Wat je even kwijt wil #69

Ik heb al meerdere keren aan m’n man gevraagd of ie wil weten wat ie krijgt, of ie hints wil, of ik het mag zeggen.

8 likes

Mijn vriend leent een keer mijn auto en gaat even tanken en krijgt gelijk gratis snacks bij het tankstation omdat ze die over hadden.
Hij heeft altijd dat soort dingen, heeft ook al meerdere keren extra soepjes mee gekregen toen hij chinees ging halen en taartjes bij de bakker.
En t is nooit als ik erbij ben :sweat_smile:

5 likes

Ik ben vorig jaar van autogarage gewisseld omdat ik vond dat ze altijd een beetje kuttig tegen me deden als vrouw alleen (ja het is gewoon mijn auto, m’n vriend regelt zijn auto), zo net een beetje denigrerend; en nu zit ik aan een lekkere cappuccino bij de nieuwe garage en ze zijn hier zo vriendelijk en gezellig en voel me zo welkom, haha ja ik kom ze ook telkens veel geld brengen, dus beter zijn ze vriendelijk, maar ben zo blij dat ik geswitcht ben en niet ben blijven denken van “ja nou dit hoort erbij”.

Dus even een aanmoediging voor wie dit soort dingen soms ook voelt: accepteer het niet en vertrek.

132 likes

Mijn broertje is vorige week geëmigreerd en hij zou na het volgen van allerlei cursussen skiles gaan geven, maar hij komt er nou achter dat hij moet beginnen in de kinderweide en daar heeft hij geen zin in, dus hij komt volgende week alweer terug :joy:

24 likes

Ja :clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3: Echt zó mee eens dit! Wat supergoed en fijn dat je bent overstapt. Tijd geleden ging ik een nieuwe auto kopen en was bij een garage waar die man alleen maar m’n vader communiceerde die mee was. Die weet ook meer, ja dat klopt maar ik ben toch echt degene die die auto komt betalen dus dan kan je toch in ieder geval mijn bestaan erkennen? Zo onbeschoft. Uiteindelijk ging de koop toch niet door en toen kwam ik bij een andere garage: werd de sleutel gewoon aan mij gegeven voor een proefrit ipv aan m’n pa en met mij gecommuniceerd ipv met m’n pa (ik wel daarna elke keer zo vragend naar hem kijken want geen idee hahaha) maar toch! Het zijn soms kleine dingen maar maken ZO’N groot verschil en ben nu zo blij nooit met die eerste garage in zee te zijn gegaan. :clap:t3:

57 likes

Bij mijn vorige garage deden ze ook zo. Heb ze even duidelijk gemaakt dat ik meer van techniek weet dan dat ze verwachten dus dat ze me niet moeten belazeren. Daarna inderdaad geswitched.

2 likes

Ik vind die nos shorts altijd zo droog? Altijd zulke gare filmpjes zonder enige context of nieuwswaarde :joy: ik bedoel leuke afleiding van al het zware serieuze echte nieuws maar tegelijkertijd snap ik niet wat ik er mee moet en waarom een nieuwsmedium als de nos het op diens platform heeft

Nou idd! Ik had laatst toen ik een makelaar belde voor evt als aankoopmakelaar te fungeren, bleven ze maar zeggen ja overleg het even thuis (met wie?) En wat zijn jullie wensen et etc.
Terwijl ik al 3 x had gezegd alleen een huis te kopen😅 en da blijven benoemen dat het bijna niet mogelijk is zonder aankoopmakelaar blabla.
Nou wel hoor, deze meid heeft dat gewoon alleen gedaan, zonder jullie

34 likes

Zo herkenbaar, helaas! En hoed je maar voor wat nog komt, echt bij élke verbouwing of installeerklus in huis … Ik soms echt geneigd om dan heel pissig te zeggen: er IS geen ‘jullie’. Maar ik houd me in, want kwade bedoelingen zullen er niet achter zitten, slechts een enigszins beperkt wereldbeeld of denken vanuit eigen kaders, denk ik dan maar.

4 likes

Haha zin in :joy:

2 likes

Ik heb ook zoiets gehad met een makelaar. Ik ging alleen kopen, maar had een vriendin bij die met me mee keek naar het huis. Ter referentie: dit is echt een klus wonder, het aller liefste zou zij gewoon huizen flippen voor de kost.
Enfin, die vent dus de hele tijd tegen haar praten. Terwijl we echt al meerdere keren duidelijk hadden gemaakt dat IK het huis zou kopen en dat IK er ALLEEN in zou gaan wonen. Maar hij bleef mij stug negeren en alles met haar bespreken. Het is dat ik het huis 3x niks vond, maar anders zou ik echt haast uit principe geen bod hebben uitgebracht.

Ik merk het ook heel vaak als ik met cliënten op stap ben, mijn gasten kunnen eigenlijk 9 van de 10x prima hun zaakjes zelf regelen en toch hebben dan mensen altijd de neiging om tegen mij te praten, terwijl het de cliënt betreft. Dan probeer ik het gesprek ook zoveel
Mogelijk te draaien, maar ook dit is een hardnekkige gewoonte van een hoop mensen

3 likes

Red cat energy

12 likes

Vanmiddag werd er aangebeld en ik hoorde al wat gestommel van kinderen uit de buurt dus ik was niet echt verbaasd dat er niemand voor de deur stond. Maar er lag wel een geprint briefje met rijmpje over hoe ze me voor de gek hadden gehouden met “ps. U bent erg aardig dat u de deur open doet” hahahaha zo zoet

57 likes

Ik snap best dat ongezouten ongebrande noten gezond zijn enzo maar zijn er nou echt mensen die dat eten en denken mmmh lekkere snack? :nauseated_face: ik dacht ik haal iets verantwoords om te snacken na het sporten maar nee

10 likes

Alleen verse walnoten, de rest vind ik ook meh

5 likes

Een oud collega van me gaat blijkbaar trouwen, nu zie ik een post van haar zus op LinkedIn voorbij komen in de trant van:

'Ik heb JA gezegd!! :ring:
.
.
.
.

Nee, ik ga niet trouwen maar mijn zus wel en ik heb JA gezegd op de vraag om ceremoniemeester te worden!

Ik ben ontzettend vereerd, ik kan niet wachten deze uitdaging aan te gaan bla bla bla’

Echt hoe self absorbed ben je dan :sob:

43 likes

Aaaah linked in is echt het nieuwe Facebook geworden.

15 likes

Omg wat lelijk

4 likes

Dit is echt een ziekte, tering.

3 likes

Dat zijn vaak mensen die daarvoor vol trots hebben aangekondigd te stoppen met Instagram/Facebook. En dan vervolgens LinkedIn als dergelijk kanaal gaan gebruiken.

9 likes