Ik weet niet wie de witte Lotus speculoos ijsjes tipte, maar ik wil dat diegene straks ook m’n Ozempic betaalt. Ik ga me echt rond eten aan die dingen
Heb me net aangemeld bij een clothing loop en de mensen boven en onder me in de lijst wonen allebei op 2 min. lopen, vet chill. Ben benieuwd of ik leuke dingen uit de tassen kan halen.
Ook bedankt namens mij. Ik hou niet eens perse van die biscoff koekjes, maar dit ijs
Ik stuur je wel een tikkie
Ohh dit heb ik ook een tijdje gedaan! Was in mijn wijk geen succes, echt zooi. En er waren veel tassen in de omloop waardoor ik voor mn gevoel de hele tijd bezig was met ontvangen en wegbrengen.
Ben benieuwd of het bij jou wel een succes is!
Ik dacht ik trek alvast mijn sportoutfit aan als ik wakker word, dan heb ik misschien meer motivatie om een korte home workout te doen!!
Ik zit nu alweer 2 uur in die outfit te niksen
Je hebt je best gedaan
Ja mijn eigen confronterende post heeft er wel voor gezorgd dat ik wat ben gaan doen ‘gentle Pilates - 15 minutes for beginners’. De eerste workout waarvan ik niet 100 x bijna flauwval joepie.
Via Home | The Clothing Loop! Er hoort een app bij.
@Marsepein ja ik ben benieuwd naar hoe snel het gaat! Deze loop heeft 83 mensen en 16 tassen, geen idee of dat een chille verhouding is, haha. En zooi in welke zin? Versleten/vies of dingen die je gewoon niet echt nice vond?
Wat een mega leuk concept zeg! Kende het nog helemaal niet
Ik weet eigenlijk niet meer hoe groot “mijn” groep toen was, was ook zomerperiode dus veel mensen sloegen ivm vakantie over.
Er waren ook deelneemsters die kwaliteitschecks deden, maar alsnog zaten er soms dingen tussen die naar de kledingbak hadden moeten gaan. Of echt hele gedateerde kleding, maar niet zo gedateerd dat het hip is;p Soms zat er wel wat leuks tussen, maar dan moet het natuurlijk net je maat zijn. Eerst voelde het als de zak van Sinterklaas, was ik heel enthousiast, maar naarmate ik de zak verder uitpakte zakte dat steeds verder weg
Heb denk ik 5 tassen ofzo gehad en daarna vond ik het wel weer mooi geweest.
Niet over nadenken gewoon gaan
Echt geweldig dat ik altijd weer extreme vliegangst krijg voordat ik het vliegtuig in moet.
(Ja ik moet wel vliegen sorry familie blabla)
Ik deed hier in mijn vorige woonplaats ook aan mee. De tassen voor volwassenen vond ik inderdaad niet veel soeps. De loop voor kinderkleding was wel heel erg fijn! Heb daar zelfs een vriendschap aan over gehouden.
Ik doe dit ook al een tijdje! Soms zit er echt niks bij en veel dingen met bv prints die ik zelf heel lelijk vind, maar heb er ook een van mijn favoriete truien, een paar leuke rokjes, een mooie jurk, meerdere topjes en blousjes uit. Het maakt ook dat ik zelf sneller accepteer dat ik oude miskopen gewoon weg/door moet geven omdat het iemand anders wel beter past en het de deur uit doe. Vind het een mooi concept (vooral wanneer de andere deelnemers de ‘huisregels’ goed naleven wat betreft kwaliteit van de kleding).
Ooh welke serie was dit ook alweer?
Awkward! Geweldige show.
De afgelopen dagen kwam de was steeds stinkend uit de wasmachine. Heb de trommel 2x op een reinigingsprogramma gezet, rubbers schoongemaakt, anti geurtjes poeder gekocht van HG (is niet goedkoop ook), alle wasjes 2x aangezet zodat het enigszins oké rook. En ik ben er achter wat het is: de sensor van de autodose is kapot en het wasmiddel was op
Oohja inderdaad!
Zojuist mijn hele boekhouding bijgewerkt wat ik al 2 weken aan het uitstellen was. Nu eindelijk klaar en kan ik eindelijk officieel met verlof en mijn hersenen uitzetten.