Wat je even kwijt wil #69

Hele dag of nu zelf weekend tegen aan hikken maar toch wel blij als die dweil en stofzuiger er door het huis is geweest en ook nog gesport.

3 likes

Ik moest sowieso googlen wat bedsokken zijn. Ik slaap zonder sokken haha. Maar ik krijg met Sinterklaas wel een paar standaard cadeautjes zoals een fles port en een douchegel maar dat lukt wel om op te maken voor het volgende jaar.

2 likes

Was het dan ook vroeger als je bijvoorbeeld zei dat je van uiltjes, roze of iets anders randoms hield dat ze eeuwenlang nog spullen in dat thema bleef kopen?

6 likes

Ik heb komende week een feestje hier gepland. Dus moet het huis van boven tot onder gedeepcleand. Dat red ik nooit met dagelijkse taken en andere feest voorbereiding. Dus ik dacht net slim te zijn en voor het douchen even de douche te reinigen met onverdund bleek. M’n douche is 1 bij 1. Maar ik ben bijna gestorven daar. Daarna ging ik douchen en m’n haar wassen. Nu ben ik dus super bang dat m’n haar straks ineens bleek oranje is. Zit ik in zenuwen met m’n haar handdoek op.

5 likes

Jammer dat andere mensen dan weer de dupe zijn hĂš! Had van de week iets vergelijkbaars, iemand die steeds zat te drukken haalde me meteen in zodra het 2 baans werd en vervolgens werd ie geflitst :grin:

2 likes

Haha wat lief
Doet me wel hier aan denken

41 likes

Het is nu de eerste keer dat ik het wel best vind dat mijn vakantie bijna voorbij is. Het hotel is benauwd en heet, ligt aan een doorgaande weg en het bed slaapt voor geen meter. Ik zit iedere ochtend met rugpijn om 05:30 op het balkon.
Noot aan zelf: volgende keer minder cheap zijn en beter google streetview gebruiken.

5 likes

Mijn moeder wil heeeeel graag verhuizen uit het dorp waar ze zich nooit thuisvoelde. Nu staat ze op een 2e plek voor een heel leuk, centraal gelegen appartement in de stad. Zoveel duimen draaien en kaarsjes aansteken in de hoop dat nummer één het niet wordt :crossed_fingers:t2:.

72 likes

Pff ik vind het weer opruimen en inpakken van alle spullen en tent na kamperen altijd zo een opgave, haha. Vele male erger dan het opzetten ervan

6 likes

Heb zoooo geen kracht voor werk. Er is ook weinig te doen want zomervakantie.

2 likes

Ik ging ff een traktatie halen voor collega’s bij de turkse bakker, was per ongeluk bijna €40 bij elkaar en vergeet ik daarna ook nog de helft van mijn bestelling :face_with_spiral_eyes: gelukkig kwam hij het brengen bij de bushalte :rofl::pray:

39 likes

Ik zit op een stadscamping en het ruikt hier naar

54 likes

Haha ja deze is geweldig. Die Klokko afleveringen zijn bij ons ook favoriet. Het lijkt mij ook superleuk om erin mee te mogen spelen :laughing:

2 likes

En, ben je oranje?

3 likes

Nee gelukkig niet. Dus nu denk ik dat deze manier van badkamer schoonmaken slim en handig is.

1 like

Jaa die sketches zijn zo leuk! Heb je die met brood bakken en scheten gezien? Zo knap hoe serieus ze kunnen blijven. Hoe verzin je het ook.

7 likes

Zo’n wholesome verhaal dit :pleading_face:

10 likes

Zoo cute, ik had het al gezien maar de achtergrond erbij maakt het nog liever

1 like

Zelf vind ik dat ik dit eigenlijk in het opbiecht topic zonder omg reacties zou moeten plaatsen, maar ik denk dat mensen daar niet inzien hoe een grote biecht dit voor mij is dus dan maar hier:

Thuis sta ik bekend als zo’n mileu mens die alles recyclet (maar het woord niet kan schrijven, klopt het zo?) en op alle andere manier heel milieubewust is en daar blijkbaar ook heel veel over praat. Nu ben ik op vakantie in Duitsland, het walhalla van de afvalscheiders, en ik pleur al mn afval in dezelfde bak. Ik heb echt de mentale energie niet om uit te gaan zoeken waar alles heen moet plus mn studio/hotelkamer is mega klein dus waar moet ik al die stapeltjes kwijt ? (Ik kook zelf etc vandaar het afval).

Pak van mn hart dat ik dit heb opgebiecht :pray:t2:

Ik durf niet met mn afvalzak langs de receptie want hij is doorzichtig
dus ik ga em vanavond pas weggooien als daar niemand meer is.

36 likes

Ik woon al meer dan 10 jaar in Duitsland en weet nog steeds van sommige dingen niet of ze nou wel of niet in de gele bak mogen, dus die gooi ik ook gewoon bij het restafval :woman_shrugging:t3:

1 like