Wat je even kwijt wil #70

Ja vast, maar waarschijnlijk zijn er 100x zoveel mensen voor wie het eigenlijk nutteloos is en ik denk dat het bij heel veel mensen ook wel ligt te stoffen of doorverkocht wordt

2 likes

We waren vanmiddag aan het pinicken bij een meertje en er werd ineens iemand gedoopt. Er was ook echt een hele groep bij en ze zongen liederen :smiling_face_with_tear: ik dacht dat dit alleen in de kerk gebeurde.
En toen diegene zeg maar kopje onder ging, juichden de rest van de mensen ook maar (die ook bij het meertje zaten) het was zo apart haha.

Het blijkt dat je dus ook in een jacuzzi gedoopt kunt worden. Toen ik ging googelen.

11 likes

Die vrouwen kunnen toch ook gewoon nog een moeder hebben?

4 likes

Kan ook idd. Maar het aantal viel me op

2 likes

Mijn tante en oom zijn 60 jaar getrouwd en mijn oom neemt mijn tante wel eens mee ā€œuit etenā€.
Dan zegt hij ook heel trots: ā€œBeppie, vanavond gaan we uit etenā€ en dit betekent dat hij haar naar de plaatselijke febo brengt en ze dan samen genieten van friet met een kroket. Ik vind het zo schattig dat zo een uitje helemaal hun ding samen is.

67 likes

Me and who…

Grapje ik ben getrouwd. Maar mijn man houdt niet van de febo helaas

5 likes

Zit een gat in mijn dak voor de dakkapel die ze zo komen plaatsen :partying_face::partying_face:
Ben dit keer thuis om dit te kunnen zien :sunglasses:

17 likes

Vond dit zo leuk toen wij dit hebben gedaan
En wat een bak ruimte heb je er dan ineens bij!

1 like

Ja klopt! Voor hebben we hem al. Nu komt die achter op het dak :sunglasses:
En dan vanaf woensdag komen ze het dak vervangen qua isolatie en dakpannen.
Zeg maar doei geld :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

8 likes

Mijn weekend was echt top, maar deze dag I can’t. Ben echt blij dat ik nu lekker in bed lig! Zo lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag.

7 likes

Ik kreeg een mini Sol de Janeiro bij mijn Douglas bestelling gekregen. Eindelijk zou ik de hype begrijpen… nu ruik ik naar muffe oma :-1:

1 like

Welke? Alleen de gele is lekker vind ik

3 likes

Lichtroze :smiling_face_with_tear:
Roze spullen ruiken vaak lekker, maar nu niet :sob:

6 likes

Ik had laatst nr 40. Zo’n allergische reactie gekregen in mijn nek, dagen last van gehad :sob: Dus wees blij! Haha

1 like

Je nagels knippen na ze lang te hebben gehad is zon heerlijk gevoel :grimacing:

11 likes

Ik vind de paarse echt superlekker! Gele ook maar iets minder

2 likes

Jaa! Ik haat te lange nagels

3 likes

Nou maar echt. Ik draag lenzen en dat gaat dan ook zo veel makkelijker, echt bevrijdend haha

1 like

Ik had een random craving naar naturel chips met nutella en heb er maar gewoon aan toegegeven met de gedachte dat het daarna weg zou zijn.
Nu vind ik het super lekker blijkbaar en wil meer maar zijn mijn chips op.

18 likes

Hoe eet je dat? Dip je de chips in de Nutella? Of smeer je het er op?

2 likes