Wat je even kwijt wil #69

Ik heb klusjes gedaan in huis die ik al veel te lang uitstel, die zijn gelukt. Maar nu is mijn energie op en het is een ergere zooi dan voor ik begon. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Het is maar goed dat de snackbar bij ons in de stad niet zo goedkoop is als waar we nu zijn in Brabant want dan ging ik veel te vaak

2 likes

Ik had net even paniek, zoiets bizars.

We hebben een feestje hier in de tuin, met zo’n 15 gasten (incl kinderen). Ik wilde onze jongste op bed gaan leggen, maar vooraf even naar de wc. Is het toilet bezet, maar krijg 0 reactie. Toen dacht ik: ā€˜is vast de zoon van een vriendin, die geen zin heeft om antwoord te geven’.

Ik inmiddels boven. Hoor ik die vriendin de gang in lopen en door de toiletdeur vragen wie er op zit. Nog geen reactie. Dus toch niet haar zoon? Dus wij gelijk: ā€˜wie missen we dan??? Wie zit daar en geeft geen antwoord???’ Ik zag mijn zoon of die van haar al bewusteloos op het toilet liggen. Zij direct naar buiten om te checken wie we missen. Niemand. Echt, hoe kan dat dan? Nogmaals checken, maar echt iedereen is buiten.

Dan vraag je je serieus af of je gek bent. M’n man via buiten door het hoge wc raampje kijken… is het toilet gewoon leeg?? Maar op slot. We hebben zo’n slot:

Wilde hier al tips vragen over hoe we die weer open zouden kunnen krijgen, maar dat is inmiddels gelukt!! Met een stevig maar buigzaam stuk plastic konden we langs de deur/kozijn het haakje naar boven wippen.

18 likes

WTF spooky :no_mouth:

4 likes

Verhuizen!

10 likes

Haha toch overheerst vooral de opluchting! We hebben m’n broertje tijdens z’n eerste epilepsie aanval na een hele poos zoeken half bij bewustzijn teruggevonden op het toilet. Dus zag een dergelijk scenario voor me…

M’n man riep: ā€˜Wat is de kans?? Tijd om een staatslot te kopen!’

11 likes

Heeft niet iemand van die 15 gasten toevallig heel kleine handjes en het van buitenaf op slot kunnen doen?

1 like

Haha nee, echt onmogelijk. Er is nauwelijks ruimte tussen de deur en het deur kozijn. Ik denk dat het haakje omhoog stond, en terug in het oogje is gevallen bij het dichtdoen van de deur. Alleen dan is het nog vrij bizar, want het haakje moet je een beetje in het oogje duwen, omdat de afstand net niet lekker is en het oogje eigenlijk iets te dichtbij zit.

3 likes

Misschien dat iemand dat haakje bij het opendoen vanaf de wc omhoog heeft laten staan en dat ie bij het dicht doen van de deur naar beneden viel in het slot? Enige verklaring die ik kan verzinnen

10 likes

Ja dat dus. Zie hierboven. Maar zo gemakkelijk gaat het haakje er dus niet in. Echt kans van 1 op 10000?? dat tie precies goed viel dan… :exploding_head:

6 likes

Ah ik had dit graag met een camera gefilmd zien worden en dan afgespeeld in slow-mo. Oddly satisfying denk ik.

3 likes

Mijn moeder heeft bedacht dat ze liever een fatbike zou willen dan een elektrische fiets. Eens kijken waar ik een petje en box voor haar kan kopen als bijpassend accessoire :joy:

28 likes

Aaah, ik zag vanmiddag weer eens drie tienermeisjes samen op ƩƩn fatbike. Gewoon eens een half uurtje gaan posten bij een willekeurig buurtplein, geneest ze vast vanzelf van dit idee.

6 likes

Die dingen moeten ze echt gaan verbieden per 1 januari of op zijn minst een leeftijdsgrens :upside_down_face:

4 likes

Nu de broedende meeuw op mijn dak opgetyft is kan ik eindelijk weer lekker op mijn balkon zitten. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Janken. Ze weet dat ze die dingen niet kan verzekeren?

1 like

Kan wel bij sommige verzekeraars

Echt 10/10 als ik met m’n vriend een drankje ga doen dat hij van andere mannen een opmerking krijgt over zijn snor, dat ā€˜ie zo mooi is :joy: Wordt blijkbaar als iets superieurs gezien

9 likes

Mijn partner begon een heel serieus gesprek dat hij iets had gedaan waarvan hij het zou begrijpen als ik de relatie wilde beƫindigen. Hij had op een fatbike gefietst door de stad :joy:

66 likes

Ik heb me zo beroerd gevoeld vannacht. Moest plots heel nodig naar de wc, krampen, buikpijn,… Toen had ik het gevoel dat ik ging flauwvallen, heel hard zweten en oorsuizingen. Toen ik eindelijk het gevoel had dat het wat beter ging wilde ik terug naar bed en halverwege (had het licht niet aan maar m’n gsm wel mee voor wat verlichting) zag ik plots niet meer waar ik was (mijn kamer is ƩƩn deur verwijderd van de wc). Ik hoorde dat ik ergens tegen botste dus ben blijven staan en wilde de zaklamp van mijn telefoon aan doen maar zag dat dus niet. Op dat moment besefte ik ook niet dat het aan mijn zicht lag en dacht ik dat mijn telefoon toevallig net stuk was gegaan :sweat_smile:
Na een tijdje zag ik weer wat helderder en toen wel de zaklamp gevonden en in mijn bed geraakt. Dan besefte ik dus dat ik even niets meer had gezien.

Ik heb dit eens eerder voorgehad, toen in een restaurant en dan hebben ze me uiteindelijk naar het ziekenhuis gebracht en toen daar niets gevonden…
Het gaat nu wel weer maar wilde het (dagboekpost gewijs) wel even kwijt.

7 likes