Wat je even kwijt wil #70

Als de creditcard/debitcard van een bank is morgen even contact opnemen. Ik heb bij een bank gewerkt en wij kunnen vaak zien waarom een transactie mislukt is.

2 likes

Shit vandaag werkte het nog steeds niet en nu is het natuurlijk weer 100 euro duurder. Maar het is net gelukt met een PayPal account!

2 likes

Jeetje ik open mijn Linkedin weer eens na lange tijd. Van de eerste 8 berichten op mijn tijdlijn zijn er 5 overlijdensberichten? Heftig

Hazelwormen tegenkomen vind ik zo leuk :snake:

11 likes

De hoeveelheid aanvragen voor samenwerkingen ik krijg met 2k Instagram volgers is de laatste tijd echt insane. Ik snap dat je ergens moet beginnen, maar dit slaat echt nergens op.

1 like

Pas maar op. Straks gaat het over jou in het influencers topic.

3 likes

Soms is het best wel leuk om mij te zijn! Ik ging net even kijken waar ik morgen moet werken, heb ik blijkbaar vrij gevraagd. Joeeeee, ik heb weekend over 2 uurtjes.

30 likes

Ik heb er nog nooit een in het echt gezien, maar speur er wel altijd naar al sinds ik kind ben. Dus ben een beetje jaloers!

3 likes

Omg mijn hond komt net van de trimmer en ze is van een labradoodle echt verandert in een rat :sob: echt jenken, volgens mij wilde die trimmer echt wraak nemen omdat we tussendoor ergens anders waren geweest haha

13 likes

ja sorry hier willen we foto’s van

24 likes

Elke doodle variant die van de trimmer komt ziet er toch gewoon uit alsof hij aan de crack is geraakt?

4 likes

Ja, ze zijn leuk, nu met die warmte zijn ze wel goed actief.

2 likes

Huh nee die zijn dan juist super fluffy en schattig

1 like

Aw dat meisje… kan me helemaal voorstellen hoe dat gaat inderdaad. Wel goed dat je iets hebt gezegd.

3 likes

Misschien bedoel jij als ze gekamd zijn, niet als er getrimd aka geschoren is?

1 like

Ik had gereageerd op een bericht van een horecazaak dat ze nog mensen zoeken om binnenkort op een festival te werken waar ze staan, want dat lijkt me al heel lang leuk om te doen maar is er nooit van gekomen. Wat info van ze gekregen, stond dat ze alle festivaldagen van 12 tot half 5 all day breakfast doen. Ik ja leuk gezegd en iets over m’n horeca-ervaring verteld, zie ik ineens ‘am’ staan achter die half 5 :cry: Ik was uitgegaan van half 5 's middags omdat ze ontbijt doen maar is dus tot midden in de nacht lol. Je weet natuurlijk niet welke shifts je krijgt dus misschien valt het mee maar nu moet ik dus bedenken of ik zin heb om mogelijk tot half 5 ‘s ochtends aan het beunen te zijn of dat ik ga zeggen laat maar :’)

4 likes

Ah das kut, vooral als je het idee hebt dat het ‘wraak’ is.

Wij hadden gisteren een vergelijkbare situatie, alleen dan met een kind. Ik had nog tegen m’n vriend gezegd dat ze er geen kaal Engels rattenkopje van moesten maken. En ja hoor bijna kaal en al zijn krullen eraf :sob:
Mijn vriend wilde nog wat zeggen, maar er was een nieuwe kapster en toen hij in de gaten had dat er bovenop ook gemillimeterd werd was het kwaad al geschied.
Nou ja groeit wel weer aan en lekker met dit warme weer. Ook bij jouw hond.

Huh, maar dan vanaf 12u 's middags?

1 like

Nee ik bedoel echt van de trimmer. De hond van mijn zus kan een beetje een zwerver worden als z’n vacht te lang is, maar als hij dan terug komt van de trimmer en geknipt is ziet zijn vacht er weer super mooi uit. (Durf niet te zeggen of hij daar gewassen wordt, mocht dat zo zijn zal dat natuurlijk ook helpen)

3 likes

Hahah het is echt moeilijk op beeld te krijgen maar hier een impressie

Before

After

41 likes