Ja doen! Ik heb dit gedaan vorig jaar en dit is nu een hele fijne vriendschap geworden!
Dat heb ik ook. Of ik heb ergens mij karma punten allemaal weggespeeldâŠ
Hahaha kat schrikt net omdat mân laptop ineens zĂł hard ging blazen (klote migratie naar windows 11 op het werk
)
Ik heb zo een afspraak voor laserontharing en ik ben echt allelei smoesjes aan het bedenken want het doet zoooooân pijn. Daarna is het wel gelijk weer over en heb ik weer weken tot maanden gladde alles, maar ohh die drempelâŠ
Ik ben voor het eerst sinds tijden een paar uurtjes alleen in een stad, winkelen etc. Maar er is zo veel van polyester, verbaas me er echt over.
Huh heb je hele donkere haren of scheer je niet goed op voorhand? Ik voelde alleen iets op plaatsen waar ik per ongeluk een haartje of stoppeltje had laten staan.
Ik weet niet waar dit het beste past maar echt leed is het (voor mij) niet dus maar hier
Ik had ooit een vriendin die van de een op de andere dag mij ontliep zo goed ze kon terwijl er nooit wat gebeurd was. Dacht ik. Kom ik er nu achter dat ik een vreselijke uitspraak heb gedaan over de hoofdpersoon in een boek van haar lievelingsschrijfster. Ik heb namelijk gezegd âIk vind dat wel een pieperdâ Dat vind ik nog steeds dus het komt nooit meer goed met ons ![]()
Wow ik dacht even dat ik in het domme dingen uit je kindertijd topic zat maar dit is gewoon nu!? ![]()
Ben wel echt benieuwd over welk karakter uit wel boek dit gaat nu
Haha dat had ook zo maar gekund ![]()
Ik had vanmorgen geschoren, maar heb hele donkere haren dus dat kan wat pijnlijker zijn. Er zijn verschillende soorten lasers en de behandelaar zei ook dat die ik krijg, voor de meeste behoorlijk pijnlijk kan zijn. Het is vooral een soort hitte die echt intens is en enorm prikt alsof er naalden in je huid gaan.
Maargoed, vandaag viel mee want ik had de andere laser ![]()
Ik heb een vriendin die ooit boos om me werd omdat ik zei dat LisanneLeeft zich aanstelde, terwijl zij haar een krachtige vrouw vond.
Was ze ook oprecht boos over haha, dat je denkt hoezo is zij je heuvel?
Haha werkelijk wat toch bijzonder als je je zoiets zo aantrekt
Sowieso rare gang van zaken dat je het altijd met elkaar eens moet zijn helemaal over dit soort onbenulligheden
Vertel ajb over welk personage dit gaat ![]()
Zo heb ik een vriendin die echt boos op me werd omdat ik zei dat ik de zanger waar ze al jaren een crush op had, niet goed vond zingen (random Indian dude die niemand kent hier) ![]()
Ik kan niet slapen en ik moest ineens aan Marije Berkelaar denken, de eerste medicijnvrije huisarts in Nederland. Hoezo echt
Anyway, ze is nog steeds gestoord. Hoop dat ik nu gewoon kan slapen
Lol ik was net in een shoarma tent en vlak daarvoor waren Willem Alexander en Maxima er. De eigenaar liet ff een video zien als bewijs ![]()
WAAR WELKE TENT
Jaffa in Rotterdam bij witte de with
Sickelini