Dikke vingers?
Ik ben het niet met je oneens, maar het valt me op dat jij een casual (klaag)bericht vaak extreem serieus opvat en er een hele maatschappelijke context bij schetst Itâs not that deep. Al is het misschien ook wel goed dat je ons aan het denken zet.
Nja ik weet niet van de rest van haar reacties maar vind dit wel een gepaste reactie op iemand die zegt dat ze haar huis niet aan iemand die dakloos is wil verhuren
Ja, ik denk alleen dat veel mensen hier een bericht typen zoals ze zouden klagen tegen een vriend zonder er heel diep over na te denken. Maar je hebt gelijk dat het je goed recht is om erop te reageren.
Ik heb geen ruggegraatâŠ
Vandaag een pizza met o.a. paprika en pepperoni besteld waar ik al 3 dgn zin in had, 2x aangegeven dat ik geen pepperoni erop wilde.
Wat kreeg ik bezorgdâŠeen pizza met alleen maar pepperoni.
Gebeld naar het restaurant, ze boden excuus aan en vroegen wat ze konden doen.
Ik twijfelde om een nieuwe pizza te vragen of iets maar nee ik zei dat ik zelf wel de (allemaal mini-stukjes) pepperoni eraf zou halen en dat ben ik dus nu aan het doen.
Vind dit heel leuk! Heel benieuwd naar het aanbod.
Dit is in (volgens mij) de VS al een tijdje mogelijk. Leuk dat het ook naar Nederland komt. Ben ook benieuwd naar het aanbod. Vind het aanbod op Podimo en de app van de bieb niet echt fantastisch, hopelijk heeft Spotify meer te bieden.
Wel echt lullig dat we 3 uur minder mogen luisteren dan de VS en GB
Zag het nieuwe boek van Matt Haig al voorbij komen. En vlucht uit het land van de vrijheid. Waargebeurd verhaal en heb dat boek toentertijd echt verslonden.
Ik zie de audioboeken bij mij nu ook staan en hen er snel even doorheen gescrold en op het eerste gezicht ziet het aanbod er best goed uit!
En bedankt voor de tip! Zal het boek opzoeken.
Als ik bij Podimo een langer boek wil luisteren begin ik tegen het einde van de maand. Dat heb je nieuwe uren tegen de tijd dat je ver in het boek bent. Maar ik luister per jaar misschien naar 3 of 4 audioboeken, niet erg veel dus. Ik vind het fijn om de optie te hebben maar luister bijna alleen maar naar non fictie met liefst korte hoofdstukken want bij een lang verhaal ben ik snel de draad kwijt. Terwijl ik als ik een boek lees ik dat probleem bijna nooit heb.
Leuk! Maar 12 uur is echt weinig. Is in genoeg gevallen niet eens een heel boek.
Ik heb zoân hekel aan luisterboeken, schiet gewoon op đ«Ł
Afspeelsnelheid versnellen! Boeken in het Engels doe ik meestal op 1,3x en in het Nederlands op 1,5x. Beide beetje afhankelijk van de voorlezer.
Is het dan nog goed te verstaan wel?
Ja, echt helemaal prima. Ik moet vaak even aan de voorlezer wennen, dus dan doe ik het eerste hoofdstuk op 1,0x en daarna verhoog ik hem. En dat verhogen doe ik soms in stapjes. Als je dan eenmaal een stukje op de hogere snelheid hebt geluisterd hoor en merk je echt niet meer dat het versneld gaat. Als je het boek dan per ongeluk weer even op 1,0x luistert, klinkt het echt ineens bizar traag juist.
Ja, is ook gewenning. Ik luister nu op x 1.8 afspeelsnelheid, kun je opbouwen
Ja joh ik luister meestal op 2.0, soms nog sneller of juist wat langzamer. Hangt ook van de narrator af. Is inderdaad gewenning!
Ik schrik soms gewoon van hoe weinig rust we nog nemen. Je gaat toch niet twee keer zo snel een serie kijken, podcast luisteren, boek luisteren. Gekkigheid
Mwah ik vind een boek luisteren op ongeveer dezelfde snelheid als ik het zou lezen niet zo gek