Nee joh
Als je een meubel met handleiding niet in elkaar gezet krijgt is er wel echt iets goed mis met je. Kan niet mislukken
Nou doe maar ff rustig hoor
Nou ik heb wel eens (non-Ikea) meubelstukken gehad waarvan de handleiding echt onmogelijk was. Als gaten dan ook nog eens niet goed voorgeboord zijn, heb je helemaal ellende. Ook met 2 rechterhanden.
Hahaha heb je dit getypt in een verhitte āIKEA meubels in elkaar zetten dat altijd uitloopt op een ruzieā situatie met iemand
Ik was net ff bij de Blokker, zoals ongeveer elke zaterdag (ja lekker burgerlijk iedere zaterdag even rondje winkelcentrum) en ik schrok van hoe druk het was. Heb het daar in de 2 jaar dat ik hier woon nog nooit zo druk gezien, zo stom.
Nee, er is veel mis met jou
Waarschijnlijk zijn mensen er puur voor de opheffings-uitverkoop
Joh, dat is ook waarom ik het stom vind dat die mensen er nu allemaal wel zijn
Oh wow. Ik weet precies wie je bedoelt, wat verschrikkelijk zeg!
Had net zoān lieve vrouw aan de telefoon (klantenservice). En na afloop vroeg ze āheb ik u vriendelijk te woord gestaan mevrouw?ā
Zo lieffff maar brak ook een beetje mijn hartš„¹
Ik heb nog nooit bij een klantenservice gewerkt, maar volgens mij hoort dat bij het protocol wat ze moeten volgen wnat ja dat heb ik al vaak gehoord lol
Soms gaat het toch ver hoor. Ik ben, as we speak, een retourlabel bij asos aan het aanmaken omdat het vorige niet werkte en nu probeert Abhishek de hele tijd luchtige vragen te stellen als hoe mijn dag was terwijl ik gewoon mijn label wil hebben.
Ik heb net een IXXI print opgehangen maar hij hangt net scheefff, kak.
Gisteren was het ook mega druk bij de plaatselijke Blokker, maar dat vond ik echt leuk om te zien want dat was een zelfstandige! Toevallig ooit eens super goed door hem geholpen (na werktijd kwam hij een meubelstuk nog afleveren). Hopelijk houdt hij zijn koppie boven water š«¶š»
Had helemaal zin om straks lekker de top 2000 quiz te kijken. Is het zaterdagā¦
Ik zit dat kickboksen rico verhoeven tegen levi () te kijken maar godnondeju het zal je vent of je kind zijn??
Mijn kind mag echt alles worden wat hij wilt maar als hij op kickboksen wilt zou ik daar toch moeite mee hebben
Ik heb er afgelopen maand nog aan gedacht, ik ben pas jarig geweest, maar opzich was het een periode waarop ik mān schoonzus (en mān broer) best een 2e kind zou āā voorspellen āā maar ze dronk nog 'n wijntje, dus ben je er van verzekerd dat ze zelf nog niet zover zijn / op de hoogte zijn. Ik dacht daarna ook, de feestdagen komen er aan dus even extra opletten of dit veranderd. Zo vreend dat ik dat dacht, want dit bleek werkelijkheid. Ze mag ineens geen alchohol meer. En ze hebben mij (en opa en oma) verteld dat het ook zo ver is, ik word voor de 2e x tante, mits het goed gaat
Dat is ook wel echt een leuk sinterklaas cadeautje!
Het staat een beetje cryptisch opgeschreven maar gefeliciteerd!
Zonde, kickboksen is zeer waardevol voor de persoonlijke ontwikkeling en kan zeker ook relatief veilig.