Wat je even kwijt wil #69

Het was wel veelbelovend dat hij zo lang was, maar het fascisme en de mintgroene blouse nekten hem. :grimacing:

@Ladybug ik zat heel saai bij de strandtent naast het feest.

9 likes

Ik was ook heel bang ik heb geen kracht voor een 2024 dark side politieke crush op het forum omdat er weer eens eentje lang is of een nieuwe baard heeft

9 likes

Huh kijk je nou haar erop aan?

9 likes

Oh nee zo bedoel ik het niet! Zij zit hier niet fout, hij en die ouders! Komt nu wel een beetje zo over zie ik, zal mijn post evt editten. Maar zij wordt door verliefdheid meegesleept en het is leuk en spannend enz en achteraf als volwassene heb ik echt medelijden dat haar het echt puber zijn ontnomen is. Dat bedoelde ik met die laatste zin.

2 likes

Ik lees zo’n Amerikaanse blog en blijkbaar is een appel Snickers salade een ding, hoezo zijn Amerikanen obees :thinking:

5 likes

Ik kwam laatst een komkommersalade met aarbeienjam tegen hahaha echt overal moet suiker in maar het is een salade dus gezond!!!

Moet bij zulke filmpjes ook altijd lachen om de reactie: Waarom eten Amerikanen alsof ze gratis gezondheidszorg hebben

13 likes

Oh ja of zo’n salade met cocktail fruitsalade uit zo’n blik met marshmallows ofzo? Hoe is dat nog salade? Ik zou het niet eens als dessert hoeven

Gevonden, Ambrosia salad Ambrosia (fruit salad) - Wikipedia.

5 likes

Als de vriendin van mijn vader zegt dat ze het toetje regelt is het in 100% van de gevallen precies dit gerecht.

1 like

Gezond zou ik het niet noemen nee maar het is wel lekker!

1 like

Heb dit ook gehad! Kunnen de bobines zijn

2 likes

Gezond sowieso niet, maar salade ook niet toch? Haha maar geen idee of het lekker is.

3 likes

Ligt natuurlijk aan wat je salade noemt. Een salade hoeft geen groente te hebben om salade genoemd te worden. En fruitsalades bestaan al heel lang! Ook hier in Nederland wel wij aten thuis bijv wel van die fruitsalades uit blik of een salade met banaan, appel, druiven peer en sinaasappel.

Ik vind zelf het boek Salades of Salmagundi, is onder twee titels verschenen, van Sally Butcher erg leuk. Daar staan zoveel soorten salades in! En ook een heel aantal fruitsalades, die wel beter in balans zijn qua smaken dan die ambrosia salade.

7 likes

Ja zoals dit pareltje

2 likes

Dit is mij sowieso een raadsel, er is zo’n recepteninstagrammer (Veggilaine) die in de zomer elke week een salade ging posten. Maar daar zaten ook allemaal dingen bij zoals een gnocchi-salade en een patatas bravas-salade waarvan ik echt dacht huh dit is toch gewoon een gerecht, niet echt een salade?! Maar ik kwam er ook niet helemaal uit awt ik nou zelf de definitie van een salade vindt

6 likes

Ja ik had dat boek er even bijgezocht voor een definitie maar daarmee kom ik ook niet veel verder dan iets als verschillende dingen bij elkaar doen, structuur, smaak en een gevoel dus dat schiet ook niet op

1 like

maar haar video’s zijn niet serieus toch? TOCH?!?! :pleading_face:

2 likes

Ik heb vanmiddag een gesprek op werk over ā€˜m’n toekomst’ voor als ik in november terug kom. Zin in…not

2 likes

Ik heb al een aantal keer filmpjes van haar voorbij zien komen en elke keer krijg ik rillingen over mijn lijf. Ik kan en wil gewoon niet geloven dat dit echt is.

1 like

Blegh heb mega last van anxiety voor mijn laatste tentamen a.s. vrijdag dat gaat bepalen of ik ben afgestudeerd. Het is een mondeling tentamen en ben mega bang voor een blackout :sob:

12 likes