Wat je even kwijt wil #69

Ik heb ook zoiets gehad met een makelaar. Ik ging alleen kopen, maar had een vriendin bij die met me mee keek naar het huis. Ter referentie: dit is echt een klus wonder, het aller liefste zou zij gewoon huizen flippen voor de kost.
Enfin, die vent dus de hele tijd tegen haar praten. Terwijl we echt al meerdere keren duidelijk hadden gemaakt dat IK het huis zou kopen en dat IK er ALLEEN in zou gaan wonen. Maar hij bleef mij stug negeren en alles met haar bespreken. Het is dat ik het huis 3x niks vond, maar anders zou ik echt haast uit principe geen bod hebben uitgebracht.

Ik merk het ook heel vaak als ik met cliënten op stap ben, mijn gasten kunnen eigenlijk 9 van de 10x prima hun zaakjes zelf regelen en toch hebben dan mensen altijd de neiging om tegen mij te praten, terwijl het de cliënt betreft. Dan probeer ik het gesprek ook zoveel
Mogelijk te draaien, maar ook dit is een hardnekkige gewoonte van een hoop mensen

3 likes

Red cat energy

12 likes

Vanmiddag werd er aangebeld en ik hoorde al wat gestommel van kinderen uit de buurt dus ik was niet echt verbaasd dat er niemand voor de deur stond. Maar er lag wel een geprint briefje met rijmpje over hoe ze me voor de gek hadden gehouden met “ps. U bent erg aardig dat u de deur open doet” hahahaha zo zoet

57 likes

Ik snap best dat ongezouten ongebrande noten gezond zijn enzo maar zijn er nou echt mensen die dat eten en denken mmmh lekkere snack? :nauseated_face: ik dacht ik haal iets verantwoords om te snacken na het sporten maar nee

10 likes

Alleen verse walnoten, de rest vind ik ook meh

5 likes

Een oud collega van me gaat blijkbaar trouwen, nu zie ik een post van haar zus op LinkedIn voorbij komen in de trant van:

'Ik heb JA gezegd!! :ring:
.
.
.
.

Nee, ik ga niet trouwen maar mijn zus wel en ik heb JA gezegd op de vraag om ceremoniemeester te worden!

Ik ben ontzettend vereerd, ik kan niet wachten deze uitdaging aan te gaan bla bla bla’

Echt hoe self absorbed ben je dan :sob:

43 likes

Aaaah linked in is echt het nieuwe Facebook geworden.

15 likes

Omg wat lelijk

4 likes

Dit is echt een ziekte, tering.

3 likes

Dat zijn vaak mensen die daarvoor vol trots hebben aangekondigd te stoppen met Instagram/Facebook. En dan vervolgens LinkedIn als dergelijk kanaal gaan gebruiken.

9 likes

Ik ben voor de derde keer in twee maanden ziek. Heb het gevoel dat ik alleen maar aan het werk en aan het bijkomen ben. Lekker ontspannen of leuke dingen doen zit er al weken niet in. Geloof dat er iets vervelends heerst hier, want mensen om me heen herkennen dit beeld ook.

Ja heerlijk! Misschien moet je even wennen omdat je anders gewend bent.

1 like

Ik las ‘rode wijn kater’ :smile:

1 like

Pff heb volgende week een afscheidsfeestje van werk met een aantal mensen die ik niet ken en waar ik iets moet doen wat ik niet kan. Leukk.

1 like

Waar het hart vol van is… haha

2 likes

Gelijk weggooien, buiten!

4 likes

Hij kijkt ook echt evil.

Wij hadden een tijdlang ook een vechtjas die onze kat dagelijks kwam uitdagen. Inmiddels is deze rode (!) rotzak verhuisd

5 likes

Bram (mijn kat :smile_cat:) wordt ook gepest door een rode kat :pleading_face:

7 likes

Ik voel mij geïntimideerd. Ik dacht dat rode katten lieve dommerdjes waren die een hersencel deelde

4 likes

neee rode katers zijn treiteraars!

(maar wel mooi en cute, wij hadden vroeger ook (een treiterende :frowning: ) rode kater)

3 likes