Ik had net sleuteloverdracht en die makelaar echt wat een lul is dat zeg. ‘Ja ik zie hier nog een beetje kalk en ik zie een gedroogde waterdruppel op de tegels, dus ik ga een schoonmaker sturen waarvan de kosten voor jou zijn en ohja er komt €250 administratiekosten bij’. Echt gaaaaat het effe? Verlichting was er al af en als ik weken terug had schoongemaakt was t sowieso niet goed, dus heb dat een paar dagen terug gedaan met niey al te veel licht. En grondig. Maarja lekker verdienmodel natuurlijk. Ben echt boos. Heb geëist dat hij in het dossier van mijn huidige appartement vermeldt dat de schoonmaakster die daar is geweest geen hol heeft gedaan, want daar zit overal kalk. Echt niet dat ik daar ook voor ga lappen als ik daar ooit uitga.
Heb overigens met een borstel en al de voegen zitten poetsen, maar hij wil dat het exact is zoals bij de oplevering, als gloednieuw
(Funfact: mijn huidige appartement werd door dezelfde makelaar opgeleverd met kak in de wc, plakkaat kalk in de douche, gele aanslag op de badkamertegels en etensresten in de keukenkast )