Gewoon bijna alle decoratie weghalen. Foto’s en dure spullen zou ik ook niet laten fotograferen. Daar kwam mijn fotograaf toen nog mee.
Weet niet of je dieren hebt? Maar de voerbakjes en manden etc moest ik ook weghalen voor de foto’s. En alle ramen schoonmaken en de voordeur en achterdeur ook. Maar dat laatste heb ik dus de dag zelf gedaan want ik heb huisdieren.
Haha ik denk dat ik nog niet bij de “decoratie weg halen fase” ben
Meer de “troep van zolder opruimen” fase nog, dit is ook een specifieke taak van de makelaar geweest. Maar is gewoon een kut klus, want daar ligt alles waar je eigenlijk geen raad mee weet! De slaapkamer en badkamer zijn in principe weer zo gedaan. Ik ga nu even een ritje doen naar de kringloop met spulletjes, dus ben wel een soort van productief. Ik dacht dat ik afgelopen 2 jaar redelijk bewust om ben gegaan met het wel/niet niet aanschaffen van spullen, maar bijzonder hoeveel spullen een mens kan verzamelen zeg
Van dure spullen is wel een goede tip thx!! En poetsen van deuren ook, maar eerst zooi ruimen
De ‘troepjes’ waarvan ik niet wist of ik het wilde houden of niet had ik tijdens de fotoshoot in mn auto gedaan. En ook de wasmanden, extra kussens e.d. ook de schuur stond helemaal vol.
Scheelt je ook weer spullen meeverhuizen die eigenlijk gewoon weg kunnen! Dubbel winst dus
Oh nee wat erg dat zo’n rijk land ervoor kiest om plastic vanuit China te importeren ipv hier te recycleren echt zonde
Ik zag bij een influencer (Annemerel) dat zij een Aesop zeeppomp had gekocht en die op elke foto waarop een wastafel staat erbij is gezet, dat vond de fotograaf helemaal top. Vond dat wel een grappige als “styling”. Succes met klaar maken!
Omdat het zulk wisselend weer is, trek is ‘s ochtends van alles uit mijn kast en gooi het dan terug erin. Want, geen tijd meer om het op te ruimen.
Dus ik wilde vanavond mijn kast opruimen maar nu natuurlijk 0,0 zin.
Ik ben in UK en het valt me op wat voor supermooie kleuren de gevels van de winkels hebben. Dieppaars, donkerblauw, lichtgroen, oranjegeel…zo kleurrijk en zoveel leuker dan de gevels die we in Nederland hebben
Valt het jullie ook op?
Wij zijn niet in de uk
Ik heb per ongeluk kneiterdure kruidenthee gekocht (per ongeluk in de zin dat ik het niet had gekocht als ik de prijs had gezien ik zocht kruidenthee met linde erin want dat drink ik altijd voordat ik ga slapen, dit was toevallig de enige melange waar dat inzat die ze in het winkeltje waar ik was hadden) en nu is die zooo lekker. Ik snap voor het eerst de mensen die eten/drinken voor hun partner en gasten verstoppen. My preciousss.
Het is trouwens de Tisane des Merveilles van Dammann Frères.
Hoe duur is kneiterduur?
Ik heb vandaag een appelcake gebakken en kippensoep gemaakt (als vegetariër), allemaal from scratch en ik voel me nu echt een tradwife.
9 euri voor 50 g! Zie dat een blik van 45 g op de website 17 euro is dus het kan duurder blijkbaar haha
Poeh!
Gelukkig is het lekker haha
Goh echt
Ik ben weer eens op subquake
Wat is dat?
Had gister een nieuwe bh aan en een top met lage hals en heb de hele avond naar mn eigen decolleté zitten kijken. Voelde mij helemaal fabulous.
Ben nu wel helemaal krokant van te veel wijn
Een best wel bekend drum en bass feestje. Was heel leuk!
Ik heb meer dan een jaar geen weekenden meer gewerkt maar moet er nu, helaas, weer aan geloven! En dat terwijl het vandaag mega lekker weer is. 🥹