Wat je even kwijt wil #69

Ik voel me nu heel raar dat ik het weleens op 0.8 zet :joy:

10 likes

Waarom worden therapeuten in series zo vaak neergezet als wazige zweverige mensen? En praten ze ook nog eens met van die hele zachte stemmen, brr.

1 like

Ik zoek gewoon een betrouwbare huurder omdat ik al mijn spulletjes wel met een goed gevoel achter wil laten! En ik merkte met alle reacties die ik kreeg dat ik een veel fijner gevoel kreeg van een jong meisje dat een vast baan heeft en een leuk vrolijk berichtje stuurt met foto dan van bijvoorbeeld een veel oudere vrouw met een heel kort, maar negatief geschreven verhaal (daar refereerde… dakloos!! naar). (En ja ik snap dat je negatief en hopeloos kan zijn als je dakloos bent!)

Ik gun het echt iedereen, maar ik vind het ook spannend met alle spullen die ik achterlaat en heb daarom ook de single moeders of gezinnen met zelfs 3 kinderen niet uitgenodigd.

Uiteindelijk kreeg ik vrij veel berichten en dan heb ik liever dus iemand waar ik meteen een goed gevoel bij kreeg.

12 likes

Haha ik kreeg laatst de suggestie ā€˜Oh, wow.’

Hoop echt dat ik ooit op het punt kom dat ik zo weinig fucks geef dat ik dit als reactie op een mail stuur

14 likes

Ik kan me dit inderdaad niet voorstellen :laughing:

2 likes

Doe ik ook weleens hoor. Ik luister ook wel boeken als ik wakker lig. Als er dan langzaam gepraat wordt, voelt het rustgevender om weer mee in slaap te vallen en kan mijn vermoeide brein het ook nog volgen (vooral bij Engelstalig wel fijn). En extra snel doe ik eigenlijk nooit.

2 likes

Die ene keer dat ik me in een woestijn bevind wordt er een waarschuwings-sms gestuurd over dat er heftige regen komt en we moeten oppassen voor overstromingen. :+1:t4:

3 likes

Bweehh, ik voel een koortslip opkomen :sob:

1 like

Ik word al voor de derde dag achter elkaar wakker met keelpijn, wat meestal een voorbode is van ziek worden, maar nu zet het maar niet door. Irritant, ik wil weten waar ik aan toe ben. Laat me dan maar gewoon ziek worden in plaats van al die dagen in limbo te zitten en dan alsnog ziek worden. Dan ben ik er tenminste ook eerder weer vanaf.

Dit is voor mij altijd moment dat ik altijd opeens vitamine C ga consumeren, in de hoop dat mijn lichaam op wonderbaarlijke manier geneest en de crisis afgewend wordt

17 likes

Als iemand mij iets ā€˜onder embargo’ deelt, wil mijn hele zijn het tegen iedereen vertellen. Zelfs aan de buurvrouw. Maar dat is dus het hele concept - ik moet mijn mond houden.

19 likes

Same. Het gaat nu zelfs om mezelf (nieuwe baan, maar nog geen contract getekend) en ik kan m’n mond al echt niet houden tegen iedereen en z’n moeder. Gisteren m’n hele team verteld en zit nu thuis te werken en te bedenken wie ik nog meer kan bellen om te zeggen dat ik weg ga.
Wacht gewoon ff man, kan ik niet.

19 likes

Hahaha ik herken dit zo erg van mijn vorige onderbetalende shit bijbaan. Kon echt niet wachten met het vertellen maar moest eerst nog screening doorlopen en een certificaat halen.

1 like

De periode is aangebroken dat ik of ineens 3 lippenbalsems uit m’n tas haal of als ik er een nodig heb er geen bij me heb

9 likes

Dat ken ik…
Heb er vanmiddag maar even eentje gekocht, zal je zien dat die met een dag of twee weer verdwenen is… :expressionless:

4 likes

Ik heb een ex die me heeft gedumpt voor een Volendamse meid en zij kregen al vrij snel een kind samen. Dat zag ik destijds op Facebook, ze hadden toen zo’n typische fotoshoot gepost. Inmiddels heb ik allang geen Facebook meer, maar af en toe kijk ik op het instagramaccount van die fotograaf om te zien of ze nog meer kinderen hebben (dit is denk ik een beetje een biecht? Idk, eens in de zoveel tijd zoek ik mensen op van vroeger om me te laten fascineren door hun levens) en echt Ć©lke keer als ik op dat account kom denk ik ā€˜omg ja ze hebben nog een kind en weer zo’n shoot gedaan’. Uiteindelijk blijkt dat nooit zo te zijn als ik goed kijk maar al die mensen en fotoshoots op dat account lijken op elkaar :rofl:

25 likes

Ik moet volgende week een presentatie houden voor een best grote beurs en nu voel ik vooral dat ik het eigenlijk niet wil winnen, alle druk die daarbij zou komen kijken lijkt me zoooo oncomfortabel op dit moment. Gelukkig zijn er nog 4 andere kandidaten dus heb ik maar een kleine kans. :’) Nou goed, verstand op 0.

8 likes

Had echt nul zin om te sporten, heb het koud dus wil alleen maar onder dekentje op de bank. Toch met m’n goede gedrag meteen door naar de sportschool (te voet ook nog is want fiets wordt gerepareerd). Kom ik aan en ga ik omkleden blijkt dat ik m’n sport top niet bij heb! Voelt echt niet comfortabel om in alleen sportbeha te sporten, dus nu weer wandelend naar huis :cry:

1 like

Ik ging na stage ā€˜even’ in bed liggen. Ben in slaap gevallen en nu pas wakker :sob: voel me helemaaall wazig en misselijk nu

2 likes

Je hebt in ieder geval wel wat beweging gehad :smile:

4 likes