Ja dat weet ik eigenlijk niet, de film zelf schijnt ook heel slecht te zijn. Wat niet zo gek is, die mensen zijn gewoon de hele tijd doodsbang. Maar ik wil hem ook gaan kijken, zodra ik hem heb gevonden laat ik het je weten.
Nee we zijn in een zen centrum, ik ben 1 van de 2 begeleiders. En we doen de hele dag door verschillende mindfulness oefeningen maar alles in stilte (behalve dus ik en mede begeleider). Heel fijn!
Gefeliciteerd! Tante zijn is zo leuk!
Heerlijk he.
En de stilte
Mijn vriend landt straks om 7:30 uur op Schiphol, 3 kwartier eerder dan gepland.
Nu wilde ik hem ophalen samen met mijn dochtertje van 2, alleen werd zij zojuist om 3:00 uur wakker
Inmiddels slaapt ze weer en zou ik ook nog even moeten uitslapen (mijn vriend kan ook gewoon met de trein terug), maar ik denk dat hij het zo leuk zou vinden als we hem ophalen, dat ik nu heb besloten gewoon wakker te blijven en zometeen om 5:00 uur mijn bed uit te gaan.
Ik zag net iemand vol tegen de zijspiegel van een geparkeerde auto aan rijden. Spiegeltje is natuurlijk helemaal kapot. Kon het kenteken niet zien en weet niet van wie de auto is, dus weet niet zo goed of er iets is wat ik kan doen om te helpen.
Plus stiekem blij, want mijn eigen auto staat erachter geparkeerd, maar is niet geraakt
Ja, wat je in ieder geval kan doen is je gegevens achter laten bij de aangereden auto en aangeven dat je getuige was van het ongeluk. Dan kan de eigenaar via het waarborgfonds nog een vergoeding krijgen.
Dat is een goede, dankje! Wist niet dat zoiets bestond.
Loop er zo nog een keertje langs met alle info die ik heb!
Straks naar een lezing toe midden in Amsterdam tijdens de herfstvakantie. Keep me in your prayers
Omg natuuuurlijk, daarom is het zo achterlijk druk in de trein richting Amsterdam. Mijn mensenhaat wordt flink op de proef gesteld momenteel.
Ik heb met vrienden helemaal stef stuntpiloot herontdekt zonder het drankelement wel. Laatste keer dat ik dat speelde was ik 19 ofzo maar het is echt top
Ik dacht eventjes dat jij dacht dat ik de drukte had veroorzaakt. Maar je doelde op de herfstvakantie.
Sowieso is Amsterdam in het weekend slecht te doen. Laat staan in de vakantie periodes
Doordeweeks ook
Waarom gaan stelletjes samen boodschappen doen? Er liepen net echt meerdere van die stellen rond in de supermarkt, met een man die glazig voor zich uit staart en een vrouw die door de winkel hupst en steeds dingen in het karretje gooit.
Of nog erger: met zân tweeĂ«n uitgebreid alle tomaten betasten om samen te bepalen welke er gekocht gaan worden. Moet dat echt samen?
Ik heb deze vraag eens gesteld tijdens de coronaperiode (want toen mochten er maar een bepaald aantal mensen binnen en vond ik het echt bizar idioot dat stelletjes dan samen boodschappen gingen doen) maar schijnbaar vinden mensen dat dus leuk en gezellig
Die mensen moeten echt een hobby zoeken.
Als we samen gaan (wij wonen naast een supermarkt en gaan elke dag), dan is het gedeeld leed.
Vooral om tassen/zware dingen te tillen Kan het prima zelf maar heb daar soms gewoon geen zin in
Lampje van mijn oven is al zeker twee jaar kapot maar ik vergeet gewoon altijd als ik langs de Praxis fiets om één te kopen. :â) Gelukkig kwam mijn vader toch al deze kant op straks en woont hij ook nog eens bijna naast een Praxis dus ik kan straks eindelijk mijn eten weer zien in de oven lol.