Ja ik knipperde ook even met mn ogen. Maar het is echt zo.
Wat voor bedrijf is dat joh
Ja je gaat bijna denken dat ie in straks pak naar de Zuidas gaat he, maar denk even compleet de andere richting op
Nouja het is hem van harte gegund.
Huh maar zo zot!
Als een Formule 1 coureur bij een team weggaat krijgen ze soms hun F1-auto van een paar jaar daarvoor cadeau.
Dus enige mogelijkheid is dat de broer van @chachaloco Max Verstappen is en dat hij op deze manier onthult weg te gaan bij Red Bull
Zou je iets zachter willen praten dankjwel. We willen het nog even binnen de familie houden.
Wow, stripper! Chippendales zijn ook weer helemaal in opkomst hier dus mss toch mijn man vragen of hij toch niet zijn rekenmachine aan de wilgen wil hangen voor een nieuwe carrière kans.
Ik zou het doen want toevallig las ik dat er een nieuwe stripclub komt in Rotterdam! Weet niet of dat een beetje gelegen ligt maar alsnog
Haha ja die bedoelde ik. Maar bizar hoor, maar je hem zeker gegund. Meeste werkgevers geven je eerder een burn-out bij vertrek.
Een collega is naar een try out geweest, en ze liet de filmpjes zien en het was echt vreselijk. Echt de temu versie van magic mike
Waarom haal je je beginpost binnen een paar uur weg als je er nog wel over wilt praten
Gvd weer te laat
Same, waar gaat het over
Nu ben ik wel benieuwd wat voor auto het is
Misdadig
Zou m’n dochter geweldig vinden, die houdt van stenen
Maar echt, hoe triest is dit?
Huh het is niet eens mooi ook? Eerder een aftands hoekje waar toevallig een paar planten staan