Wat je even kwijt wil #69

Als echt mileu meid kan ik natuurlijk niet verder reizen dan landen die met de trein bereikbaar zijn en die doen allemaal aan afvalscheiden…

(Grapje. Ik ben hypocriet en ben vorig jaar naar de VS gevolgen. Als ik hierdoor naar de hel ga zal ik dat zonder protest accepteren)

6 likes

Geen kinderen en je kan alles maken wat je wil want dan ben je altijd het meest miieuvriendelijk :innocent:

7 likes

Geen kids en geen auto. Echt dat er nog niemand aan mn voeten ligt om me te danken voor het redden van de aarde…

10 likes

Waarom is t altijd zo dat wanneer je langs straatverlopers loopt die altijd woorden als verkrachting, pedofilie, hongersnood gebruiken. echt altijd van die dingen als: ben jij ook tegen oorlog ?!?!
Snap dit verdienmodel van goede doelen niet.

1 like

Ik word een beetje gek dat dit constant terug komt dus hier hoe het beknopt werkt:

• goede doelen hebben structurele donaties nodig, want anders weten ze niet wat ze elke maand te besteden hebben.
  • het zou fantastisch zijn als mensen zelf bedenken dat ze structureel een doel willen steunen, maar dit gebeurd heel weinig, vandaar dat goede doelen direct sales bedrijven in de arm nemen om voor hun donateurs zoeken. De meeste van de donateurs die goede doelen hebben komen dus binnen via straat en deur verkopers.
  • natuurlijk worden deze verkopers gebriefd over het goede doel en zijn er gedragsregels, maar uiteindelijk wil je op straat iemand stil laten staan voor een gesprek dus je moet wel eens wat ludieks zeggen of doen. Natuurlijk vind het goede doel het niet leuk als dit te ver gaat, maar je hebt heel veel van die sales technieken en het wordt nou eenmaal gebruikt omdat het werkt.
  • nog een extraatje: als direct sales organisatie kan je aangesloten zijn bij een soort beroepsgroep en dan zijn er regels over hoe vaak in welke wijk geworven mag worden, zodat je idd niet elke avond een werver aan de deur hebt. Niet iedereen die aan je deur komt is daar alleen bij aangesloten en hoeft zich daar dus aan te houden.

Hoop dat het zo duidelijk is haha

18 likes

Geborduurde blundstones, telt dat ook?

Motiverende gespreksvoering en iemand in beweging zetten doe je door zoveel mogelijk ‘ja’s’ in een gesprek te verzamelen. Iemand gaat dan al de hele tijd met je mee en daardoor zeggen ze op de laatste vragen ook makkelijker ja. Dus met al die stomme voordehand liggende vragen zijn ze een ja aan het verzamelen.

4 likes

Wij zijn op vakantie en mijn schoonmoeder is toen we weg waren in ons huis de koelkast gaan opruimen en wilde de woonkamer ook doen maar ze vond het zo’n chaos dat het niet te doen was?!?!

Het was letterlijk gewoon heel netjes met nergens losse dingen ofzo?

Ongevraagd?

2 likes

Ongevraagd en onaangekondigd

7 likes

Heb een loungeset gekocht en die is vandaag bezorgd maar moet het nog zelf in elkaar zetten. Ben echt motivatie aan t zoeken (terwijl ik weet dat als ik t nu doe ik er morgenavond met t mooie weer lekker van kan genieten) :smiling_face_with_tear:

4 likes

Oh wauw dat vind ik echt knap brutaal en dan ook nog commentaar leveren… Wat hebben jullie gezegd?

3 likes

Sleutel inleveren en ze kan het uitzoeken.

20 likes

Ik nog niets, ze belde mijn man. Heel epistel over aardbeien die er al maanden zouden liggen, zo rot. Die hadden we de dag voor vertrek gekocht en zijn we vergeten mee te nemen :joy:

Ik heb eigenlijk nog amper in de zon gezeten deze zomer, logisch. Dus ik was echt heel wit nog (voor mijn doen)

Vandaag 4 uurtjes in de zon gezeten en ik ben echt zo tering bruin, net of ik lang op vakantie ben geweest, ben echt jaloers op mezelf :partying_face::partying_face:

19 likes

Ik ben ook jaloers! Heb benen die niet snappen dat je bruin kan worden. Mn armen wel😅…

6 likes

Ja is echt een van de weinige goeie genen die ik draag

3 likes

Ik heb geen tan lines meer op mijn bovenlichaam maar op mijn voeten door mijn sandalen :sob::joy:

6 likes

HAHAHA die heb ik ook. Van het fietsen denk ik. Vandaag maar slippers gedragen zodat het er weer normaal uit ziet.

6 likes

Hallo way to ruin my fun, ik had factor 50 op!

Ik ben eigenlijk meer bang dat ik al 30 jaar denk dat ik altijd lekker gebruind ben en in de winter een beetje ~gelig en dat dat dan geen goeie genen maar gewoon Geelzucht blijkt te zijn.

3 likes