Laat anderen praten joh. Altijd makkelijk oordelen als het niet jouw probleem is. Fijn dat je straks al lekker op je nieuwe vbank kan zitten & sterkte met de situatie
Ik kan niet zeggen wat ik in jouw situatie zou doen maar het Griekse koor hier kan wel ff dimmen zeg. We zullen over 20 jaar eens zien wie er nog in perfect family bliss leeft.
Jij ja. Soms is het ook gewoon beter om je mond te houden.
Haha, touchĂ©. Overigens vind ik ongepaste dmâs en een andere vrouw neuken op de bank die je met je vrouw en kinderen deelt niet helemaal dezelfde situ, maar je hebt een punt.
En of het bashen is valt nog te betwisten, ik gun @itakepictures verder het beste (in ieder geval beter dan een man die je dit aandoet).
Hahaha! Ik zie mezelf aan staan met een zak afbakbroodjes.
HAPPY FESTIVUS FOR THE REST OF US!!
Ah zo, ja groot gelijk dan
Naja het één gaat vaak vooraf aan het ander
Ik heb een âkersttruiâ met de spreuk âvrolijk kutfeestâ omdat het een aantal jaar ook echt een kutfeest was (moeder plots overleden met kerst) maar ik doe 'm dit jaar niet meer aan. Dat ik het moeilijk heb, wil niet zeggen dat anderen (mân man en dochter) niet mogen genieten. En ook al kan mijn man geen Nederlands, dat woord kent hij welâŠen dochter heeft het wel ooit gehoord
Na een paar jaar stilstaan (mijn vriend is afgekickt) gaan we weer aan het leven beginnen.
Het is een tyfus bak met werk, maar ben wel heel erg blij dat we weer vooruitgaan!
Ja sorry dat was mijn schuld
Is dit een soy peor referentie of een gezegde wat ik niet ken?
Eerste waar ik aan dacht was Glennis
Vandaag zag ik mn tandarts lopen op mn werk en ben ik snel naar achter gerend uit angst voor een preek (ben 2 jaar niet geweest)
Hoezo is de lipbalm van rituals zo mini!?
Ik had hem voor mijn kerstpakket uitgekozen dus yolo dat hij zwaar overpriced was. Maar de huls (super mooi tho) en de daadwerkelijke balm staan totaal niet in verhouding met elkaar. Ik vond de prijs al achterlijk voor een balm, maar nu het een semi mini variant blijkt te zijn helemaal!
Waarom ben ik zo, ik dacht ik kan niet slapen, ik ga naar de sportschool. Zal vast zo goed als niemand zijn en dan kan ik teminste onafgeleid / niet awkward mân ding doen. Gaat er iemand van die voor derest lege sportschool achter me staan. En nu heb ik niet gedaan wat ik eigenlijk wilde
Ik raak helemaal overprikkelt in de supermarkt omdat mijn vriend en ik de meeste dagen minimaal 8 uur in de natuur lopen (we zijn op reis). Al dat lawaai en die kleuren en geschreeuw van iedereen is dan echt heftig. Ik heb vandaag oordoppen in gedaan en het was zo chill! Geen harde muziek, jengelende kinderen etc. Ik verstond mijn vriend nog wel, wat handig is haha.
Niet waarom ben jij zo, maar waarom is die weirdo die recht achter jou kwam staan zo.
Zoân hekel aan.