Haha love this. Maar ik zie ook overal van die opmerkingen dat rode katten dan zo evil zijn. Ik ken alleen maar luie en lieve. Ze haten volgens mij wel andere katten die ze niet kennen. De kat van mn zus hield alleen van volwassen mensen.
Zo jezus hee ik ben in lange tijd niet meer zĂł ziek geweest. Vanaf gisteren 18u per acuut misselijk geworden en vanaf 20u tot 02u elk halfuur gebraakt en tot halverwege de ochtend hoge koorts, lag echt te shaken van de rillingen in bed. Was vergeten hoe KUT misselijkheid is en hoe allesomvattend hoge koorts is. Echt lamgeslagen
gelukkig nu weer een beetje de bocht aan het maken
Mijn rode kater pest mijn andere kat altijd weg als hij op haar plek wil liggen. Zij heeft er een hekel aan als hij aan haar kop gaat likken. Dus dat doet hij dan tot ze het zat is en weggaat. Zo slim en vals
Oliebollen worden ook elk jaar kleiner of ligt dat aan mij?
En duurder. Zag laatst een kraam en toen was 1 bol inmiddels al âŹ1.60.
Zat niet eens bladgoud op ofzo
Kattenvlees voor honden dus!
Heb net een vakantie naar Kreta geboekt. Nog maar 183 dagen wachten đ„č
Ik zag net het nieuwsbericht van de speech van Rutte dat we ons mentaal moeten voorbereiden op oorlog en nu ben ik ineens in een soort paniek-status, alsof morgen de pleuris uit kan breken en we in oorlog zijn . Zeker ook nadat bericht van de banken gisteren dat we cash geld moeten hebben âvoor in geval van noodâ. Ik ben hier totaal niet op voorbereid (in praktische zin), en zoân vaart zal het allemaal niet lopen. Maar toch. Ik heb wel paniek
dit posten draagt bij aan de paniek
Bij mij kwamen ze laatst ook uit een zak vogelvoer maar sinds ik die zak heb weggegooid heb ik er geen één meer in huis gezien
Hoezo verkopen ze bij Sushi Point ineens cannoli?
Misschien is een beetje paniek ook wel goed?
Waarom? Paniek over iets waar je 0,000 invloed op hebt. De wereld is al langer een zooitje, hebben we geen duiding van rutte voor nodig
Edit ja goed ik snap dat die minimale invloed juist een reden kan zijn voor paniek maar toch
Paniek is misschien een beetje overdreven, maar awareness over de stand van zaken in taal waar mensen een beetje van schrikken vind ik persoonlijk niet zo slecht. En we hebben wel degelijk invloed door de politici die we kiezen.
Ja maar âmogenâ we het er dan maar niet over hebben? Ik ben er best wel van geschrokken.
Ik had hetzelfde! Moest me echt inhouden om niet onderweg naar huis de helft van mân spaarrekening te gaan opnemen bij de pinautomaat ofzo.
Nou al is het maar zodat mensen zich een beetje voorbereiden op een paar dagen eventuele lockdown. Ik zag daar laatst een campagne over en kwam tot de conclusie dat ik wel flink in de penarie zit als het zover zou komen. Sindsdien heb ik wel standaard wat flessen drinkwater staan maar nog steeds heb ik geen eten voor een paar dagen vooruit. Ergens online is vast een lijstje te vinden hoe je je verder kan voorbereiden op zoân situatie maar het is zoân ver van mijn bed show dat ik er niks mee doe. In dat opzicht zou een beetje paniek dus heel zinvol kunnen zijn.
Ik heb net in en vlaag van verstandsverbijstering gezegd dat we oud en nieuw wel bij mij thuis kunnen vieren he kut
Nu moet ik natuurlijk dat kut feest organiseren
Dom dom dom
Ik slaap bij mijn ouders en zij wonen vrij landelijk en ik ben zojuist gewoon wakker geworden door een roepende uil (denk ik). Nu is er ook nog een andere uil (?) op gaan reageren haha. Ik heb geprobeerd het geluid op te nemen en ga het morgen eens aan mijn vader laten horen om te weten of het echt uilen zijn.
Ik ben in dit huis opgegroeid dus ik dacht dat ik dit wel âgewendâ was en allemaal kende, maar als kind sliep ik hier natuurlijk gewoon doorheen. Nu ben ik volwassen en woon ik al zolang in een stad dat natuurgeluiden me ineens weer heel erg zijn gaan opvallen. Nu ben ik echt hyperalert aan het luisteren wat ik allemaal hoor