Wat je even kwijt wil #69

Een rat?:open_mouth: ik moet je wel helaas slecht nieuws vertellen. Wij hadden ook muizen in huis, die feestjes hielden in de gordijnen. Ik heb de gordijnen uiteindelijk weggegooid, omdat ze helemaal onder de muizenpis zaten….

muis die schijt had aan gordijnen die weggehaald waren

9 likes

Nieuw huisgenootje

4 likes

Sowieso plassen en poepen muizen de hele tijd tijdens het lopen dus ja… er zit nu ws al overal spul @Chesirecat

1 like

Tijd om de gordijnen te wassen :smile:

27 likes

Misschien is het wel een cavia

2 likes

Oh wij hadden ook muizen. In mijn kraamweek. Ik dacht dat ik stierf. Elke avond en ochtend alles als een leipo schoon maken.

3 likes

Muisgenootje

31 likes

OMG dank voor het delen. Ik was gisteren bij het concert en heb me gruwelijk geërgerd. Forever spijt dat ik zoveel geld eraan heb uitgegeven.

2 likes

Ik wil de pil bijbestellen, maar volgens mijn apotheek-app heb ik nog genoeg voorraad tot eind november. En dan mag het dus niet. Maar ik ga toch niet wachten met bijbestellen tot het laatste moment. Echt heel irritant.

2 likes

Kan je niet gewoon bestellen? Ik kan hem wel altijd bestellen ook al staat er dat ik nog voorraad heb tot weet ik wanneer. Zet er in de beschrijving bij dat ik hem doorslik.

1 like

Nee, kan niet meer :frowning: misschien even bellen

3 likes

Dat is wel echt irritant dan ja. Waarschijnlijk is het geen probleem als je belt.

2 likes

Zo stom dat je met dat gevoel naar huis bent gegaan.

1 like

Ik verhuis vandaag, weliswaar met een verhuisbedrijf maar vind het zo spannend.

16 likes

Heb vertrouwen! Komt goed.

4 likes

Heb als lunch mn favoriete panini geprobeerd na te maken want bij de lunchroom waar ik die wel eens bestel kost hij inmiddels € 7.40, maar het was het natuurlijk net niet helemaal 🥹

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

Jeeeeezus, wij waren aan het koken en ineens horen we onze deur dichtgaan en mn vriend gaat kijken en hij schreeuwt ineens: “ ER ZIJN MENSEN IN ONS HUIS!”. Zo gaat het licht aan en staat er ineens een peuter en oppas in ons huis i.p.v. het huis boven ons. Ze is gewoon met die huissleutel ons huis ingekomen. Echt we schrokken ons kapot.

Morgen naar weer eens gezellig bellen met de woningbouw.

13 likes

Wtffff wat eng! Tijd voor een nieuw slot inderdaad

1 like

Ja, we waren al op onze hoede omdat we deze week kapotte sleutelkastjes aantroffen bij de ingang van ons complex.

Dit is echt niet chill. :sweat_smile::sweat_smile: Ergens ben ik ook gewoon boos dat dit mogelijk is.

3 likes