Wat je even kwijt wil #70

Of het is een cover om vreemd te gaan :rofl:

8 likes

Mijn lieve boomerpapa heeft zijn betaalbewijs van zijn esta voor de uk uitgeprint want anders heeft hij geen bewijs dat hij het land in mag.

10 likes

Doet mij denken aan mijn moeder die gedurende de coronaperiode die QR-code had uitgeprint op een A4tje en in zo’n plastic hoesje weken meesleurde in haar tas.

8 likes

Ohh ik heb een nieuwe baan, maar ik vind vandaag mn huidige baan ook zo leuk! Ik ben opeens zo bang dat dit een hele domme keuze is. En ik ga mn collega’s missen :(.

7 likes

Jokes on me, bestelling is in twee delen geleverd hahahaha

8 likes

Jezelf blij gemaakt met een dode mus

5 likes

Haha super schattig. Kindjes zijn hier in de buurt spullen aan het ruilen, dus ze bellen steeds bij iedereen aan om iets te ruilen. Ik heb net een oude dweilstok geruild voor 2 theezakjes. Ik vond het wel een goeie deal, ik zit nu lekkere thee te drinken en moest toch van dat ding af. En zij vonden het ook wel een goeie deal haha.

24 likes

Ik was bij de kapper voor paars verf. Moest eerst een uur lang ontkleurd worden. Begint het ineens erg heet te worden op mn hoofd en mn oren voelden ook branderig aan. Doet de kapper het mutsje eraf. Komt er letterlijk stoom vanaf! :exploding_head: Dat hadden ze nog nooit gezien, wel van gehoord. Zonder mutsje ging het verder prima. Zo’n 4 uur bij de kapper gezeten. Het resultaat is felpaars haar :rofl: Ik ben er iig blij mee!

9 likes

Ik wil je niet bang maken maar ik zag net een filmpje op TikTok van een meisje die dat ook had en zij had derdegraads brandwonden opgelopen en nu een kale plek op dr hoofd :exploding_head: Hopelijk is jouw hoofdhuid niet beschadigd

4 likes

Is je haar hierdoor niet zwaar beschadigd of valt het allemaal wel mee?

3 likes

Ik verf mijn haar sinds mn 14e en ben volgende maand 40. Dus beschadiging is er sowieso, maar ziet er verder wel ok uit. Voelt ook zacht aan. We waren er op tijd bij :slight_smile:

1 like

Had twee nieuwe hoofdkussens besteld. Zit ik te wachten op de track en trace, is het geld terug gestort omdat ze niet geleverd kunnen worden. Dan maar ergens bestellen.

1 like

Ik voel me ineens een goed mens lol omdat ik een best wel grote mooie bloem/hangplant voor buiten aan mn oude buurvrouw heb gegeven. Zij heeft zo ongeveer volgens mij haar hele lichaam vernieuwd gekregen :joy: heupen/ haar knieen enzo en ze is alleen en loopt uiteraard slecht daardoor. Ik wist eigenlijk niet hoe ze erop zou reageren maar ze was heel blij ermee. En we hebben nog samen thee gedronken.

29 likes

Ik was net weer bij de pedicure en ik vind het dan zoo gezellig om te kletsen met de vrouwen die daar werken en komen. Hangt zo’n chill sfeertje daar altijd, gewoon even vrouwen onder elkaar haha

4 likes

Wat lief van je en leuk ook dat jullie thee hebben gedronken samen.

3 likes

Ja maar dat is ook een leuke lieve vrouw! Heb er niet per se veel contact mee want ja ze is veel ouder. Ik zag toen we op het dak van de garage de ramen gingen schoonmaken allemaal van die haakjes voor hangplanten leeg in haar grote mooie tuin, waar planten aan kunnen hangen. En ik vond het ineens zo treurig/zielig voor haar. Maarja zo kunnen we elkaar iig met iets kleins blij maken blijkt wel.

10 likes

Precies! Leuk ook dat het zo is gegaan, doordat je initiatief hebt genomen beide blij :blush:.

2 likes

Wij deden dit heel vaak bij de scoutingvereniging. Dan ging ik als leiding met die kinderen overal aanbellen. Vet leuk voor hen en wij hadden daarna allerlei troep uit de buurt :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ah ja ik heb het idee dat mensen dat soort dingen vroeger veel vaker deden. Leuk dat je dat hebt gedaan!

2 likes

Vandaag eerste vakantiedag en die heb ik helemaal voor mezelf en ingeluid met tot 10.30 in bed liggen en zit nu met een cappuccino en tompouce op de bank een foute Nederlandse film te kijken. Ik zit te genieten.

69 likes