Wat je even kwijt wil #70

Ingrediënten voor een bolognese kopen in LA, kostte ons 58 euro. Die 2 for 1 combo bij de fastfood is dan een zeer aanlokkelijk alternatief.

11 likes

Aaah zo leuk, we kregen een WhatsApp bericht voor de kerst van onze host uit Oostenrijk waar wij deze zomer verbleven.
Sowieso gaan we over een paar jaar terug naar die plek

4 likes

We hebben echt de meest cheesy kerstfoto gemaakt vandaag en het is zo goed gelukt. Heel cringe waarschijnlijk. Maar ik vind het leuk om te bedenken, te knutselen en het uiteindelijke resultaat te zien. I love it when a plan comes together.

19 likes

Ik heb echt een mega baaldag en ben ongesteld, dus heb net voor de tweede keer vandaag eten besteld en een film aangeslingerd (Cha Cha Real Smooth).

7 likes

Ja en waar je maar hoopt dat je collega’s hun vakantiedagen aan jou willen geven zodat jij je chemo kan ondergaan.

2 likes

Hoe kan nou het woord ‘bruh’ verkozen zijn tot kinderwoord van 2024 hahaha

1 like

Ik was het zo zat om de bank in huis te hebben waar mijn partner overspel op heeft gepleegd, dus gisteravond een nieuwe bank besteld, de oude het huis uit getyft (ik overwoog de bezorger van de bank geld te geven om de oude bank bij de andere partij in de voortuin te parkeren, toch maar niet gedaan) en straks word de nieuwe bank al bezorgd en kan ik weer met peace of mind in mn eigen smet-vrije huis zitten :pray:t2: :muscle:

227 likes

Goede zet en fijn dat de nieuwe bank al zo snel bezorgd wordt!

2 likes

Maar… laat je je partner ook bij het grofvuil bezorgen?

54 likes

Dat is wat minder eenvoudig dan een bank

7 likes

Beter betaalt hij de nieuwe bank, laat hem kruipen.

30 likes

Ik heb zon zin om morgen voor drie dagen in de steigers te gaan. Love kerst.

9 likes

Oh nee, bah dan zou ik nog steeds aan hem moeten denken wanneer ik de bank zie. Lekker zelf betalen zodat het echt jouw bank is

5 likes

Maar ze ziet hem elke dag nog dus dan kan die bank er wel bij

14 likes

Je leeft samen en zit samen op die bank. Jouw bank alleen is het dan sowieso niet. Dan heb ik liever mijn geld in mijn zak voor de dag waarop ik je echt niet meer kan luchten en er vandoor ga.

13 likes

Helemaal als je na elke keer een nieuwe bank moet kopen.

8 likes

Supermarkt geweld overleefd.

4 likes

Je kunt wel zeggen wat je zou doen, maar ik heb geleerd dat als je pas écht in de situatie zit het HEEL anders is. Deze stap voelde iig goed en ik ben trots dat ik hier in goed naar mezelf geluisterd heb :slight_smile:

146 likes

Lekker matten voor de laatste tulband en beker slagroom?

3 likes

Je snapt dat we ook allemaal nog weten dat jouw man aan het chatten was met andere vrouwen?

Beetje raar om nu mee te gaan bashen als je zelf in de zelfde situ zit of zat.

19 likes