Wat je even kwijt wil #70

Weet ik nog niet! Heb nog ongeveer 1/4 van Cha Cha Real Smooth af te kijken, denk een slechte Nederlandse film.

En lekker begin van kerst ugh, enjoy de wijn!

4 likes

Nou ik mis het soms wel maar op zulke dagen totaal niet meer. Heerlijk om met niemand rekening te houden behalve mezelf!

4 likes

Mijn man en ik hebben elkaar hetzelfde kerstcadeau gegeven. Gelukkig niet erg om dubbel te hebben, komt wel op.

5 likes

…wat is het?

12 likes

Rituals alchemy pakket. Vind het echt een lekkere wintergeur.

8 likes

Omg. Vriend en ik heel AYNIL gekeken op Videoland. Allerlaatste minuut zingt Jeangu Macrooy God only knows. Ik: ‘hee, die heeft het volgens mij al eens eerder gedaan…?’ 2 seconden later Robbert ten Brink: ‘dit was AYNIL 2019!!!’

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

64 likes

@Airy-fairy je bent niet de enige! Hahah

4 likes

Wij hadden het gelukkig na 5 min door haha

5 likes

Dit is mij meerdere keren overkomen :skull: ofja, dat ik er aan het eind achter kwam één keer maar wel vaker dat ik na een paar minuten dacht ‘hmmmmm dit herken ik’

5 likes

Bij videoland staat het vaak ook van oud naar nieuw in plaats van nieuw eerst zoals alle andere streamingdiensten doen
Heb het ook weleens gehad met MAFS dat ik een mega oud seizoen aan het kijken was

6 likes

Ja ik vind hem ook heerlijk!

3 likes

Ja en als je AYNIL opzoekt en je drukt meteen op afspelen dan begint ie dus blijkbaar gewoon bij aflevering 1 (in 2019). Dat was zo bij mij iig. Dus mensen let op!!11!

3 likes

Zo heb ik eens een oud seizoen van Temptation island gekeken denkende dat het het nieuwe seizoen was. Uiteindelijk was het oude seizoen wel veel leuker.

5 likes

We zouden vandaag voor 1,5 week op vakantie gaan, maar de vlucht is vannacht geannuleerd ivm weersomstandigheden. Volgende vluchten zitten helemaal vol dus nu is de hele vakantie geannuleerd :cry: Hele grote kut met stoofperen :cry:

16 likes

Ik trek zo m’n velour kerstpakkie aan die ik al 8 jaar heb ofzo. Toen ik hem voor het eerst aanhad zei een collega “Ohh echt zo’n pak die nu heel hip is en volgend jaar niet meer” en toen dacht ik al “?”

14 likes

Ik doe sinds vorig jaar met kerst een broek aan waarin ik lekker kan uitbuiken ipv een strakke panty, bevalt echt goed. En sneakers ipv hakken! Welcome to my selfcare era. :nail_care:t2::sparkles:

21 likes

Ik doe straks naar m’n moeder ook lekker m’n huispak aan en neem m’n sloffen mee :grin:

6 likes

Ik heb ook vanmorgen staan twijfelen tussen oncomfortabele maar hotte velours korte jurk en spijkerbroek en coltrui

No ho ho ho’ing for me this year, ik zit lekker comfy te wachten op een mimosa!!!

6 likes

Oh het is twee dagen bij ons dus ik kan zelfs lekker m’n pantoffels aan houden. :star_struck:

3 likes

Haha Jezus 30 minuten gezwoegd op op m’n wollen broek om er een vouw in te strijken maar het ziet er niet uit :joy: ik zou zo graag willen dat ik dit soort dingen zou hebben geleerd

5 likes