Wat je even kwijt wil #70

Haha sowieso! Meteen weer in mn hoofd ook :sweat_smile:

2 likes

Ik weet het wel maar ik heb er geen zin in.

2 likes

Mijn favoriet blijft pepersaus over de kalkoen!

6 likes

Neeeee, lekker blijven plakken is de beste!

2 likes

Meteen weer in mijn hoofd!

:notes: ooh pepersaus pepersaus over de kalkoen :notes:

3 likes

Ja dat is ook een klassieker!

Ik verveel me zo erg maar ik kan ook oprecht niks bedenken om te doen? Zit ook nog met een man en kind die vandaag al niks anders doen dan LEGO maar my god m’n hersenen zijn echt helemaal grijs vandaag.

5 likes

ff naar een bos of duin? in de natoer verveel je je nooit, je hoeft alleen maar om je heen te kijken en te luisteren :sun_with_face: en het is supergroen nu, de regen zal wel nog extra opleving hebben gebracht ook

4 likes

Ik ben nu mezelf aan het vervelen in een speeltuin. Moet eerlijk zeggen dat ik me in de natuur ook nog kan vervelen hoor en denk dat er vandaag gewoon weinig dingen zijn waar ik echt zin in heb

2 likes

ANNELOEK

wat een naam :star_struck:

13 likes

Het rook zo lekker in het bos vandaag en alles is zoooo groen :herb: :seedling:

24 likes

Oh ik had inderdaad nog geen update gegeven want ik heb mijn baas nog wel mails gestuurd, hij wilt een overleg inplannen en samen met mij en mijn (vrouwelijke) manager kijken naar opties! Deze had hij in optie maar er was nog niets concreet gemaakt enkel een gesprek!

7 likes

Ik heb van 13.00 tot 21.00 in CarrƩ gezeten net voor 750 minuten cabaret haha. Het begon van 10.30 tot 23.00 maar dat is me een beetje intens.

Zaten zeker leuke dingen tussen. Vond Lisa Ostermann bijvoorbeeld een leuke verrassing, kende haar niet maar enorm gelachen.

11 likes

Ik las laastst ergens op social media iemand die zei dat ze soms tegelijkertijd haar bed verschoont en een schone pyjama aandoet en ze dat ā€˜fancy sleep’ noemt en vanavond heb ik fancy sleep can’t wait!!

80 likes

Heb je ook je benen geschoren want dan is het nog lekkerder

33 likes

Leuk!! Ik kwam er veel te laat achter, toen was het al uitverkocht. Echt veel goede namen!

4 likes

Ja en dan vers gedoucht in een fris bed heerlijk :heart_eyes:

12 likes

Elke zondag weer lekker om zo het weekend af te sluiten. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik heb vanavond ook een fancy sleep ! Schone pyama en schoon bed. Alleen het bed moet nog opgemaakt worden. Zo’n gedoe maar eigenlijk ook wel weer zo gedaan. Maar zit het al de hele dag uit te stellen en moment is er nu dat ik het echt moet opmaken.

2 likes

Heb je toevallig kpn tv? Daar kan je de show met z’n allen van Lisa Ostermann zien, zit in het pluspakket.

2 likes