Rob Geus maakt hier ook reclame voor.
Het enige wat er in mij opkomt is alsof er mensen zijn die een wasmachine hebben waar die dingen inpassen.
Ik heb een dunne van 2x2 gekregen en die past in mijn kleine (3 kg) wasmachine. Ik was eerst ook twijfelachtig maar vind het nu wel fijn
Nog voor geen miljoen euro op mijn bed, die lelijke dingen.
Ja en het zal ook wel 3 dagen duren voordat het droog is, tenzij je een droger hebt, dus dan moet je er al 2 kopen.
Snap het sowieso niet want een overtrek om je dekbed doen duurt echt nog geen 2 minuten.
Mijn vriend zit de kickbokswedstrijd van mijn broertje te facetimen naar me terwijl ik naar huis loop. Omg, ik kan daar echt niet naar kijken. Mijn hart. Deed ‘ie nog maar aan judo.
Edit: natuurlijk eindigt het weer met een flinke jaap boven zijn wenkbrauw
Denk dat het zoveel polyester is dat het heel snel droog is. Anders zou de toegevoegde waarde wel helemaal 0 zijn tov een dekbed?!
Ze zijn echt binnen een paar uur droog en passen makkelijk in de wasmachine.
Ik ben dolblij hiermee.
Lijkt me zo vreselijk om onder te slapen
Ik vind het heerlijk om onder te slapen. Misschien heb ik gewoon geen smaak
Hahaha of ik. Ieder zn ding!
Die reclame van AH met Bram Krikke en Corrie Konings😅 Komt geen eind aan ook
Klinkt als weekend
Ik heb echt 3 seconde een zuivere pyjama aan en ik laat er al een aardbei op vallen: dikke vlek 🫠
Je hebt dus bizar veel eitjes, echt miljoenen. In de overgang stopt je lichaam gewoon met ze laten rijpen, maar je eitjes gaan niet op!
Oh wow ik dacht dat je begint met een aantal (miljoenen) eitjes waarvan er steeds meer opraken en het op een gegeven moment op is en je dan in de overgang/onvruchtbaar bent
Dat is ook zo.
De eierstokken van een pasgeboren meisjesbaby bevatten ongeveer 1 miljoen eicellen. Rond de puberteit zijn er nog maar 300.000 tot 400.000 eicellen over . Hierna gaan er elke maand 500 tot 1000 onrijpe eicellen verloren. Als je 50 bent, heb je nog ongeveer 1000 eicellen over.
Op je 35ste heb je er nog ‘maar’ 35000.
Plz god het zijn eicellen
Dit instituut jaagt vrouwen angst aan in wat piramidespel lijkt: Anneloek tuinde er met ogen open in
Ik snap ook niet wat zo moeilijk is aan dekbedovertrekken? Zijn de mensen opeens te dom om te poepen dat ze niet weten hoe ze die moeten wassen/verschonen? Zo’n probleem was het toch nooit?
@JaneWhiskers Hamburgers met korting blijft toch beter!
Heeft niks met dommigheid te maken maar met luiheid en gemakszucht
Xoxo een lui persoon