Wat je even kwijt wil #70

liever dat iemand dat leest dan alleen maar zooi van arnon grunberg en vergelijkbare zielige mannetjes

10 likes

Onderstreept wel echt mijn theorie dat deze boeken zo populair zijn omdat niemand meer dramione fic leest op fanfiction.net

5 likes

En je hoeft lekker ordinaire shit ook niet te intellectualiseren. Lees het lekker omdat je er geil van wordt maar je hoeft er toch verder niks omheen te verzinnen.

14 likes

lezen jullie lekker je pulp, en laat mij jullie lekker judgen. en dan judget iemand anders mij weer om iets anders. is toch gewoon de circle of life

18 likes

Dit is niet helemaal waar, bouqetreeks is de afgelopen jaren erg veranderd en feministische geworden. Als je er wat meer over wil weten zou je deze boeken eens kunnen lezen

6 likes

Mensen, we gaan weer gewoon ontopic met jullie alledaagse dagboekposts. Als je verder wilt posten over boeken of dit onderwerp kun je naar het algemene boekentopic.

6 likes

Heeee wat goed! Had nog heel veel punten en net alles gedoneerd.

2 likes

Ik heb gister een pantalon gekocht waarbij de knoop te veel naar een kant zat. Gewoon fabrieksfout oid. Wel gekocht want hij zit mooi. En nu heb ik net de knoop verzet met behulp van een google tutorial plaatje en ik voel me dan zo’n baas als zoiets lukt :joy:

46 likes

safari heeft bij mij vaak de bug dat ie een logo van een andere site laat zien

maar nu heeft het forum het logo van de politie hahaha🚓

56 likes

Biechtpolitie controleert actief!!

12 likes

Maar zijn er veel honden opgehaald door de eigenaren?

2 likes

Ja af en toe ging er een hond naar huis :heart:
maar we kregen er ook weer nieuwe honden bij :sweat_smile:

2 likes

Ik kreeg vanmorgen al dagcreme in mijn oog, foundation op mijn vest en het boterklontje voor mijj ontbijt viel op de grond
Het was een eneverend half uur.

5 likes

When it rains it poors…
Maar pech komt in drievoud dus nu ben je de rest van de dag succesvol!

9 likes

De verwarming op kantoor doet het niet dus ik wil eigenlijk gewoon naar huis maar kan niet door afspraken vandaag :tired_face:

Ik heb voor het eerst in mijn leven glowworms gezien en het was zo magisch! In het donker zag je dan opeens allemaal lampjes :heart_eyes::bug:

25 likes

Neusspray met xylo is echt de nectar van de goden als je strontverkouden bent :star_struck: had het nog nooit gebruikt en ben helemaal onder de indruk van hoe snel het werkt (ik weet dat je het max 7 dagen mag gebruiken)

22 likes

Precies de reden waarom zoveel mensen hooked zijn.

7 likes

hahahaha

1 like

Hahahaha ben al een paar jaar afgekickt maar amen sister

9 likes