Wat je even kwijt wil #69

Ik ben vandaag jarig en normaal regelen mijn partner en ik dan een leuke dag voor elkaar, had ik me al een aantal weken op verheugd maar hij voelt zich niet zo lekker dus gaat allemaal niet door. Kan hij niks aan doen natuurlijk, maar ik voel me dan echt net een zielig klein kind haha heb 0 plannen voor vandaag en heb maar mijn huis schoongemaakt ??? En morgen weer werken dus ook niet echt weekend verder. Heb zelfs gekleurd uit verveling maar dat was ik na een half uur ook wel weer zat.

16 likes

Gefeliciteerd!

Kan je misschien wat lekkers voor jezelf koken of iets laten bezorgen? Of vanavond even een film kijken met je vriend onder een dekentje op de bank?

3 likes

Thanks!

Ik wil sowieso vanavond de show van Peter Pannekoek kijken die op tv komt! Had ‘m live gezien, maar vond het hilarisch (dus tip voor iedereen die vanavond nog geen plannen heeft!)

Verder qua eten neh hij is misselijk dus eet niks en geen zin om zoveel moeite te doen voor mezelf. Misschien iets bezorgen, maar veel soeps zit hier ook niet echt in de buurt. Ik zie wel :person_shrugging:t2:

3 likes

Aah, snap dat het echt zuur is als je plannen onverwachts niet doorgaan, maar er zijn zoveel leuke dingen om spontaan te doen in je eentje. Naar de film, museum, mooie wandeling ergens met muziek in, ergens een taartje eten en mensen kijken, etc etc.

Ik doe veel dingen ook graag met vrienden of mijn partner trouwens, maar als het zo uitkomt verveel ik me echt zelden als ik met mezelf op stap ben.

In ieder geval beter dan schoonmaken als je je even over de teleurstelling heen zet, en de dag is nog jong.

7 likes

Lijkt mij ook verschrikkelijk. Tenzij je alleen maar agv eet, dan haal je een zak aardappelen, 7x vlees en 7x groenten :joy:

2 likes

Ik leef nog. Tering wat was het druk op het Rokin. Nog erger dan de Leidsestraat

1 like

Mijn hobby is naar de supermarkt gaan. Love it.

4 likes

Je had tenminste een euro, die van mijn ouders werd bezorgd zonder cadeaukaart in de envelop :sweat_smile:

2 likes

Blijkbaar staat m’n kenteken nog geregistreerd in de garage van het gebouw waar ik woonde, dus vandaag de hele dag gratis in Amsterdam geparkeerd. :partying_face:

26 likes

Ik vind het zo kut dat ik sinds mijn corona besmetting in 2020 gewoon bij elke verkoudheid een turbo verstopte neus heb en dat dit echt alleen nog maar op te lossen is met xylo. Voorheen was zoutspray prima, nu werkt dat gewoon totaal niet meer. :sob:

2 likes

De kat van mijn vriend is aan het overlijden, denk niet dat ze de nacht overleeft, en het maakt me zo verdrietig :sob: het is zo hartverscheurend om te zien

11 likes

Ik was net voor het eerst in 10/15 jaar in de stad waar ik ben opgegroeid en hahaha Jezus wat een vibe switch hahaha

4 likes

Misschien wist iedereen behalve ik dit, maar als je neusspray sprayt moet je niet omhoog sprayen maar naar achteren. Kin op de borst en dan sprayen werkt zo veel beter. Dank u universiteit van Nederland dat ze me dit filmpje lieten zien.

6 likes

Wat verdrietig! Hoe is het nu?

2 likes

We hebben haar net in laten slapen. Het eerste prikje om haar in slaap te brengen was al voldoende voor het hart om te stoppen. Pff het doet gewoon fysiek pijn en het is niet eens mijn eigen kat. Ben wel opgelucht dat ze nu uit haar lijden is verlost.

22 likes

Ohh dit weer :heart_eyes: ik zit gewoon buiten met een koffie

5 likes

Ach dat is zo verdrietig, heel veel sterkte :people_hugging:

4 likes

Fantastisch weer voor een rondje fietsen! (Zat een tijdje terug oude posts in wielrentopic te lezen omdat ik net een ouwe vintagefiets heb gekocht, jij fietste toen ook veel!)

7 likes

Ja waar ik woon is het ook prachtig weer! Heb alleen afgesproken om te gaan lunchen met een vriendin in haar stad 45 minuten verderop, en het is hier gewoon helemaal grijs en mistig, echt een supergroot verschil :sob:

4 likes

Ik heb vorige maand voor het eerst in jaren (ik ben in 2017 gestopt) een pakje sigaretten gekocht en rook nu heel af en toe stiekem, ook voor mijn vriend, een sigaret en ik geniet er zooo intens van haha echt megapuberaal, ben nu de deur uit met de fiets om boodschappen te doen en zit in mijn eentje op een bankje het forum bij te lezen en te roken terwijl het knettermooi weer is. Echt genieten :cherry_blossom::cherry_blossom::cherry_blossom: en als het pakje over is stop ik weer hoor. Maar toch.

51 likes