Ja, net het verlossende woord gekregen! Het was de vriend van mn schoonzus. Super lief bedacht, uitvoering iets minder. Ben oprecht wel blij dat het is opgelost, het hield me echt bezig! En vind het idee dat hij een cadeau kocht voor mijn kinderen en aan ze dacht heel erg lief
Wat fijn dat het een bekende is. Klonk echt onwijs creepy namelijk, maar dit idee is wel lief (al was een heads-up fijn geweest haha).
Ik hoest me de longen uit mn lijf, ik kannie meer
Ja precies dit, de lijn tussen lief en creepy was even heel dun!
Same here. Al 2 weken. En ik hoor heel veel mensen met dezelfde klachten.
Beterschap!
Zou de hamster “Harry” heten naar Harry Piekema, die jaren de AH supermarkt manager speelde?
Dikke knuffel. Heb je iemand waarmee je kan praten?
Wakker liggen als je nog Sinterklaas gedichten moet maken gaat best goed. Heb er in een uurtje drie kunnen maken, pure winst!
Ik had echt zo’n enge nachtmerrie over een verlaten huis en dat het spookte . Ik voel me meteen een kind van 5 die niet meer durft te slapen.
Jaa ik denk het wel
Op het OG ElleGirl forum zat een groepje moeders die dus jong moeder waren geworden en daar over postten. Daar lazen toen heel veel mensen mee. Een kindje had een bijzondere naam, van een moeder uit Amsterdam. Ging ook vaak over die naam.
Ik zie net op een nieuwspagina op Instagram dat hij onlangs is overleden, een paar dagen voor zijn zestiende verjaardag. Echt vreselijk.
Ik zou eigenlijk
De naam weg halen
Ja je hebt gelijk, gedaan.
Ja dit weet ik nog! Ze was in die tijd de eerste die zwanger was geloof ik. Maar is hij de enige in Nederland met die naam?
Misschien overdreven van mij maar zou het niet handiger zijn als je ook weghaalt waar op instagram je kunt lezen dat hij overleden is? Nu kan je alsnog redelijk snel vinden wie hij is of hoe hij heet.
Nou, ik dacht omdat ze zelf dit verhaal hebben gedeeld, en het dus openbaar te zien is dat het wel ok is. Maar goed, zij hebben er natuurlijk niet voor gekozen om op een forum te staan.
Ik wilde al helemaal niet een hele discussie hierover aanwakkeren. Was gewoon echt onder de indruk van dit nieuws omdat ik destijds iedere dag meelas met die verhalen en wilde het even delen omdat ik weet dat hier veel mensen dat ook deden.
Ik had het ook gezien en herriner haar ook nog, wat ontzettend ongelofelijk verdrietig
Ik heb echt nog nooit zelf een kastje/meubel oid in elkaar gezet. Niet omdat ik dat niet wilde maar gewoon meer van “ik doe het!” Dat andere mensen dat wilden doen. Ik ben a technisch en heb gezegd dat ik het PER SE ZELF wilde doen. Kan iemand mij ff zeggen dat het natuurlijk wel lukt? Is ook volgens mij iets simpels.
Natuurlijk lukt het. Gewoon de stappen volgen. En als het misgaat een stap terug en opnieuw proberen.
Ja een vriend die heel technisch is zei, gewoon rustig alles volgen. Maar ik ben heel chaotisch