Wat je even kwijt wil #70

Ik had net sleuteloverdracht en die makelaar echt wat een lul is dat zeg. ‘Ja ik zie hier nog een beetje kalk en ik zie een gedroogde waterdruppel op de tegels, dus ik ga een schoonmaker sturen waarvan de kosten voor jou zijn en ohja er komt €250 administratiekosten bij’. Echt gaaaaat het effe? Verlichting was er al af en als ik weken terug had schoongemaakt was t sowieso niet goed, dus heb dat een paar dagen terug gedaan met niey al te veel licht. En grondig. Maarja lekker verdienmodel natuurlijk. Ben echt boos. Heb geëist dat hij in het dossier van mijn huidige appartement vermeldt dat de schoonmaakster die daar is geweest geen hol heeft gedaan, want daar zit overal kalk. Echt niet dat ik daar ook voor ga lappen als ik daar ooit uitga.

Heb overigens met een borstel en al de voegen zitten poetsen, maar hij wil dat het exact is zoals bij de oplevering, als gloednieuw

(Funfact: mijn huidige appartement werd door dezelfde makelaar opgeleverd met kak in de wc, plakkaat kalk in de douche, gele aanslag op de badkamertegels en etensresten in de keukenkast :fu:t2:)

5 likes

Me too! Lekker naar Italië, zo’n zin

1 like

Pff iemand Paul Rabbering op radio2 gehoord net? Hij vertelde wat over Freek en werd helemaal emotioneel ervan en ik moest gewoon met hem mee huilen. Zal ongetwijfeld ook met mn eigen situatie te maken hebben hoor maar pfoe :cry:

3 likes

Na een paar maanden absolute chaos op mijn werk heb ik nu mijn out of office aangezet voor anderhalve week VRIJ

afbeelding

45 likes

Dit mag en kan echt niet zomaar hoor, kun je geen bezwaar maken? Want dit is toch zonde van je geld :no_mouth:

2 likes

Jenna Marbles was echt een internetpareltje :clap:

5 likes

Ja echt zo jammer dat ze niet meer online is, hoewel het super begrijpelijk is.

7 likes

Ja al een officiële klacht ingediend bij de verhuurder en heb het bij de gemeente gemeld. Het is gewoon huurder pesten. Als het die man echt om de schoonmaak ging, had hij het doucheputje wel opengetrokken aangezien dat vaak wordt vergeten (die bij mij overigens schoon was). Die man heeft niet eens van bovenaf naar het putje gekeken. Hij stond met een zaklamp op de tegelwand te schijnen terwijl hij er met zn neus op hing en de drie opgedroogde waterdruppels (van het schoonmaken) dat was al een probleem. Hij zag er overigens zelf uit alsof hij al 25 jaar op een stoffig ict kantoor zit weg te muffen

10 likes

Nog 3 dagen (en vanavond) beetje doorstappen (hardlopen/wandelen) en dan heb ik in 31 dagen 1 miljoen stappen :crazy_face:

33 likes

Ik vind 250 ook echt wel veel. Als je foto’s en fut ervoor hebt dan zou ik even kijken of er een huurteam is in jouw stad. Zij kunnen je misschien wel goedkoop helpen.

Oja tip voor de volgende keer: houd je laatste maand(en) huur bij louche verhuurders altijd achter in verband met dit soort gedoe. Dat mag officieel niet (maar dit ook niet) en dan heb je wat onderhandelingsruimte om je waarborgsom terug te krijgen

2 likes

Woooow! Meer dan 30.000 stappen per dag? Hoe dan!

5 likes

Welke film? Inspiratie is altijd welkom :hugs:

1 like

De break-up club

2 likes

pff ik heb een tijdje geleden eindelijk de combinatie pindakaas banaan geprobeerd en het is zo tering lekker. echt elke keer dat ik het eet moet ik er hardop iets over zeggen echt fucking jammmmmie

12 likes

Ik had dit pas van hipro, van die eiwitrijke zuivel troep maar was zo vies :joy: heb jij die wel eens op?

3 likes

oh nee ik heb het niet verwerkt gegeten (nog).
ik eet gewoon pindakaas op een cracker met plakjes banaan erop haha. ik ‘durf’ sws nog geen notenboter in mn yoghurt te proberen maar zie echt veel mensen dat doen! maar yoghurt icm notenboter lijkt me (zeker pindakaas) best goor altijd dus ik stel het nog ff uit

zoek die hipro skyr nu op en pinda is niet eens een ingredient haha wat lame zeg

3 likes

Oh ja pindakaas met banaan is echt lekker! Soms doe ik er ook nog wel eens kaneel op.

Ik maak ook wel een smoothie (? ik weet niet of dit telt als smoothie) met melk, banaan en pindakaas en soms wat dadels. Vind dat ook heel lekker. Misschien is dat een stap dichterbij dan in de yoghurt?

6 likes

Als je niet drinkt (zoals ik nu ivm zwangerschap) ga je echt anders kijken naar alcohol en wat dat doet met mensen.

Btw ook gewoon nog steeds fucking veel zin in een koude pinot grigio hoor. :crazy_face:

9 likes

Ja pindakaas met banaan op een cracker of getoast brood is echt heerlijk. Soms nog wat van die extra dikke pure hagelslag erbij.

Ik doe wel elke ochtend notenboter in m’n naturel kwark (soms met nog beetje jam), ik vind het lekker (nu 100% amandel met stukjes maar de 100% pistache is ook lekker). Die bewerkte met pindakaas en banaan was echt supergoor wel.

4 likes

Tip: Maldon zout en honing maakt het nog beter.
Op vrijdag haal ik altijd vers brood na het sporten en dan met deze combinatie, echt heerlijk!

7 likes