Voor de mensen die zo anti-walkingpad waren (“je kan toch ook naar buiten?”) Zojuist voor de derde keer in 2 maanden natgesprayd. 2x via de auto, 1x vanaf een fatbike . Hopen dat het water was.
Wat heeft dit met een walking pad te maken dan?
Dat niet iedereen zich veilig (meer) voelt om buiten te lopen. Maar die link leek me wel logisch.
al blijft een walking pas nog steeds een nutteloos stroomgebruikend apparaat
Maar je komt toch sowieso wel buiten? Je gaat ook weleens boodschappen doen of naar je werk neem ik aan. Vervelend dat je natgespoten bent maar de link met een walking pad vind ik wat vergezocht.
Ik loop gemiddeld 15k stappen op een dag en vroeger werd ik nooit lastig gevallen, nu in korte tijd 3x. Ik loop veel buiten dus.
Maar: haha zeg! Wat een goede grap die je eigenlijk niet postte maar nu toch wel, haha
Jezus, we gaan nu zelfs hypothetische aankopen belachelijk maken?
Dat doe ik op de fiets ja, de keer dat ik het een fatbiker was haalde de fatbike me ook van achteren in.
Over fatbikes gesproken, ik zie steeds vaker mensen op zo’n ding al rijdend (slingerend) youtube of tiktokvideo’s kijken?! Net nog iemand uitgescholden maar op zulke momenten zou ik eigenlijk een burgerarrest
willen doen
Ik ben vast zuur maar ik zag ze ook en ik dacht, daar ben je lekker laat mee! Die had je gister al moeten halen bij een leuke bloemist en vanmorgen moeten geven.
Nu leek het net alsof ze het vergeten waren en dachten oh ja shit en snel naar de ah gingen.
Als het om bloemen gaat ja maar misschien waren ze ontbijt/gebak aan het halen o.i.d.? Dan zou ik de moeite van zo vers mogelijk wel waarderen haha
Ik zag gisteren opvallend veel vrouwen van 60+ met bossen bloemen in het dorp/op de markt lopen. Veel vragen: is dit je wekelijkse bloemenaankoop/haal je zelf maar vast je eigen moederdagcadeau/geef je dit aan je dochter etc etc
En vandaag bij de bakker gehoord (man tegen zijn vrouw) “moet je nog gebak hebben voor vanavond ofzo? Omdat het moederdag is ofzo?”
Romantiek alom weer
Haha oh ja bloemen wel, ik had het over het ontbijt inderdaad
Door het lekkere weer of wat? Bij ons is het zaterdag altijd bloemenmarkt
Edit: ooooooooob het is Moederdag wist ik niet
Je ziet opvallend genoeg dat de verkoop van moederdag-cadeaus altijd heeeeeeeel last minute is en zo’n zelfde piek ligt voor vaderdag toch altijd wat eerder
lekkah meit!!
Onze Vaderdag omzet is 3x zo hoog als Moederdag moeders denken er wel (op tijd) aan.
Die van mij ook. Ik kreeg vandaag zelfs al vaderdag bestellingen binnen. Terwijl ik vrijdag middag 16:00 uur een een verbaasde man aan de lijn had, hoezo kan je het niet nog voor het weekend regelen. Nou meneer ik wil ook graag weekend dus nee ik ga niet voor jou haasten.
De pakketten worden ook al rond 16:15 uur opgehaald dus hij was gewoon echt te laat.
Nog zo’n totaal nutteloos apparaat
Ik vind dit echt gehaat om niks. Genoeg mensen voor wie dit wel een uitkomst kan zijn.