Haha in mijn hoofd is dat hetzelfde kutlied
Ach m’n lieve opaatje is vannacht uit bed gevallen en heeft z’n heup gebroken. Heeft vannacht de halve nacht op de grond gelegen met pijn. Hij keek zo uit naar het kerstdiner met de familie vanavond maar in plaats daarvan ligt hij nu in het ziekenhuis te wachten op een plekje in een verpleeghuis.
Och wat jammer. Hoop dat ze een plekje voor hem hebben wat een beetje in de buurt is. Neem wat lekkers voor je opa mee. Vind die vast leuk.
Mijn moeder doet vrijwilligerswerk in een buurtcentrum en had daar een kerstpakket gekregen, gesponsord door bedrijven in de buurt (volgens mij was het voor zowel vrijwilligers als mensen die daar zelf komen). Ze had wat dingen waar ze zelf niets aan had meegenomen met kerst, misschien konden wij er iets mee.
Wie bedenkt dit ook, niet wat feestelijke kerstchocolaatjes of een kerststol of wat dan ook, maar macaronigroenten
het kon ook maar bij 1 specifiek filiaal ingeleverd worden, op een uur rijden van mn broer en ik, dus toch maar teruggegeven
Oeff, gisteravond flink doorgezakt met mijn eigen familie, vandaag met een klein katertje de schoonfamilie hosten. Geen handige volgorde!
Ik ben ondanks deze kut nacht, later dan gepland maar goed, toch onderweg naar familie. Zielig in bed liggen ga ik me ook niet beter door voelen.
Dit soort verhalen breken m’n hart echt, je arme opaatje! Wat een kuttiming. Veel beterschap en sterkte voor hem 🫶🏼
Lekker in mijn pyama comfy op de bank pokemon aan het spelen op de switch . Mooie besteding van mijn dag.
Net in 1x een hele chocoladeletter gevuld met kinderbueno op. Nu vol en enigszins misselijk.
Drie dagen kerst is echt te veel pfff blij als ik morgen gewoon niks hoef.
Dat klinkt echt super lekker! Hoop dat je snel minder misselijk bent.
Zooo haha ik ben echt helemaal kapot maar “moet” nu nog kerst vieren met mn schoonfamilie (wel leukste/meest ontspannen van het hele schema) en morgen nog met vrienden en hallo kerst is normaal al een opgave maar met een zielige gestresste hond whole other level
Ik heb eigenlijk echt een top kerst, met maar één familiediner waar ik niks voor hoefde te doen en vandaag alleen even op de koffie bij andere familie en verder gewoon lekker NIKS doen en thuis chillen met onze cadeaus en AH excellent. Ik ga echt noooooooit meer een ramvolle kerst plannen met 7 bezoeken aan iedereen.
Er zat net een wesp in mijn haar
Wat lief; dankjewel
Ik bedenk me net ineens dat ik de kerstmutsjes heb gemist!
Ik word net wakker en voel de overprikkeling gewoon helemaal in m’n lijf (ondanks dat ik een leuke kerst heb gehad).
O ja! Inderdaad.
Blijft toch grappig om te zien wie zijn avatar het mutsje goed staat
Ik eet voor het eerst in jaren 10% yoghurt ipv 0% en waarom is dit zoveel lekkerder😭
Omdat vet smaak is. En vet vult ook en je hebt het ook nodig, dus lekker genieten voortaan!