Diep ongelukkig is een groot woord.
Ik zelf ben een ondernemend type, de rest zit echter het liefst binnen met een boek.
(Ik vind dat zonde van m’n tijd en vakantie)
Gelukkig vrijdag vroeg naar huis.
Diep ongelukkig is een groot woord.
Ik zelf ben een ondernemend type, de rest zit echter het liefst binnen met een boek.
(Ik vind dat zonde van m’n tijd en vakantie)
Gelukkig vrijdag vroeg naar huis.
Kun je niet dingen gaan ondernemen dan?
Ja ben een aantal uren de hort op geweest
Ik heb twee weken terug een supercool tshirt gekregen met op de rug een tekening gebaseerd op Old Boy (de Koreaanse film) van een vriendin en vandaag is het zonnig en warm genoeg om hem te showen
vond het al zo jammer om hem tot de lente niet aan te kunnen trekken.
Ik moest net iets digitaal ondertekenen voor de hypotheek voor mn nieuwe huis aka de grootste uitgave uit m’n leven en toen werd ik na het ondertekenen beloond met een gifje van The Office
Ah ok
Ja dan maar een beetje zelf wat doen inderdaad
Het is hier vandaag zo grijs en grauw dat zojuist (om15u!!!) de sensor van de buitenlamp al aansprong
Jep, wat ook prima gaat overigens hoor, maar af en toe iets gezelligs ondernemen met meer waardeer ik ook.
Zal dit over 10 jaar dan hetzelfde zijn maar met een populaire tiktok?
Beuuuuh mijn nieuwe oven staat aan, even vergeten hoe erg die verbranding stinkt
Ik heb gister m’n oor uit laten spuiten en merk nu pas hoe slecht ik hoorde. Waar ik de tv eerst zacht vond staan knettert het geluid me nu tegemoet.
Ik dacht dat ik geritsel hoorde bij de gordijnen en toen ik omhoog keek zag ik een fucking muis . Hij kijkt ook echt zo gezellig alsof hij zich hier prima thuis voelt.
cutieeee
Hij kijkt zo leuk om het hoekie
hahaha ‘‘kiekeboe’’
Is het wel een muis? hij ziet er in verhouding met het gordijn groot uit.
Ik twijfelde ook. Maar voelde er weinig voor om hem van dichterbij te bestuderen. En eerlijk gezegd wil ik ook niet nadenken over wat het dan wel was .
Het lijkt wel een hamster
Huismuizen zijn ook best wel groot (als het dat is). Ik vond ze er iig best groot uitzien toen ik ze rond zag lopen in huis. In tegenstelling tot zo’n schattig veldmuisje.
Edit: Of andersom, zie ik nu. Tot zover mijn muizenkennis. Ze kunnen iig best groot worden, welke soort het ook is
Die muis kijkt alsof HIJ degene was die geritsel hoorde aan de andere kant van het gordijn en even poolshoogte ging nemen: zat daar gewoon een mens op de bank te chillen, helemaal alsof ze daar thuis was!