Je trimmer neemt wraak want labradoodle.
Jep! Volgens mij is dat wanneer het festivalterrein opengaat
Die trimmer dacht dat het een poedel was
Ik zou vriendelijk bedanken hoor, dat is een shift van 16,5 uur??
Ojee, gelukkig groeit haar weer aan. Maar ik had voor deze creatie niet de volle pond betaald. Zeker niet als ze er normaal anders uitziet bij ophalen.
Ohh nee je staat niet de hele dag gelukkig! Zouden 2 shifts van 6 uur zijn dus wat dat betreft goed te doen, maar ik weet gewoon niet zeker of ik zin heb om mogelijk van half 11 savonds tot half 5 sochtends te werken haha
Oh ja, makes sense!
Edit: ik heb ook wel eens op een festival in een food-stand gewerkt (van een bekende) en ik vond die nachtdienst juist heel leuk, allemaal lamme idioten die er vet veel zin in hebben, vond het altijd erg gezellig. Leuker dan de verkaterde chagrijnen bij het openen iig
Ik woon tegenover het adres waar mijn opa en oma hebben gewoond toen ze mijn leeftijd hadden en dat vind ik echt zo leuk. Zit soms ook echt te bedenken van âoh nu 50 jaar geleden zaten ze hier ook in de zonâ haha slaat echt nergens op, maar het feit dat de tijdlijnen zo op elkaar aansluiten qua leeftijd vind ik bijzonder.
Pfff ik heb een Citroën c3 en had al een afspraak staan voor de terugroepactie half juli. Vandaag ineens dat nieuwsbericht dat de auto tot de reparatie helemaal niet gebruikt mag worden? Super kut, zouden er dit weekend mee naar Duitsland. Morgenochtend gelijk de garage maar bellen of ze vervangend vervoer kunnen regelen maar pfff wat een gedoe.
Oh dat is super kut! Ik hoop voor je dat ze wat achter de hand hebben voor je.
Ahh ja dat kan ik me ook wel goed voorstellen ja! Denk dat ik het misschien maar gewoon ga doen want lijkt me inderdaad ook wel weer leuk
Er zit een egeltje in mijn tuin Ik voel me helemaal vereerd haha. Zo blij met mijn weelderige groene tuintje.
naar zwembad gegaan met badpak al aan + sweatpants + jas
NATUURLIJK shirt/trui vergeten
Ik kon niet meer slapen sinds half 6, dus ben maar naar beneden gegaan en heb alles open gegooid. Nu heb ik al stofgezogen, hond uitgelaten en zit ik op de bank te meuren want verlof. Ik kom al weken niet meer voor 8 uur mijn nest uit. Wie ben ik?
Ik krijg echt FOMO van al die filmpjes van dat gratis Evita optreden. Zou er zo heen willen.
https://youtube.com/shorts/PSc6Ykx1iIA?si=7c_G8eQx7H_mqlJT
Iemand die in het succesful adulting topic thuishoort?
Pfoee ik vond het al een pittige dag om zonder airco in de camper terug te rijden door Frankrijk naar huis met 33 graden, maar nu hebben we ook nog eens een klapband.
Ik ging om 05.00 hardlopen en het was zo mooi, echt jammer dat ik nog niet in het foto-topic kan.
En ik heb nu al gedoucht, boodschappen gedaan en deel van avondeten gemaakt. Tijd voor thee.
Ik heb een kaartje gekocht voor het theater. Voor december. 2026
Vannacht teruggekomen van vakantie. Was heeeerlijk alleen zonde dat het dit weekend hier zo warm is haha. Ben wel trots op mezelf dat ik mân hele koffer al heb opgeruimd en de eerste was al heb gedaan