Wat je even kwijt wil #69

Ik ben al 4,5 jaar niet in Nederland geweest en sta op het punt om kaartjes te boeken voor een lang weekend rond Sinterklaas om met mijn vrienden te vieren. :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: Ik heb er zoooveel zin in, maar vind het om één of andere gekke reden ook zo spannend!

64 likes

Jaa ik was daar ook laatst en het was nog heftiger dan de zara!

@zusjevanJoost ja ik vind de zara in Rotterdam daar ook echt naar ruiken.

6 likes

Hij bestaat niet echt hoor!

13 likes

Dit vraag ik me ook af. Ik ben nu bezig met het proberen van mijn derde pakje proeflenzen. Tot nu toe steeds zo’n wazige waas? Heb nu dus weer een andere soort maar die krijg ik helemaal niet in, zijn super dun en klappen dicht als ik ze pak.

Ik ben voor het eerst ooit alleen op citytrip en vanmorgen voor vertrek dacht ik alleen maar waaaaaaaarom dacht ik dat ik dit wilde en overwoog ik serieus om thuis te blijven, maar ik ben gewoon gegaan. Rondje gewandeld en nu godzijdank vooral heel veel zin in de komende dagen en al zoveel leuke gesprekken gevoerd.

65 likes

Oh, wat goed! Zo herkenbaar ook dat je je afvraagt waarom je ooit dacht dat dit een goed idee was. En … dat wordt minder naarmate je het vaker doet!

Waar ben je? Veel plezier in elk geval!

4 likes

Ik ben echt zo’n sukkel. Ik had een tijdje geleden nieuwe sneakers gekocht en de rechter zat lekker maar bij de linker zat ie een beetje strak aan de bovenkant van mn voet, precies het punt waarop ie iets boven je tenen buigt tijdens het lopen. Ik dacht eigenlijk dat de naad daar gewoon iets te strak gestikt was. Maar goed daarom droeg ik m’n nieuwe schoenen niet zoveel. Tot ik vandaag ineens dacht misschien moet ik eens een beetje wrikken aan die veters en het midden (dus zeg maar het onderste dwarsstukje wat letterlijk het midden van de veter is) losser doen. Nou je raad het al, geen centje pijn meer :joy:

4 likes

Heel goed!!

Ik ben uit in Malaga en het is echt een festijn :joy: was al dronken door we begonnen door alle casual sangria maar het is hier echt heeerlijk

16 likes

Ik ben gewoon alweer ziek. :sneezing_face: :face_vomiting:
Hoe dan

Mijn vriend is een maand weg om voor zijn moeder allemaal dingen te regelen en hoewel ik het de eerste weken echt heerlijk vond om alleen te zijn en mijn eigen ding te doen, heb ik nu toch ook wel dagen dat ik hem mis en me een beetje lonely voel. Heb ook niet heel veel plannen gemaakt dus zit best veel alleen thuis ook, dus mehh haha.

9 likes

Ik heb DE tompouce kaars.

6 likes

Ik ging naar een vintage marktje en ze vroegen 165!! euro voor een verbleekt polyester jasje en 110 euro voor een verwassen gepild wollen vestje :smiling_face_with_tear: we dachten nog pardon zijn ze hier de komma’s vergeten maar nee

7 likes

Ik ga al een aantal maanden door een best pittige tijd en dit weekend voel ik me echt weer eens goed en daar ben ik zo blij mee.

59 likes

na 3 uur non stop op ticketswap strijden is het me eindelijk gelukt kaartjes te krijgen voor museumnacht den haag :triumph::muscle:

12 likes

Haha volhouder! Leuk!

1 like

Ik ben vandaag echt al minstens 3 keer verdwaald, dus heb op het laatst maar een taxi terug naar mijn studio genomen. :joy:
Was eerst een beetje zenuwachtig voor het (semi) solo travelen maar op het verdwalen na vind ik het wel relaxt.

Kan nu lekker zelf bepalen hoe laat en waar ik straks wat ga eten en een drankje doen.

6 likes

Heb jij specifieke dingen waar je heen wil? Ik heb wel kaartjes en ga ook, alleen ik vind het programma een beetje matig. Zie weinig wat er echt uitspringt

1 like

Mijn kleine zusje ook

1 like

niet heel specifiek, maar vond dat ze zowel in fotomuseum als KB/nationale bibliotheek veel leuke dingen hebben!

1 like

Ik ben Dumpert even ingedoken en tot mijn verbazing wordt Wilders daar onder de reaguurders best wel flink afgeslacht omdat hij de rechtstaat niet respecteert en Halsema wordt er gesteund. Huh?!? What happened here?

16 likes