Wat je even kwijt wil #69

Ik heb op zaterdag dingen gedaan die ik normaal op zondag doe en nu voelt het alsof ik een extra weekend dag heb :star_struck:

12 likes

Ik vind het echt aandoenlijk als ik felicitaties van mensen krijg dat Nederland heeft gewonnen lol. Ik kreeg ook ooit een felicitatie omdat Max Verstappen had gewonnen whaha ahww. Alsof ik daar ook maar iets aan heb bijgedragen maar toch schattig

1 like

Ik ga morgen op vakantie en mijn ouders gaan de hele week op mn kat passen in mijn huis. Ze hebben mn oom en tante ook gevraagd te komen dus die komen ook twee nachtjes logeren. Ik vind het zo schattig haha vier van die zestigers in mijn appartementje waarvan twee op luchtbedjes op de grond die dan pret met elkaar hebben en chillen in mijn huis om mijn kat te verzorgen terwijl ik heerlijk in Italië zit 🄹 we wonen ook niet in dezelfde stad dus het is een hele onderneming voor ze

97 likes

Heb al een tijdje geen kleding gekocht en ben een beetje out of the loop wat betreft kleren en merken maar waar komt sezane ineens vandaan? Had hier nog nooit van gehoord maar zie het ineens overal en ik snap het ook niet want het is allemaal best basic? En niet geweldig? Geeft mij mango vibes als ik de hauls op insta zie

5 likes

Heb gister echt lopen vreten en zuipen en nu heb ik een semi kater maar wil ik wel naar de sportschool om al die zooi te compenseren maar eigenlijk zo weinig zin. Volwassen zijn is bruut.

6 likes

Fuck compenseren, compenseer de leuke drukke dag gisteren dan maar met een lekkere chille dag vandaag. Genoeg water drinken en lekker genieten van je weekend, dat is pas volwassen zijn.

65 likes

Thanks sis, je hebt helemaal gelijk. Ik ga gestrekt!!

10 likes

Gisteren tot half 4 sochtends ā€˜from’ gebingewatched en vervolgens tot half 5 theorieĆ«n zitten lezen erover terwijl ik lunch plannen heb vandaag met een vriendin. Heb echt 5 uur geslapen ofzo. Dus ik zit straks echt als fucking Jan wolkers in een restaurant hahaha. Waarom ben ik zo :joy:

13 likes

Ik moest opzoeken wie Jan Wolkers is, maar het heeft me niet teleurgesteld. Hardop gelachen omdat ik nu echt een beeld heb van iemand met zo een kapsel in een restaurant :joy:

4 likes

Nu voel ik mij heel oud. Stond Turks Fruit niet op jouw leeslijst op de middelbare school?

11 likes

Ik moet altijd denken aan spuugbeestjes als ik ergens de naam Jan Wolkers voorbij zie komen

5 likes

Nee niet oud voelen hoor, dit ligt meer aan mijšŸ˜‚ ik ben pas rond 2005 naar Nederland geĆ«migreerd

5 likes

Het onderwijs is niet meer wat het ooit geweest is.

2 likes

Omg?

18 likes

Is een rode kaart dan een dag niet mogen posten? :joy:

7 likes

Ik heb mijn collega’s beloofd dat ik een cake bak/morgen een cake meeneem, maar ik ben vandaag al twee keer naar de supermarkt geweest en zit nog steeds zonder suiker :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: zo dom

3 likes

Nou ik heb 80km gelopen, maar het was echt vreselijk. Ik heb nog nooit zoveel geleid in mijn leven. Bij 35km kreeg ik zoveel pijn in 1 voet en toen moest ik nog 55km daarmee doorlopen. :sob::sob:.

En nee ik ging natuurlijk niet stoppen, want als iemand het ongetraind kan, dan moet ik het ook uitlopen haha :stuck_out_tongue_closed_eyes:

47 likes

Wat knap! Lijkt me al een lijdensweg als je geen pijn hebt, maar al helemaal als je nog voor de helft al klachten krijgt.

Liep gisteravond toevallig een stukje mee met de stoet en vond het heel gezellig, maar bedacht me ook dat het voor de diehard lopers zijn charme verliest na uren lopen met blaren en andere kwaaltjes :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat knap! Hoe lang heb je erover gedaan?

3 likes

Love dit

4 likes