IâM BACKKK. Het echte wildkamperen is het uiteindelijk niet geworden, mede omdat ik door kreeg dat je dan ook je auto niet in de buurt had en ik was daar niet op voorbereid. Ik had mân auto gewoon netjes ingepakt met een tas met kleren, een tas met campingspulletjes, een tas met opladers etc, maar niet echt een grote tas met ââoverlevingsââ spullen. Echt wildkamperen is verboden maar kun je wel omzeilen (las ik) door echt in de openlucht te slapen en te zeggen dat je aan het recreĂ«ren bent. Tevens heb ik begrepen dat er eigenlijk geen echte wetten voor bestaan, iig in Duitsland. Ook zijn er een aantal plekken aangewezen waar je zou kunnen ââwildkamperenââ in het zwarte woud. Al moet je zoân plek dan weer wel reserveren? https://trekking-schwarzwald.de/ is daar bijvoorbeeld ééntje van.
En omdat ik maar alleen ging, zijn het dus last minute campings geweest met google maps op de plek waar ik was geĂ«indigd met mân uitstapje. Ook had ik dit dus nog nooit zo gedaan en heb ik Oostenrijk niet gehaald
De dingen die ik had genoteerd om te willen gaan doen waren iets te vol geplanned en het zwarte woud was allemaal toch iets groter / meer rijden dan verwacht. Maar ik ben zeker een ervaring rijker. Nu met de voetjes omhoog wat die hebben het echt te voortduren gehad. Mân uithoudingsvermogen ook trouwens.
Maar sorry geen echte goede tips dus