Wat je even kwijt wil #69

Nee in Florida zijn geen kelders! Ze zijn in een kast aan het schuilen.

@Venkel beroepen als artsen, verpleegkundigen, andere zorg beroepen, politie, brandweer etc kunnen niet weg. Zou wat zijn als iedereen met zo een beroep de staat verlaat :sweat_smile: dus ja dan is het je werk voor je leven maar red je hopelijk jezelf én nog vele andere levens.

5 likes

Ik ook! Ben er helemaal naar van en vraag me af hoeveel ik nog ga slapen vanavond. Wat ontzettend verschrikkelijk voor alle mensen in Florida die dit moeten doorstaan :cry::cry::cry:

1 like

Ja ik volg ook een jongen op TikTok die middenin de evacuatiezone woont maar op de 13e verdieping ofzo van een gebouw dat orkaanbestendig zou moeten zijn, dus hij gokt het erop. In het begin dacht ik ja veiliger kun je bijna niet zijn daar maar langzamerhand vraag ik me echt af of dat wel de juiste keuze is geweest.

Er zijn ook grote overstromingen, dan wil je niet in een kelder gaan schuilen.

3 likes

Ik zit blijkbaar in een gevoelige fase want ik huil bijna overal om de laatste paar dagen. Ik lees net het nieuws over de ellende met de storm in Amerika en ik moet er zĂł van huilen. Stop.
Gisteravond; salamander op de tegel buiten en z’n koppie ging omhoog. Bam, huilen.

6 likes

Caroline Calloway woont tegenwoordig in Florida en is ook niet vertrokken!!! Pray 4 our queen

6 likes

Heb je haar boek wel besteld? Gaat omhoog in waarde als ze sterft!

4 likes

Ik ga over drie weken trouwen en alles begint nu vorm te krijgen. Heb er ontzettend zin in! Gisteren een voorbeeld van mijn bruidsboeket gezien en ik ben helemaal blij! :hugs:

47 likes

Ik dacht dat ik wel weer beter zou zijn. Nou mooi niet dus. Net tien minuten op slakken tempo gefietst en mijn rug is helemaal nat van het zweet.

Welke idioot heeft virussen het leven ingeroepen? Bacteriën hebben tenminste nog nut.

Sorry, dagboekpost, weet niet zo goed waar ik het moet spammen.

Samenvatting

Mijn vriend heeft 2 kinderen en woon sinds juli samen en die kinderen zijn er iets meer dan de helft van de tijd. Met de oudste (7) kan ik prima opschieten, maar de jongste zit net in een lastige fase (5), heeft het soms moeilijk met mij (wat ik ook snap), maar ik kan haar soms ook écht achter het behang plakken. Ik weet dat het nog maar een kind is en ze het volste recht heeft, en ik wist dat ik het zelf ook lastig zou gaan hebben. Heb de afgelopen week soms echt het gevoel dat ik weg moet rennen. Maar ik wil helemaal niet weg, ik vind mijn vriend fantastisch en ik ben nog maar zo kort dat ik samen met de kinderen woon en ik het tijd moet geven. Ik heb ook echt wel het idee dat het goed komt maar voelt gewoon vervelend.

16 likes

Volgens mij is er een topic over bonuskinderen, misschien dat je daar tips en ervaringen kan lezen? :blush:

Edit:

Dit topic!

https://www.forumfeminarum.nl/t/stief-bonusouder-topic/18374/104

2 likes

@grace heeft een van jullie haar boek gelezen? Ik wil het zo graag lezen maar wil geen 45 usd + verzendkosten betalen :sob:

3 likes

Ah die had ik niet gezien, zit achter slot en grendel. Ben een tijdje niet actief hier geweest dus kan het niet lezen, ga eens kijken of ik inmiddels weer aan de voorwaarden voldoe ;-). Dank in ieder geval!

2 likes

Ik wil eigenlijk gewoon een illegale download vinden ergens want ik wil haar echt geen geld geven, maar ben tegelijk ook wel heel nieuwsgierig :smile:

1 like

Regretting life choices :rofl:

41 likes

Ik ben doorgaans wel fan van vrouwen die in de maatschappij als ‘’‘schandalig’’’ worden neergezet haha maar omdat ze haar vroegere beste vriendin zo indirect zwart maakt in dit boek en de hype eromheen wil ik er eigenlijk geen geld aan uitgeven

1 like

Over welk van haar boeken gaat het?

2 likes

Scammer heet het

1 like

Ja, al is de hype wel vrij niche volgens mij, ik ken niemand in het echte leven die haar kent :smile: gelukkig komt ze hier af en toe voorbij, en ik volg ook een heerlijke snark-reddit (/SmolBeanSnark)

2 likes

Lijkt wel een AI foto

4 likes