Oh dat kon ik eerst niet uitzetten maar het is somehow gelukt! @Friemel had ik geprobeerd maar werkte niet
Hopelijk lukt het nog tijd de laatste aflevering van Proppers op mallorca en hntm te downloaden
Oh dat kon ik eerst niet uitzetten maar het is somehow gelukt! @Friemel had ik geprobeerd maar werkte niet
Hopelijk lukt het nog tijd de laatste aflevering van Proppers op mallorca en hntm te downloaden
Heb net mn spalkjes uit mn mond laten halen (en een nachtbeugel/knarsbitje laten aanmeten) en het voelt ZO raar om gladde tanden te hebben??? Voel me helemaal een ander mens.
Een vriend en ik nemen vanavond een vriendin mee uit eten nog voor haar verjaardag in een super lekker en goed restaurant maar ik voel me niet goed ongesteld en ziekig en ik vind het zo zonde want normaal zou ik hier super veel zin in hebben
Deed jouw tandarts hier moeilijk over? Wil dit ook echt super graag, maar mag nooit hahaha.
Moet ook eens in de zoveel tijd terug omdat het spalkje is losgeschoten tijdens het eten van een appeltje.
Lang verhaal kort: ik ben jaloers en wil dit ookđ
Mijn tandarts stelde het voor maar ik wil het zelf niet omdat mijn tanden gaan schuiven dus daar zou ik wel rekening mee houden. is niet bij iedereen volgens mij maar bij mij waren mijn tanden al een klein stukje verschoven toen ik een korte periode zonder spalkje achter een deel van mijn tanden zat.
Vandaar de nachtbeugel / bitje. Dan kan het wel als je dat netjes gebruikt.
Nee mijn tandarts roept het echt elke keer dat ie mn spalkje weer vast moest zetten dat ik beter een nachtbeugel kan nemen want dan ben je in een keer van t gezeik af. Paar keer gezegd plak m toch maar vast, alleen t kost me een godsvermogen elke keer. Toen ze bij de vorige controle zeiden dat ik ook knars dacht ik ja fuck it dan doe ik t maar gewoon. Dus nu boven en onder een bitje laten aanmeten en spalkjes eruit laten halen.
@Takkie Nee je moet dus wel een nachtbeugel, anders gaat het inderdaad verschuiven. Zou t niet eruit laten halen en dan er niks mee doen verder.
Ik werd vanmorgen wakker met migraine en lig er zĂł af. 1 werkafspraak gehad in de ochtend en ben daarna trillend mn bed ingedoken. Gelukkig is de hoofdpijn weg dus kan ik lekker series kijken.
Vandaag bij de Zara in Rotterdam geweest en het rook weer naar poep. Vooral op de mannenafdeling, maar het was te ruiken in het gehele pand. Ik weet dat ik hier vaker over post maar hoe kan dit toch? Toen de C&A in dat pand zat stonk het volgens mij niet. Dit is echt een Zara probleem.
Cuz they full of shit
Ja het ruikt inderdaad naar dode muizen/ratten!
Maar ook al in Rotterdam? Want het is de Zara in Utrecht hè die naar dode muizen ruikt.
Is universele Zara-geur. Al is die in Utrecht wel het ergst.
Ik heb vanochtend mân vriend weer weggebracht naar het vliegveld nadat hij hier 3 maanden is geweest (lange afstand relatie). En nu voel ik me zo alleen en verdrietig. Mân huis voelt leeg, ik heb nergens zin in, het voelt als een break up, wat nogal dramatisch klinkt. Ik weet dat ik hem in december weer zie, maar mân leven is zoveel leuker als we samen zijn.
Ik vind veel Zaraâs naar dode ratten stinken
Ach maar dit lijkt me ook heel verdrietig dus ik snap je vergelijking wel.
Nou ik was vorige week in de Hema daar en hetstonk zĂł erg naar poep. Medewerkers hadden zelfs mondkapjes op en mensen liepen met hun neus in hun jas, sjaal, hand etc. Ik trok het niet dus ben weg gegaan.
Misschien heeft dat stukje daar ook rioleringsproblemen?
Ik word altijd zo enthousiast wanneer ik op het werk weer een poster mag ontwerpen voor onze jaarlijkse feesten, maar dan ook zo enthousiast dat ik graag het resultaat aan iedereen wil laten zien. Maar onze feestcommissie wil dat het thema nog geheim blijft. Moeilijk moeilijk.
Had een paar dagen geleden ineens het idee om een appel te eten met pumpkin spice en karamelsaus. Het is zo simpel, maar ook zo lekker!
En nu moet ik dat gewoon iedere dag eten.