Ik ben voor de derde keer in twee maanden ziek. Heb het gevoel dat ik alleen maar aan het werk en aan het bijkomen ben. Lekker ontspannen of leuke dingen doen zit er al weken niet in. Geloof dat er iets vervelends heerst hier, want mensen om me heen herkennen dit beeld ook.
Ja heerlijk! Misschien moet je even wennen omdat je anders gewend bent.
Ik las ârode wijn katerâ
Pff heb volgende week een afscheidsfeestje van werk met een aantal mensen die ik niet ken en waar ik iets moet doen wat ik niet kan. Leukk.
Waar het hart vol van is⊠haha
Gelijk weggooien, buiten!
Hij kijkt ook echt evil.
Wij hadden een tijdlang ook een vechtjas die onze kat dagelijks kwam uitdagen. Inmiddels is deze rode (!) rotzak verhuisd
Bram (mijn kat ) wordt ook gepest door een rode kat
Ik voel mij geĂŻntimideerd. Ik dacht dat rode katten lieve dommerdjes waren die een hersencel deelde
neee rode katers zijn treiteraars!
(maar wel mooi en cute, wij hadden vroeger ook (een treiterende ) rode kater)
Haha love this. Maar ik zie ook overal van die opmerkingen dat rode katten dan zo evil zijn. Ik ken alleen maar luie en lieve. Ze haten volgens mij wel andere katten die ze niet kennen. De kat van mn zus hield alleen van volwassen mensen.
Zo jezus hee ik ben in lange tijd niet meer zĂł ziek geweest. Vanaf gisteren 18u per acuut misselijk geworden en vanaf 20u tot 02u elk halfuur gebraakt en tot halverwege de ochtend hoge koorts, lag echt te shaken van de rillingen in bed. Was vergeten hoe KUT misselijkheid is en hoe allesomvattend hoge koorts is. Echt lamgeslagen
gelukkig nu weer een beetje de bocht aan het maken
Mijn rode kater pest mijn andere kat altijd weg als hij op haar plek wil liggen. Zij heeft er een hekel aan als hij aan haar kop gaat likken. Dus dat doet hij dan tot ze het zat is en weggaat. Zo slim en vals
Oliebollen worden ook elk jaar kleiner of ligt dat aan mij?
En duurder. Zag laatst een kraam en toen was 1 bol inmiddels al âŹ1.60.
Zat niet eens bladgoud op ofzo
Kattenvlees voor honden dus!
Heb net een vakantie naar Kreta geboekt. Nog maar 183 dagen wachten đ„č
Ik zag net het nieuwsbericht van de speech van Rutte dat we ons mentaal moeten voorbereiden op oorlog en nu ben ik ineens in een soort paniek-status, alsof morgen de pleuris uit kan breken en we in oorlog zijn . Zeker ook nadat bericht van de banken gisteren dat we cash geld moeten hebben âvoor in geval van noodâ. Ik ben hier totaal niet op voorbereid (in praktische zin), en zoân vaart zal het allemaal niet lopen. Maar toch. Ik heb wel paniek
dit posten draagt bij aan de paniek