Wat je even kwijt wil #69

Mijn gescheiden familie wil nu al kerst plannen, ik vind het nu al kut en moet ook nog een soort van verdedigen dat ik graag 1 kerstdag gewoon vrij houd voor mij en mijn vriend alleen WANT JULLIE KOSTEN AL AL MIJN LEVENSLUST
Maar dat zeg je niet he

37 likes

Ik zeg dit soort dingen sinds vorig jaar wel en het bevalt me uitermate goed.

78 likes

Vertel me vooral even hoe dit ontvangen word want ik werk er steeds meer naar toe :skull:

2 likes

Gaat in dit geval om mijn schoonfamilie. Meestal kijken ze poepverbaasd en zijn ze even stil maar daarna kakelen ze weer verder, maar dan wel volgens mijn agenda :sunglasses:

4 likes

Ik heb ook weleens gewoon medegedeeld dat ik tweede kerstdag niet kon omdat ik dan met mn vriend uit eten zou gaan. Ja wat gaan ze doen dan? Je bent een volwassen vrouw. Voor zoiets hoef je geen toestemming te vragen!

23 likes

Ik heb gezegd dat wij een dag niet kunnen! Voel me wel meteen tering schuldig en lastig en te veel maar ik pas me al heel mijn leven aan aan wat de rest wil :smiling_face_with_tear: klaar mee.

52 likes

Gefeliciteerd! Tante zijn is het allerleukste!

8 likes

Was het toch waar… :eyes:

9 likes

Ik heb een beetje een dipje. Naast chillen en leuke dingen doen zie ik deze week ook verschillende familie/vrienden van familie maar ik vind het zo ongemakkelijk.

Ik spreek die mensen verder nooit, heb niet echt een band met ze en dan moet ik voor mijn gevoel zo geforceerd leuk doen in niet mijn eigen taal. Merkte gisteren ook dat ik helemaal op was en ook wel een beetje sad erdoor. Misschien moet ik vanmiddag maar even in mijn eentje op pad en iets leuks gaan doen.

3 likes

Vandaag is mijn enige dag vrij na 6 dagen stage/werk/vrijwilligerswerk en wow ik heb gewoon 10.5 uur aan één stuk door geslapen. Lekker :heart_eyes:

24 likes

image
Ik krijg in outlook altijd dit soort suggesties, heb dan echt zo’n zin om die “ja.” te sturen

50 likes

Hahah ik heb dit ook ja, het is nog net geen ‘ok’. :joy:

1 like

Het is nog net geen :+1:t2:

7 likes

Die stuur ik wel heel vaak
image
Zo chill

20 likes

Zou morgen een bezichtiging hebben voor een huis, maar werd net gebeld dat het al verkocht is (of ja bod geaccepteerd door een andere koper). Echt balen.

2 likes

Ik strooi op werk met duimpjes. Maar in mijn persoonlijke leven nooit.

1 like

Ik ben opzoek naar een onderhuurder, maar ik ben echt verbaasd over de hoeveelheid “zielige” berichten die ik krijg. Ik denk dat ze het vooral doen omdat ze eerlijk willen zijn of misschien wanhopig zijn en daarmee wat begrip willen krijgen maar het schrikt me juist alleen maar af! Ik zoek een betrouwbaar net persoon die de huur goed kan betalen en niet iemand die …dakloos! Is of aan zijn verslaving werkt en een uitkering heeft.

Dus tip voor iedereen die ooit gaat reageren: doe je echt voor als die ideale huurder met een goed stabiel inkomen! En omschrijf je zelf en voeg een foto toe! Ik heb ook een berichtje gekregen alsin: ik wil er heel heel heel graag in! (En nee verder geen tekst :joy:)

5 likes

Of ze proberen extra zielig over te komen, zodat jij het aan ze verhuurt. Want je bent zo goed mens. Het kan allebei

1 like

Maar waarom zou iemand die al een woning heeft een woning willen huren? Dat wil je toch juist als je dakloos bent? Alsof je dan meteen onbetrouwbaar bent?

16 likes

Dit + economische dakloosheid is ook een serieus probleem. Wel een baan maar geen dak boven je hoofd.

5 likes