Wat je even kwijt wil #70

Te vroeg??? Dan heb je echt niks anders om over te zeiken he

9 likes

Ja ik vind ‘s avonds ook vervelender. Ook omdat ik een klein kind heb. Maar inderdaad doordeweeks ben je aan het werk. Ik vind zondag juist een dag voor klussen en dat soort dingen.

@Neon vind dat wel een beetje ouderwets. Snap dat er richtlijnen moeten zijn maar ik vind 10 uur best een oké tijdstip

@Mette12 ja inderdaad. De flat naast ons wordt gerenoveerd en die stijgerbouwers begonnen om 7. Nou dat was pas herrie.

En er werd ook wel eens geboord tussen 23:00 en 00:00. Dan mag je klagen vind ik :joy:

3 likes

Ik vind in het weekend na 10 wel prima. Hier beginnen bedrijven zelfs op zaterdag soms al om 7.00. Geen idee of er regels zijn voor particulieren, maar als mensen daar al over klagen kan je overal wel ruzie over gaan maken

3 likes

Op sommige plekken in Rotterdam wel (bij familie in Kralingen hangen in het complex echt posters met zulke regels aan de muur). Maar als het erop aankomt kunnen ze dat denk ik niet hardmaken. En ja, ben het met je eens hoor, ik gaf gewoon een verklaring voor de klagers waar @Vloeistof het over heeft. Het is niet meer van deze tijd. Boren is irritant maar soms noodzakelijk

1 like

Er zijn ook mensen die nachtdiensten werken. Ik zit er dan eerlijk gezegd ook niet om te springen dat iemand om 10:00 gaat boren op zondagochtend. Vind het dan niet perse niets anders om over te zeiken.
Weet alleen niet of ik er zelf iets van zou zeggen, denk eerder dat ik van binnen gewoon dood zou gaan.

2 likes

Als je een nachtdienst hebt gehad maakt het ook niet uit of iemand om 10 of 12/13 uur gaat boren, want al het geluid is dan ontzettend kut, maar in een appartementencomplex kun je toch nooit rekening houden met mogelijke nachtdiensten van al je buren.

43 likes

Ja laten we voor de mensen die nachtdiensten draaien dan vanaf nu afspreken dat we tussen 23u s avonds en 6u s ochtends boren!!

22 likes

Plus dat je nou eenmaal te maken hebt met leefgeluiden van anderen in een dichtbevolkt land als Nederland. Sommige mensen hebben werkelijk overal last van.

4 likes

Ik moet nog naar de winkel en koken maar heb vandaag precies nergens zin in :frowning: heb niks geks gedaan gisteravond maar toch voelt het alsof ik tot 05:00 op stap ben geweest

6 likes

Ik heb 3!!! aften. Sorry maar doe even normaal.

Op dat soort momenten doet soep het bij mij altijd goed. Comfort food en je kan er lekker veel groenten in proppen!

2 likes

Ik hoorde op de radio dat iemand die afknipt met een nagelknipper. :face_vomiting: maar wellicht iets voor jou.

2 likes

God ik was vandaag naar die demo in DH en dat trekt echt de meest sympathieke Nederlanders aan zeg (inclusief mezelf natuurlijk). Nee maar echt, iedereen was zo aardig tegen elkaar, rustig met overvolle treinen, hielp je etc. Zulke lieverds allemaal. Echt jammer dat niet alle Nederlanders zo zijn, de politie had echt niks te doen ook.

114 likes

Sorry wát?! Afknippen hoe? Het is gewoon een vlak blaasje. Dat moet echt een zieke wond veroorzaken haha.

6 likes

Zoek maar tomenjoe op Instagram. Dan kan je het zelf luisteren. Blijkbaar bloed het niet zoveel.

Ik heb uiteindelijk een salade met simpele vinaigrette en twee sate spiesen gegeten :relaxed:

3 likes

Ja ik denk dat deze vrouw die kleine bobbeltjes op het uiteinde van je tong bedoelt, maar die zijn wel een stuk minder groot dan echt aften. Ik sla in ieder geval even over :joy:

5 likes

Ja, je hebt ook van die blaasjes die heel klein zijn waar vocht in zit. Ik denk dan altijd dat zo’n roze ‘tonghaartje’ (hebben die dingen een naam?) geïrriteerd of ontstoken is ofzo. Ik heb het volgens mij vaak als mijn weerstand slecht is of iets heel zuurs gegeten of gedronken heb.
Die schraap ik ook tegen mijn voortanden kapot of met mijn nagel. Doe ook teringzeer, maar is dan wel weg.

Aften zijn volgens mij een groter soort wondjes/blaasjes. Dat heb ik nog nooit gehad.

Sterkte, hebben ze daar bij de drogist niets tegen?

3 likes

Het is 2025 en nog steeds heeft zo veel h&m zwemkleding van die uitneembare pads? WHY
Bouw dan iets in wat niet oprolt of laat het weg

14 likes

Ik heb er eentje van de H&M met vaste cups en het zit verschrikkelijk. Elk minigolfje zorgt ervoor dat ik topless ga. Zelfs in het zwembad.