Wat je even kwijt wil #69

Mijn man en ik spelen dit nu bijna dagelijks met mijn kinderen van drie en vier. Echt een top spel.

1 like

Ja of jij zou eens moeten ervaren hoe het is om samen te zijn met iemand waarmee alles leuk is

55 likes

Er is ook een Theo Van Gogh herdenking vandaag dus dat zal extra gezellie worden straks

5 likes

Yikes

2 likes

Zodat we samen sneller door de supermarkt gaan dan wanneer we alleen zijn. Mijn man staat dan ook niet glazig voor zich uit te staren en weet gewoon wat we moeten hebben.
En ik (wij) het handiger vinden zodat we ook samen kunnen sjouwen.

5 likes

Vind je niet dat het best makkelijk is en dat ding langzaam gaat? Ik kan me nog herinneren van m’n studententijd dat een paar mensen hem hadden opgevoerd zodat ie sneller ging :joy:

2 likes

Wij doen ook vaak boodschappen als we toch al ergens heen gaan, vanaf komen of samen naar andere winkels moeten. Dan blijft niet een van de twee in de auto zitten of buiten staan.

2 likes

Nee het is helemaal mijn niveau

2 likes

Omdat de boodschappen bij ons een gezamenlijke verantwoordelijkheid is. En we allebei een hekel hebben aan boodschappen doen en dit het wat verzacht. Zodat de mental load van bedenken wat te eten niet bij een persoon ligt, zodat mijn man niet aan het einde 5 chocoladerepen koopt en ik 3 zakken chips

6 likes

Die Tippi Hedren is echt gek. Ben je getraumatiseerd door the Birds en dan ga je daarna zo’n film maken waarbij je kind gevaar loopt.

5 likes

Maar bedenken jullie dan in de winkel wat je gaat eten? Dat lijkt mij helemaal verschrikkelijk.

7 likes

We bedenken vaak wel het avondeten voor een paar dagen van te voren. Maar sinds we niet meer op de kleintjes hoeven te letten doen we als we alleen zijn toch vaak meer impuls aankopen. Deels uit overprikkeling.

1 like

Nu het toch over boodschappen gaat. Net op een zaterdagmiddag naar een retedrukke appie geweest. Kom ik nooit, maar heb die postcodeloterij cadeaukaart van €12,50 en heb komende week wat deelnemende producten nodig. Dus ik de drukte getrotseerd, 3x bijna gevloerd door een kind met zo’n klein kutwagentje die voor mn voeten werd gegooid. Kom ik bij de kassa, €1 korting??? Dus ik dacht nouja zal wel aan mij liggen, zal wel niet goed naar deelnemende producten of kleine lettertjes hebben gekeken. Kijk ik thuis op de bon, staat erop dat t saldo van die kaart nu €0 is. Dus er stond maar €1 op ipv €12,50. Gelukkig krijg ik een nieuwe. Alleen volgende keer ga ik niet op zaterdagmiddag :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik ben vandaag jarig en normaal regelen mijn partner en ik dan een leuke dag voor elkaar, had ik me al een aantal weken op verheugd maar hij voelt zich niet zo lekker dus gaat allemaal niet door. Kan hij niks aan doen natuurlijk, maar ik voel me dan echt net een zielig klein kind haha heb 0 plannen voor vandaag en heb maar mijn huis schoongemaakt ??? En morgen weer werken dus ook niet echt weekend verder. Heb zelfs gekleurd uit verveling maar dat was ik na een half uur ook wel weer zat.

16 likes

Gefeliciteerd!

Kan je misschien wat lekkers voor jezelf koken of iets laten bezorgen? Of vanavond even een film kijken met je vriend onder een dekentje op de bank?

3 likes

Thanks!

Ik wil sowieso vanavond de show van Peter Pannekoek kijken die op tv komt! Had ‘m live gezien, maar vond het hilarisch (dus tip voor iedereen die vanavond nog geen plannen heeft!)

Verder qua eten neh hij is misselijk dus eet niks en geen zin om zoveel moeite te doen voor mezelf. Misschien iets bezorgen, maar veel soeps zit hier ook niet echt in de buurt. Ik zie wel :person_shrugging:t2:

3 likes

Aah, snap dat het echt zuur is als je plannen onverwachts niet doorgaan, maar er zijn zoveel leuke dingen om spontaan te doen in je eentje. Naar de film, museum, mooie wandeling ergens met muziek in, ergens een taartje eten en mensen kijken, etc etc.

Ik doe veel dingen ook graag met vrienden of mijn partner trouwens, maar als het zo uitkomt verveel ik me echt zelden als ik met mezelf op stap ben.

In ieder geval beter dan schoonmaken als je je even over de teleurstelling heen zet, en de dag is nog jong.

7 likes

Lijkt mij ook verschrikkelijk. Tenzij je alleen maar agv eet, dan haal je een zak aardappelen, 7x vlees en 7x groenten :joy:

2 likes

Ik leef nog. Tering wat was het druk op het Rokin. Nog erger dan de Leidsestraat

1 like

Mijn hobby is naar de supermarkt gaan. Love it.

4 likes