Wat je even kwijt wil #70

Mijn vriend heegt de buikgriep echt flink te pakken. Houd helemaal niks binnen, het loopt er aan alle kanten uit.
We zijn op vakantie en zouden zo diner hebben. Zo onwijs naar voor hem.

Ik heb emotofobie, dus niet heel erg relaxt. Mede omdat het mega besmettelijk is. Ik voel het ook al rommelen.

Dus nu vragen of ik eten mag krijgen op mijn kamer om niet tussen de mensen te zitten.

3 likes

Ik “vier” kerst met familie en tot mn grote verbazing lag er een cadeau voor mij onder de boom terwijl we daarover niks hadden afgesproken (we vieren sinterklaas met cadeaus). Dus ik pak het uit, zit er dus een leuke trui in. Nu komt het: in maat 122. Niet echt mijn maat zeg maar. Laat ik zeggen dat mn kind er dolgelukkig mee is .

17 likes

Mijn oma van 90 heeft vandaag voor het eerst in haar leven gegourmet en ze vindt het fantastisch đŸ„čđŸ„č

100 likes

Wat leuk! Maar is dit typisch Nederlands?

4 likes

Ik vier geen kerst met familie en ik vind dat er te weinig kerstleed gedeeld wordt in de leed topics. Ik wil daarvan genieten nu ik nibbits eet op de bank

29 likes

Gourmetten? Volgens mij is dat hier wel echt een ding met feestdagen ja.

7 likes

HAHAHA mijn moeder: “oma was flink aangeschoten, ze heeft gewoon al vaker gegourmet hoor”

:mrs_claus:t2:

51 likes

Ik kijk de kerstwedstrijd van de nfl op Queen B zeker niet te missen. Zo Amerikaans als die sponsors, reclames, het vuurwerk. Pentatonix was niet zo goed bij het volkslied.
Queen MC is amazing dahhhlingg

5 likes

Waar kijk je dit?

2 likes

Op Netflix, het is nog zo’n 10 minuten wedstrijd voor de half time.

2 likes

Ik wil voornamelijk uit gemakzucht al jaren een wasdroger. Nooit plaats voor gehad tot twee jaar terug toen ik in mijn huidige huis introk.

Omdat ik zo’n ding eigenlijk niet nodig heb, wilde ik gierig zijn en heb ik er een tweedehands gekocht. Ik heb 100 euro betaald voor een Samsung warmtepompdroger van een jaar oud, heel goedkoop dus.
Maar god straft onmiddellijk want ik heb vandaag de hele dag stof uit het toestel zitten krabben :sob: En daarbij heb ik dus meteen ook de warmtewisselaar beschadigd :sob:
Ik hoop dus dat 'ie niet in de fik vliegt. :pray:

2 likes

Beyoncé is de grootste popster van de 21e eeuw.

6 likes

Ongerelateerd maar ik heb vandaag Grown Woman herontdekt :heart_eyes:

3 likes

Oohh dat is ook een leuk liedje. Was live zo goed, heeft ze lang niet meer gezongen.

4 likes

Ik heb kerst gevierd met m’n ouders en broertje en schoonzusje en tering ik ben in jaren niet zo dronken geweest. Helpt wel dat m’n vader en moeder net zo erg zijn omg. M’n broertje en schoonzusje zijn ook al naar bed?!

8 likes

Ik ben weer wakker geworden met galblaas pijn :smiling_face_with_three_hearts: gaat een leuke dag in bed worden morgen.

5 likes

Ik weet niet of Swifties het daarmee eens zijn

Is echt mijn probleem niet

13 likes

Wat is “why couldn’t it be christmas everyday” een kutnummer. Stop met skreeuwe!

17 likes

Ja en underneath the tree vind ik ook zo kut. Dacht ook eerst dat dat ook van dat schreeuwkind was maar het is Kelly Clarkson

10 likes