Omg niets zo lekker als na een dagje strand al het zand en Zonnebrand van je af wassen in de frise douche en dan met een lekker koel drankje chillen
Oh bah ik ben gebeld door mijn baas dat ik echt een grote fout heb gemaakt… hoewel hij super relaxed was en het word opgelost lukt het me echt niet om dit te rationaliseren.
Ik ga 100% slecht slapen hierover omdat ik echt baal…
Haha een zo’n comment: fentanyl is safer
Ik zit na jaren weer allemaal van die lucky tv fimpjes te kijken. Echt zo lang geleden, maar ik lig gewoon weer helemaal dubbel. Vooral die van freek vonk. En mn vriend verstaat er amper wat van en ik zat dus ernaast met tranen in mn ogen het uit te leggen
Maarja dan gaat vaak de humor of “grap” al weg maar hahahaha het is zo droog
Gister kwam mijn vriend zijn ex tegen na 13 jaar. Vanavond kwam ik mijn ex tegen na 10 jaar. Er hangt wat in de luchtttt.
Wil je delen hoe het gegaan is? Hopelijk viel het positiever uit dat je had gedacht.
Ik heb laatst ook echt gehuild van het lachen om die met Freek Vonk en dat hij zegt wat een kankergrote vis steek m in zn rug. Of die boer zoekt vrouw voorstelrondes, ook mn favo’s
Ik blijf wel binnen
Dit was echt precies wat ik dacht toen ik net na een stranddag onder de douche stapte
Ik bedacht dat ik wel naar een pluktuin wil in het najaar voor appels en peren, vraag ik twee vriendinnen, ‘nee, ik wil liever zomerfruit’. Ja, maar dat vraag ik je niet, de zomer is net klaar wat dat betreft
maar ik heb er een overgehaald met perencrumble en appeltaart dus ach
Oh die boer zoekt vrouw filmpjes, die waren zo goed
Mis echt die tijd dat ik dan met vriendinnen ging eten (studententijd) en dan standaard dwdd met lucky tv maar ook de tv draait door aan stond
Kan echt al die filmpjes nog quoten
Ik heb echt nog geen oog dichtgedaan. Mijn vriend snurkt het meubilair bijna naar binnen, maar owee als je m wakker maakt. En de logeerkamer is veeel te warm
Veeel te vroeg wakker en op insta maar gaan scrollen. Nu geeft m’n algoritme de AVRO Musical Awards weer en via de reacties kwam ik uit bij een fanpagina van een van de musicalsterren.
Ik kan alleen zeggen; bijzonder toegewijd …
Ja wil t best delen.
Nou, er werd mij een bepaald bedrag aangeboden om te gaan. Het gaat niet goed met het bedrijf en ze zitten met teveel mensen. Ze zijn blij met iedereen die vrijwillig gaat. Ik had dit wel verwacht want mijn man werkt bij hetzelfde bedrijf en ik hoor dan natuurlijk hoe het daar gaat.
En heel eerlijk, ik had ook geen zin om daar terug te gaan. Tot nu toe heb ik nog geen passende/interessante vacature voorbij zien komen maar dat komt wel goed denk ik.
Al 2 gigantische hornaars in m’n tuin gespot als er een nest zit word ik echt gek.
Hoornaars komen niet op zoetigheid af, je hebt geen last van ze.
Verstandig wel!
Haha ja ik weet precies welk moment je bedoelt met die vis. Echt zo droog. “DIEREN DIEREN OVERAL DIEREN. RUNDEREN, WE RIJDEN ZE VAN DE WEG.”