Wat je even kwijt wil #69

Ik hou er ook niet van. Schelpjes vind ik lekker, daar gaat de saus lekker in.

4 likes

Nee hoor, ik vind penne ook niks. Het is mn man zn favoriet, gelukkig doe ik de boodschappen en koop ik het meestal niet, haha. Af en toen om hem een plezier te doen en een goed gevulde saus maak, zodat er nog smaak aan zit, haha.

1 like

Als je hem nog met bluetooth kan verbinden kan je hem misschien nog vinden met een app?
Verder echt een kut situatie en ik vind het niet jouw schuld. Mensne moeten met hun tengels van anderen hun spullen blijven

6 likes

Ik duim alsnog voor je!

1 like

Een aantal dagen geleden heb ik van meerdere personen te horen gekregen dat een paar mensen die ik jaren als goede vrienden zag blijkbaar ontzettend over mij roddelen en nare geruchten over mij verspreiden. Ik voel me er zo rot over, ik vond ze altijd zo lief en gezellig, vertrouwde ze 100% en ik had dit gewoon totaal niet verwacht. Moet er echt de hele tijd aan denken en dan voel ik me weer zo verdrietig. Zij weten niet dat ik dit weet en ik weet ook nog niet of ik ze ermee ga confronteren omdat ze het vast zullen ontkennen, maar de vriendschap voelt voor mij nu wel verpest.

17 likes

Ik net helemaal verrast dat er parmaham in de koelkast lag, dus ik lekker mee lunchen. Open ik mijn notitie app om te kijken wat ik voor het avondeten had bedacht: salade met parmaham.

Dit heb ik dus gewoon wel zelf bedacht én gekocht :upside_down_face:

38 likes

Verrassing voor jezelf!

2 likes

Ik weet dus een gebeim van een vriend en alleen ik weet het. Dat heeft ie al maanden geleden verteld en het is echt zo onschuldig whaha. Maarja ik ga het dus niet vertellen want dat wil hij niet. Dat ik soms erover nadenk om het hier ff neer te zetten zodat ik het ergens kwijt ben. Ja heel slecht maar pff, als het nou iets ernstigs was, geen probleem. Maar dit begint soms aan mij te knagen, het is eerder een beetje grappig aaargh.

2 likes

Mensen zouden moeten vragen of je een geheim wil weten in plaats van je ermee op te zadelen, of het nou iets groots is of niet

3 likes

Ja ik zei daarna ah ik had dit liever niet geweten. En we moesten er zelf beide om lachen nadat hij het verteld had. Dus het is niet eens zo dat hij er zelf mee zit hij wil niet dat vrienden familie en dergelijke erachter komen. Maar hij moest het dus zelf ook ff kwijt blijkbaar.

Herken ik nog van vroeger dat ik een geheim vertelde puur omdat ik het ff kwijt wilde, en dan NIET DOORVERTELLEN HEEEE!

1 like

Ik heb volgende week een bezichtiging bij een huis, mega spannend. Hoop zo dat het iets wordt en hrt kan en het goed voelt. :four_leaf_clover:
Heb na alle shit wel ff zin in weer iets goeds op mijn pad.

61 likes

Tagliatelle is het beste vind ik

3 likes

Spaghettone of mezze maniche zelfs pacherri nemen meer saus op. Tagliatelle is een hap deeg in je mond.

Penne is zo basic net als fusilli

1 like

Ik zit in een Tiktok loophole over storm Milton.
Mensen die niet kunnen of willen evacueren geven updates, sommigen laten alles zien hoe ze hun huis tornado proof maken en andere filmpjes waarschuwen dat als je niet het gebied verlaat je dood gaat, en dat je op je lichaam je naam moet schrijven etc

Het lijkt me zo’n surrealistische situatie.

5 likes

Ik heb een bekende die daar woont en wat diegene allemaal verteld is echt surrealistisch. Mensen schrijven op hun lichaam telefoonnummers en geboortegegevens voor als ze gevonden worden na de orkaan

2 likes

Ja dat hebben hulpdiensten daar op tv gevraagd aan iedereen die in een evacuatiezone wonen maar besluiten te blijven omdat de verwachting niet is dat je daar levend uit gaat komen.

4 likes

Bizar toch?
Sommigen hebben niet de middelen om te evacueren, of willen hun huisdieren niet achterlaten

1 like

Ik heb familie wonen in een gebied waar de orkaan recht op af gaat. Kreeg net een update dat er een tornado nu recht op ze af komt en dat ze moeten schuilen :weary: Ze konden helaas niet evacueren omdat ze noodzakelijk werk doen waarvoor ze voor het werk moeten blijven.

Ik denk dat het een nacht met weinig slaap wordt en steeds checken of er nieuws van ze is.

9 likes

Vreselijk, sterkte! Hopelijk kunnen ze contact blijven houden
 waar kunnen ze schuilen, zijn er schuilkelders oid?

2 likes

Ik zou hopen dat je leven altijd voor je werk gaat?

10 likes