Wat je even kwijt wil #70

Omg geef review aub

7 likes

Doe ik maar ik ga in maart pas!!

1 like

Ik heb afgelopen week een frƶbelvakantie genomen. Een hele week vrij om alleen maar aan al mijn creatieve projectjes te werken waar ik normaal gesproken maar mondjesmaat de energie voor heb na een week werken. Wat een geluk dit. Kan het iedereen aanraden. Ben helemaal opgeladen en heb ineens allemaal nieuwe creatieve ideeƫn.

64 likes

Ja dit echt wat een opluchting
dat januari EINDELIJK voorbij is :heart_eyes: februari is kort dus het is bijna maart :tulip: :sunny: :hatching_chick:

20 likes

Jaa en helemaal nu de zon zo schijnt denk ik laat de lente maar beginnen. Zal wel een tegenvaller zijn maar goed, we gaan de goede kant op

8 likes

Mijn oren zitten al vier dagen dicht door verkoudheid en ik word echt helemaal gek hiervan. Elke ochtend hoop ik weer wakker te worden met gewone oren en elke ochtend weer is het een en al kut

3 likes

I feel you, hier ook.
1 dan… en ik heb echt het gevoel of ik naar half leef, ik mis zoveel.

1 like

Gisteren liet ik per ongeluk kokend water vallen en heb ik m’n benen en voeten ernstig verbrand en ik word overal zoooo fijn opgevangen en verzorgd en geholpen en ik krijg lieve post en cadeaus en berichtjes, heb geen tranen meer over :heart: zo lief

52 likes

Ah wat klote!! Veel sterkte met je herstel. Heb je veel pijn? En ben je thuis of nog in een centrum oid?

2 likes

Misschien dat neusspray helpt? Mijn vriend moest dat proberen bij oorklachten tijdens verkoudheid.

4 likes

Thanks! Ik heb helaas wel veel pijn ja, vanochtend heb ik een hele vervelende behandeling gehad en die voel ik nog goed, mijn kat is ook erg in de war dat ze niet op schoot mag liggen :sweat_smile: maar ik ben gelukkig thuis!

8 likes

Heb ik al bijna een week geprobeerd, maar helpt helaas niks. Heb nu maar zeezoutspray gekocht want ik wil xylometozaline ook niet langer gebruiken.

Als ik mn oren klaar is het tijdelijk even beter, maar daarna is het weer dicht. Slijmvlies zal opgezwollen zijn, denk ik. Maar heb ook al een loopoor gehad dus durf mn oren nu niet meer te klaren uit angst mn trommelvlies (nog meer) te beschadigen.

1 like

Hoop dat je snel herstelt! Ze hebben wel steeds meer goede behandelingen ook om littekens te voorkomen geloof ik he? Ja je kat zal wel even moeten wennen!

1 like

:sob::sob: Heel veel sterkte en beterschap!!

5 likes

Ohh jeetje wat eng en brandwonden doen zo’n pijn. Heel veel beterschap!

3 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Leukste dagjes weg!

ik draag altijd een palestina ketting en ik ging net tanken. toen vroeg een medewerker of ik palestijnse roots had omdat hij mijn ketting dus zag. ik zei van niet en legde uit dat ik hem gewoon draag als steunbetuiging. en toen zei hij dat hij zelf wel palestijns is en dat het hem echt kracht geeft en blij maakt wanneer hij zulke dingen ziet. en ik kreeg ook gratis koffie haha

ik snap dat zo’n ketting een druppel op een gloeiende plaat is maar zijn reactie heeft wel echt mijn dag gemaakt

153 likes

Stomen helpt bij mij echt als een tierelier, ik doe dan een beetje kamillosan (kun je gewoon bij de drogist kopen) in een pan kokend water en dan tien minuten erboven hangen. En spoelen met zout water helpt ook heel goed.

Hopelijk ben je er snel vanaf! Mijn oren gaan ook altijd dichtzitten bij een verkoudheid en het is echt een rotgevoel.

1 like

Je weet dat de maatschappij fucked is als dit een categorie is bij nextory :joy:

13 likes

Wat moet ik me erbij voorstellen? Het is crimineel romantisch ofzo?

1 like