Vanmiddag spontaan met een vriendin afgesproken die op 2 minuten fietsafstand woont
Heb je niet veel op slippers gelopen? Zie elke zomer mensen met peesontstekingen doordat ze ineens veel op slippers lopen.
Nee eigenlijk niet! Laatste dagen gewoon sneakers. Wel nieuwe, misschien daar last van? Ook al liepen ze wel lekker en zijn het new balance 530 schoenen dus moeten gewoon comfy zijn denk?
Op dit moment zitten we, mijn man en ik/gezin hier echt in een rollercoaster wat betreft gezondheid. En het is inderdaad super spannend, onzeker en we hebben het inderdaad (even) moeilijk, maar dat een deel van de omgeving reageert alsof er ieder moment iemand dood kan gaan, kan ik niet zo goed tegen en helpt ook niet echt…
Dat klinkt wel als een logische verklaring toch? Al lopen ze lekker, kan zijn dat je voeten toch net in een andere stand staan waar je voeten/achillespezen niet aan gewend zijn.
Ja ik weet het niet, misschien. Maar zoveel pijn ervan dat ik mank loop en wel kan huilen… is dat omdat ik nog moet wennen aan nieuwe schoenen? Heb wel vaker nieuwe gympen gehad maar nog nooit deze pijn.
En heb ze nu ook al 6 uur niet meer aan en nog steeds ontzettende pijn dus geeen idee. Hoop dat het morgen over is, niet echt handig met werken
één avondje in amsterdam (2,5 u) en nu al vaker lastig gevallen/aangestaard door enge mannetjes dan in een ruim half jaar in den haag bij elkaar zal wel pech hebben he
Ik heb een jaar lang een blessure gehad die nu eindelijk langzaam over gaat en het is echt superfijn om minder pijn te hebben en tegelijk is het bijna alsof ik de pijn mis? Heel weird.
Ik heb dankzij dit forum een paar van mijn Starbucks bekers. Deze maand uit Mexico en Groningen. Echt zo blij mee.
Oké maar is het droog? Of ben je inmiddels terug en regent het daarom niet meer?
Na een mentaal zware afspraak vanmorgen de halve middag op de bank voor me uit zitten staren. Toen kwam de zon door, dus ik me ingesmeerd en naar buiten gesleept. Zit ik 5 minuten in de zon met mijn boek: donkere regenwolk 🫠😭 al deze moeite voor niks…
Ik ben op vakantie en er loopt hier een Amsterdams yuppengezin waarvan de moeder een soort Amsterdams uithangbord is. Ze draagt I love Amsterdam truien, totes van Marqt en Amsterdamse events, de kinderen hebben namen a la Bowie en Frenkie en net hoorde ik haar praten over rocycle
Ik vind dit echt het tegenovergestelde van HME/yuppen hahaha
Eerder iemand die het heel graag wil zijn
Ik heb ook echt nog nooit een Amsterdammer hiermee zien lopen, alleen maar toeristen
Ik denk dat ze het ironisch draagt, ze vinkt verder wel echt alle havermelkelite dingen af
Als ze in een legging van Stieglitz voorbij komt ga ik naar huis
Draagt ze ook Samba’s of Salomons?
Ik heb sushi afgehaald maar ook heel erg veel zin in een kroket dus ik dacht ik bel de cafetaria ff dan kan ik daar op de terugweg mooi langs. Na 3x bellen hebben ze nog steeds niet opgenomen dus ik denk dat dit een teken is dat ik het bij de sushi moet houden
Of haar afgeragde Veja sneakers van een paar jaar geleden.