Wat je even kwijt wil #70

Nou maar echt. Ik draag lenzen en dat gaat dan ook zo veel makkelijker, echt bevrijdend haha

1 like

Ik had een random craving naar naturel chips met nutella en heb er maar gewoon aan toegegeven met de gedachte dat het daarna weg zou zijn.
Nu vind ik het super lekker blijkbaar en wil meer maar zijn mijn chips op.

18 likes

Hoe eet je dat? Dip je de chips in de Nutella? Of smeer je het er op?

2 likes

Dit zijn de betere nieuwsberichten

41 likes

Had het erop gesmeerd. Met daarop dan nog een beetje extra maldon zout

7 likes

De combi chocola en paprikachips vind ik ook heel lekker dus dat met Nutella zal ook echt top zijn

3 likes

Hahaha love dit

2 likes

Mijn werk is in gesprek met een externe partij die bij ons langskomt over enkele weken en waarbij we meer informatie krijgen over menstruatie, cyclus, wat dit doet op je werk, etc en hoe onze werkgever ons hierbij kan ondersteunen.
Er wordt dan zelfs gekeken naar eventueel verlof als je veel klachten hebt bij je menstruatie en inmiddels ligt er voor iedereen tampons en maandverband op alle wc’s.
Heel erg trots op mijn baas (die een man is) die hier serieus naar kijkt en hierin wilt investeren.

103 likes

Wow hoe tof, weet je welk bedrijf dit is? Dan ga ik het eens delen op werk.

1 like
3 likes

Toch jammer dat dit soort dingen dan altijd weer verkocht moeten worden met de boodschap dat je er geld mee kan besparen.

11 likes

Miss helpt het ook al heel veel als we niet alles efficiënt en productief willen doen. Want ook hier staat meteen productief en ziekteverzuim als dingen om te voorkomen. We zijn mensen geen robots.

@sashiko ja idd.

6 likes

De spelfouten in je screenshots doen ook pijn aan mn ogen :weary:

17 likes

Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om op mijn werk over cycli te praten en ‘welke invloed ze hebben’. Laat mensen zich ziekmelden als ze te veel pijn hebben en dan zijn we klaar?

59 likes

de artsen waar zij mee samenwerken zijn volgens hun linkedin ook:

1. “arts voor natuurlijke leefstijl, gezondheid, vitaliteit en welzijn”
  2. “independent alternative medicine professional”

klinkt goed :sob:

11 likes

Hahaha wat een train wreck

Looollll het ging al mis bij ‘men-struatie’ natuurlijk

35 likes

Zou het Annic zijn

Allegedly!!! Don’t come for me, Royke

23 likes

Nooooo

Wanneer we het idee van ‘gelijkheid’ tussen vrouwen en mannen los kunnen laten en de verschillen niet langer als handicap zien, ontstaat er ruimte en inzicht voor de verschillen in behoeftes. Mannen en vrouwen hebben van nature een verschillende manier van denken en doen en hier schuilt een enorme kracht in.

3 likes

Oh ja jezus, nou ik laat jullie wel weten waar ze mee komen hahahahaha! Nu ben ik wel mega benieuwd wat ze gaan presenteren!

4 likes

Ik had gratis kauwgum gekregen bij de appie. Maar Jezus, wat is dat vermoeiend om te eten zeg. Eten jullie weleens kauwgum? (oprechte vraag, niet voor meer engagement)

5 likes