Maar dit is ook een slippery slope natuurlijk, dan mag je in zulke banen ook niet meer zwanger worden want vervelend voor je collega’s
Nou ja ik denk eerder dat je het dan moet zien als iets van chronische ziek en dan kan je prima veel werk doen als er maar rekening mee gehouden word. Dus niet dat collega’s dingen op moeten vangen maar dat er bijv iemand bij komt voor zoveel uren of andere soorten oplossingen. Dit ligt eerder aan de werkgever dan aan het personeel
Maar goed dat is bij veel chronische ziekten ook al lastig en ingewikkeld dus dat zal bij menstruatie klachten niet anders zijn.
En als je een maand zo’n NS abo neemt? NS Flex webshop | NS Dat hoeft maar 1 van jullie te doen en de ander krijgt ook 40% meereiskorting
Ja alleen dat is niet een maandelijks terugkerend fenomeen natuurlijk en dat is dan ook een langere periode die op te vangen is door een ander personeelslid.
Bij deze klachten was het kort voor een dienst een ziekmelding en dan is er niks meer te regelen qua vervanging.
Geen idee ook hoor wat wel een oplossing hiervoor zou zijn. Maar het niet zien als verzuim zou daar voor mij niet onder moeten vallen, want dat is het wel gewoon.
Alleen in de dal-uren he…
Ja dat is echt zo chill! Dan betaal je een euro voor parkeren als je daarna incheckt met het ov. Ik heb het zelf gebruikt richting Carré ook en vond het top werken!
Ik ben een weekendje weg met mijn schoonfamilie. We zijn er net en ik zit nu al in mn eentje in de auto, omdat ik overprikkeld ben. Dat is een goed vooruitzicht voor de rest van de dagen 🫠
Tegenwoordig betaal je 6 euro
Inflatie hits hard
Oh wow
Ik ben nogal een hypochonder en krijg net de brief van bevolkingsonderzoek dat er hpv gevonden is.
Ik ben op TikTok op Niels Hoekman terechtgekomen. Jeetje, je zal hem maar zijn. Totaal gebrek aan zelfreflectie… Het zou echt makkelijker mogelijk moeten zijn om zulke personen van social media te kunnen weren.
Ja deze is echt niet wijs
Wow ja ik heb laatst in bui toen ik me enorm verveelde een paar video’s van hem gekeken, maar hij praat zo veel en zegt echt niks? Snapte echt geen zak van zijn gebrabbel
Ik zit ook in dit algoritme, o.a. ook met Okkie en meer van dat soort figuren die anti jeugdzorg zijn en sommigen houden er allerlei andere complotten op na over de overheid en satanisch kindermisbruik etc. Waar ben ik terechtgekomen en die Niels maakt ook heel publiekelijk zijn ex zwart en bedreigt haar, en vindt het dan gek dat hij zijn kinderen niet mag zien. Heb vooral medelijden met de kinderen in kwestie
Ik heb een heel oud paard, ze heeft nu kiespijn en kan geen hooi eten. Ik vind het zo extreem kut en zielig.
Ze heeft uiteraard pijnstillers en zacht eten, tandarts komt ook zo snel mogelijk. Maar ik vind het zo zielig. Wil eigenlijk nu de tandarts.
Bleh, ik heb vandaag gehoord dat de baan waar ik tijdelijk werk niet verlengd gaat worden en ik baal zo, het was echt een heel fijne plek met leuke collega’s, en het voelt ook alsof het niet ‘af’ is, ik had nog zoveel te leren en te doen. Nu maar weer kijken naar vacatures
Pfff te dom om te schijten
Edit: verbaast me niks van deze baas
Een auto?!