Wat je even kwijt wil #70

Slaap is overrated!

2 likes

Ik had hier gisteren met mijn vriend weer eens een gesprek over haha want bij ons is dit ook een zeer frequent topic wat terugkomt. En toen zei hij iets wat eigenlijk wel waar is. We hebben nu een puppy en het is super veel werk, maar toch zou ik het ondanks dat niet veranderen. En ik denk dan bij mezelf van misschien is dat met een kind dan wel hetzelfde. Dat het ondanks het zware werk toch geluk zal brengen. En toen zei mijn vriend:’ Het verschil is dat ik altijd al een hond heb gewild, maar nog nooit een kind’. Toen dacht ik wel even van…verdomd ja dat is wel waar :joy: haha. Iemand die nooit een hond gewild heb zou je ook niet ineens een hond in zijn lijf duwen waarom doen we dat dan wel met kinderen?

12 likes

Ik ben voor het eerst in 9(!!) jaar bij de tandarts geweest want een licht traumatische ervaring de laatste keer. Ik dacht echt dat het drama zou zijn met mega veel gaatjes en ellende maar ik heb er gewoon 0🥳. Moet alleen naar de mondhygiënist voor wat extra reiniging maar verder zag het er gewoon goed uit omg wat een opluchting.

74 likes

Wij bestellen online altijd een halfjaar voorraad aan wasmiddel, nu is de bestelling twee keer geleverd en maar één factuur :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

35 likes

Ik zag net op LinkedIn een man bloedserieus kritisch op een post reageren met het argument ‘weleens van mijn podcast gehoord?’

Podcastmannen zijn echt de nieuwe DJs

20 likes

Nog 1 dag en 30 minuten werken en dan heb ik vakantie!! En ik ben er deze keer zo onwijs aan toe!

35 likes

Oke ik zit in een café en ineens komt die ren vrouw binnen in ren kleding met een man die ook ren kleding aan had! Dus miss is ze toch niet vanacht om half 1 opgestaan om te rennen? Of ze doet het in delen? I dunno, maar ik vond het wel grappig dat het personeel tegen elkaar haar running Shannon noemde hahaha

11 likes

Of het is een cover om vreemd te gaan :rofl:

8 likes

Mijn lieve boomerpapa heeft zijn betaalbewijs van zijn esta voor de uk uitgeprint want anders heeft hij geen bewijs dat hij het land in mag.

10 likes

Doet mij denken aan mijn moeder die gedurende de coronaperiode die QR-code had uitgeprint op een A4tje en in zo’n plastic hoesje weken meesleurde in haar tas.

8 likes

Ohh ik heb een nieuwe baan, maar ik vind vandaag mn huidige baan ook zo leuk! Ik ben opeens zo bang dat dit een hele domme keuze is. En ik ga mn collega’s missen :(.

7 likes

Jokes on me, bestelling is in twee delen geleverd hahahaha

8 likes

Jezelf blij gemaakt met een dode mus

5 likes

Haha super schattig. Kindjes zijn hier in de buurt spullen aan het ruilen, dus ze bellen steeds bij iedereen aan om iets te ruilen. Ik heb net een oude dweilstok geruild voor 2 theezakjes. Ik vond het wel een goeie deal, ik zit nu lekkere thee te drinken en moest toch van dat ding af. En zij vonden het ook wel een goeie deal haha.

24 likes

Ik was bij de kapper voor paars verf. Moest eerst een uur lang ontkleurd worden. Begint het ineens erg heet te worden op mn hoofd en mn oren voelden ook branderig aan. Doet de kapper het mutsje eraf. Komt er letterlijk stoom vanaf! :exploding_head: Dat hadden ze nog nooit gezien, wel van gehoord. Zonder mutsje ging het verder prima. Zo’n 4 uur bij de kapper gezeten. Het resultaat is felpaars haar :rofl: Ik ben er iig blij mee!

9 likes

Ik wil je niet bang maken maar ik zag net een filmpje op TikTok van een meisje die dat ook had en zij had derdegraads brandwonden opgelopen en nu een kale plek op dr hoofd :exploding_head: Hopelijk is jouw hoofdhuid niet beschadigd

4 likes

Is je haar hierdoor niet zwaar beschadigd of valt het allemaal wel mee?

3 likes

Ik verf mijn haar sinds mn 14e en ben volgende maand 40. Dus beschadiging is er sowieso, maar ziet er verder wel ok uit. Voelt ook zacht aan. We waren er op tijd bij :slight_smile:

1 like

Had twee nieuwe hoofdkussens besteld. Zit ik te wachten op de track en trace, is het geld terug gestort omdat ze niet geleverd kunnen worden. Dan maar ergens bestellen.

1 like

Ik voel me ineens een goed mens lol omdat ik een best wel grote mooie bloem/hangplant voor buiten aan mn oude buurvrouw heb gegeven. Zij heeft zo ongeveer volgens mij haar hele lichaam vernieuwd gekregen :joy: heupen/ haar knieen enzo en ze is alleen en loopt uiteraard slecht daardoor. Ik wist eigenlijk niet hoe ze erop zou reageren maar ze was heel blij ermee. En we hebben nog samen thee gedronken.

29 likes