nieuwe Franstalige psychologische āhorrorā gegaan: Red Rooms. Vond het een interessante, op zich spannende film, maar niet zo eng.
Vanavond hopelijk herkansing met een iets engere
1408 al gezien? En Drag me to hell?
1408 echt lang geleden ja, maar herinner me weinig dus staat op mijn lijstje om opnieuw te bekijken (heel toevallig net in het filmtopic genoemd haha). Die ander nog niet!
Drag me to Hell is een goede inderdaad!
Heb zelf onlangs een Final Destination marathon gedaan. Die staan allemaal op Netflix. Maar die zijn ook niet eng en worden met de film slechter
Oeh, Drag me to hell vond ik erg goed!
Dat heb ik laatst met de Saw reeks gedaan. Gewoon even lekker bloederige horror en verstand op 0. Final Destination heeft er alleen wel voor gezorgd dat als ik in de auto zit en er een oplegger met boomstronken voor me rijdt ik wel even een andere baan kies.
Haha same. Mān man en ik reden pas achter zoān oplegger met boomstammen, waarop hij zich afvroeg of de chauffeurs van dit soort wagen zich bewust zijn van het effect op hun medeweggebruikers. Zouden ze er stiekem om moeten lachen?
Ugh, ook altijd! En ik heb dit ook bij de zonnebank, maar ik weet niet of dit uit Final Destination komt of een ander film.
Haha ja de zonnebankscĆØne, echt ik was al claustrofobisch maar dat hielp er niet bij
Ik heb dat ook, al stel ik mezelf altijd gerust dat de zonnebank waar ik onder ga niet zo ver dichtgaat als in de film en er ook nergens een slush puppy te vinden is (die in de film omver valt en de hele scene op gang helpt) maar toch flitst het altijd even door je hoofd.
Net als de scene bij de tandarts en het tanden flossen in de badkamer.