Als er alleen oude fotos instaan zou ik het wel geloven… maar als er ook recente dingen instaan is het ook duidelijk. Zou vragen of ik het mag zien. En als dat niet mag, is dat ook veelzeggend. Succes met de confrontatie!
Oh wat rot. Maar helaas afwachten tot vanavond. En aan zijn reactie is waarschijnlijk ook wel genoeg af te lezen dus je zal uiteindelijk zelf moeten beslissen of je het gelooft of niet. Maar als zijn reactie oke is en hij laat je gewoon die foto’s zien, er staan geen recente foto’s in, dan lijkt me dat er niks aan de hand is. Ik bedoel, die foto’s hoeft hij niet perse weg te gooien toch?
Ik moet eerlijk bekennen dat op mijn harde schijf ook enkele mappen heb met fotos van exen. Geen zin om de fotos uit te zoeken die wel leuk waren waar hun niet opstaan en doe er niks mee.
Is misschien wel anders dan een scharrel…
Die mensen die nu op dat hete asfalt staan bij Amsterdam. Echt waaaarom ik zou er met dit weer nog niet eens gaan staan als ze me er geld voor zouden geven
Het viel best mee!
Miss heeft ie haar ooit een keer geholpen met iets en daar documenten in opgeslagen. Mijn vriend heeft ook een mapje met mijn naam, maar daar staan alleen cv’s enzo in.
Vandaag heb ik een split ijsje in de zon gegeten en dan van ola maar ik vond de eerste happen maar zuur! Alleen dat oranje spul zonder de witte vulling. Wat een teleurstelling zeg dan is huismerk beter.
Ik heb ook mapjes met namen van collega’s. Die mapjes bevatten werkdocumenten die ik ooit van hen gekregen heb en die Excel-documenten zeggen niet zoveel over in welke mate ik al dan niet op hen crushte
Ik heb hem toen hij thuiskwam geconfronteerd. Hij zei dat het een oud mapje was en dat hij het meteen zal wissen, dat hij snapt dat het raar overkomt blabla. Ik zei dat ik de foto’s eerst wil zien en zag dat hij ze bijna allemaal 1,5 jaar geleden heeft opgeslagen en 2 foto’s 2 maanden geleden… Het is dus helaas allemaal tijdens onze relatie en dus nog zeer recent. Ik ben er helemaal kapot van en radeloos wat te doen. Ik heb hem de deur uitgeschopt en vanavond slaapt hij op de bank. Ik heb met een vriendin gebeld, dat heeft me een beetje opgelucht. Ik vertrouw erop dat er niets gaande is tussen hem en die collega, want ik weet dat zij niets van hem moet hebben, dat was me altijd al heel duidelijk. Het is dus eenzijdig. Maar dat maakt het voor mij niet minder pijnlijk. Ik
Ben echt zo woedend en verdrietig tegelijk… Als ik doorga met hem, heb ik wel een lijst met voorwaarden zoals zsm een nieuwe baan, 0 contact met haar, tijdelijke open phone policy etc. Pff maar eerst even verwerken en kijken wat ik nou eigenlijk wil.
Ah, shit
Ach, wat shit… knuffel voor jou! Waren het wel ‘normale’ foto’s? En heeft hij zelf nog iets gezegd erover?
Wat kut…
Ik lees je lijstje met voorwaarden: nieuwe baan, geen contact, open phone etc. En ik snap het zó goed, want ik was ook zo. Maar eerlijk? Dit soort voorwaarden geven schijnzekerheid. Want zelfs als hij alles doet wat jij vraagt, weet je nog steeds niet wat er in hem omgaat. Gevoelens verdwijnen niet per se omdat jij er grenzen op zet. En het is niet aan jou om hem te “managen” of controleren.
De enige vraag die ertoe doet is: Kan jij leven met iemand die dit doet? Wil jij dat? Wat zegt dit over wat jij nodig hebt in een relatie om je veilig en geliefd te voelen?
Dus niet: “Wat moet hij doen zodat ik me weer oké voel?” Maar: “Wat kies ík, nu ik weet wat hij doet als ik niet kijk?”
Tldr; leg je kracht niet in zijn gedrag, maar in jouw keuzes.
Edit; en dikke knuffel hoor! Hier hoef je dit weekend nog geen keuze in te maken, voel alles wat je wilt voelen
Wat zei hij toen jij zag van de foto’s van 1,5 jaar en 2 maanden geleden? Had hij daar nog een verklaring voor?
Ik vind het echt heel verdrietig voor je, ook omdat je post dat nog niet zo lang samenwoont. Ik snap goed dat je radelooos bent. Het enige wat je kan doen is de tijd nemen om goed na te denken en niet luisteren naar wat anderen zouden doen. Je kunt jouw gevoel niet zomaar uitzetten, voor anderen is het makkelijk praten. Kies voor jou wat goed voelt zodra de emoties gaan zakken.
Ah nee he, zat je dus toch goed met je gevoel dat je er direct zo van schrok. Sterkte, wat kut zeg
Zou vooral goed nadenken over of je hem nog kan vertrouwen, want das het belangrijkste in een relatie. Verder open en eerlijk bespreken of die foto’s betekenen dat hij nog gevoelens voor haar heeft. Foto’s van iemand opslaan is opzich geen crime, maar wat erachter zit wel.
Mijn alopecia is terug. Combi ook met post zwangerschap haaruitval denk ik. Bloed geprikt en geen bijzonderheden. Ook gestopt met anticonceptie pil op aanraden van de dermatoloog. Baal echt, denk dat 60% van mijn hoofdhuid zichtbaar is als ik mijn haar los draag. Wil een haarwerk maar de drempel om dat te regelen vind ik toch nog hoog, dan is het ‘echt’. En ben blij dat ik verder gewoon gezond ben maar toch ben ik er verdrietig van. Het is toch je visitekaartje/eerste indruk, zonder haar is je hoofd gewoon zo anders. Bleh. Einde dagboekpost.
Ik vind het echt lame hoeveel mensen van te voren en waarschijnlijk ook tijdens het festival op de ring zaten te haten en hopen op een fiasco.
Ik ben deze week voor het eerst in 15+ jaar gaan zwemmen en het voelt zo bevrijdend om eindelijk die stap te zetten met mijn lichaam en me toch redelijk comfortabel te voelen.
Oh shit man… wat verdrietig om te lezen, ik hoopte zo niet dat dit de uitkomst zou zijn voor je
Ik heb niet zo lang niet gezwommen, maar wel sinds jaren weer in bikini gezwommen en dat voelde ook al erg fijn