Vind dit heel leuk! Heel benieuwd naar het aanbod.
Dit is in (volgens mij) de VS al een tijdje mogelijk. Leuk dat het ook naar Nederland komt. Ben ook benieuwd naar het aanbod. Vind het aanbod op Podimo en de app van de bieb niet echt fantastisch, hopelijk heeft Spotify meer te bieden.
Wel echt lullig dat we 3 uur minder mogen luisteren dan de VS en GB ![]()
Zag het nieuwe boek van Matt Haig al voorbij komen. En vlucht uit het land van de vrijheid. Waargebeurd verhaal en heb dat boek toentertijd echt verslonden.
Ik zie de audioboeken bij mij nu ook staan en hen er snel even doorheen gescrold en op het eerste gezicht ziet het aanbod er best goed uit!
En bedankt voor de tip! Zal het boek opzoeken.
Als ik bij Podimo een langer boek wil luisteren begin ik tegen het einde van de maand. Dat heb je nieuwe uren tegen de tijd dat je ver in het boek bent. Maar ik luister per jaar misschien naar 3 of 4 audioboeken, niet erg veel dus. Ik vind het fijn om de optie te hebben maar luister bijna alleen maar naar non fictie met liefst korte hoofdstukken want bij een lang verhaal ben ik snel de draad kwijt. Terwijl ik als ik een boek lees ik dat probleem bijna nooit heb.
Leuk! Maar 12 uur is echt weinig. Is in genoeg gevallen niet eens een heel boek.
Ik heb zo’n hekel aan luisterboeken, schiet gewoon op 🫣
Afspeelsnelheid versnellen! Boeken in het Engels doe ik meestal op 1,3x en in het Nederlands op 1,5x. Beide beetje afhankelijk van de voorlezer.
Is het dan nog goed te verstaan wel?
Ja, echt helemaal prima. Ik moet vaak even aan de voorlezer wennen, dus dan doe ik het eerste hoofdstuk op 1,0x en daarna verhoog ik hem. En dat verhogen doe ik soms in stapjes. Als je dan eenmaal een stukje op de hogere snelheid hebt geluisterd hoor en merk je echt niet meer dat het versneld gaat. Als je het boek dan per ongeluk weer even op 1,0x luistert, klinkt het echt ineens bizar traag juist.
Ja, is ook gewenning. Ik luister nu op x 1.8 afspeelsnelheid, kun je opbouwen
Ja joh ik luister meestal op 2.0, soms nog sneller of juist wat langzamer. Hangt ook van de narrator af. Is inderdaad gewenning!
Mwah ik vind een boek luisteren op ongeveer dezelfde snelheid als ik het zou lezen niet zo gek
Veel van die audioboeken zijn echt heel traag opgenomen, dus dan luistert dat ook niet lekker.
Ik voel me nu heel raar dat ik het weleens op 0.8 zet ![]()
Waarom worden therapeuten in series zo vaak neergezet als wazige zweverige mensen? En praten ze ook nog eens met van die hele zachte stemmen, brr.
Ik zoek gewoon een betrouwbare huurder omdat ik al mijn spulletjes wel met een goed gevoel achter wil laten! En ik merkte met alle reacties die ik kreeg dat ik een veel fijner gevoel kreeg van een jong meisje dat een vast baan heeft en een leuk vrolijk berichtje stuurt met foto dan van bijvoorbeeld een veel oudere vrouw met een heel kort, maar negatief geschreven verhaal (daar refereerde… dakloos!! naar). (En ja ik snap dat je negatief en hopeloos kan zijn als je dakloos bent!)
Ik gun het echt iedereen, maar ik vind het ook spannend met alle spullen die ik achterlaat en heb daarom ook de single moeders of gezinnen met zelfs 3 kinderen niet uitgenodigd.
Uiteindelijk kreeg ik vrij veel berichten en dan heb ik liever dus iemand waar ik meteen een goed gevoel bij kreeg.
Haha ik kreeg laatst de suggestie ‘Oh, wow.’
Hoop echt dat ik ooit op het punt kom dat ik zo weinig fucks geef dat ik dit als reactie op een mail stuur
Ik kan me dit inderdaad niet voorstellen ![]()