Wat je even kwijt wil #70

Bedankt, hier heb ik echt wat aan. Ik ga geen gehaaste beslissingen nemen en er goed over nadenken. En ook de rest allemaal bedankt voor de support!

@AmazoneSlash Hij bleef maar volhouden dat het echt van voor onze relatie was die foto’s, maar dat dat mapje 1,5 jaar geleden automatisch is overgezet naar zijn nieuwe laptop omdat het mapje op zijn onedrive stond. Het was inderdaad allemaal dezelfde datum, maar ik geloofde daar niets van. Over die van 2 maanden geleden had hij geen verklaring, dat vond hij héél gek :roll_eyes:
Ondertussen heeft hij een mail geschreven waarin het hem allemaal heel erg spijt en dat hij zich heel erg schaamt over dat hij uberhaupt dat mapje heeft en dat hij er daarna over loog. En nog 100 dingen, zoals dat hij naar een psycholoog gaat. Ik ga nu proberen te slapen en ik hoop dat hij geen oog dicht doet

11 likes

Ik denk dat “regels” in een relatie niet werken. Je vertrouwt elkaar of je vertrouwt elkaar niet. Als iemand vreemd wilt gaan of stiekeme dingen wilt doen, doet diegene dat toch wel. Of die nou elk weekend naar de kroeg gaat of braaf op de bank zit. Het is aan jezelf waar je de grens trekt!

31 likes

In mijn hoofd was Pommelien iemand uit Temptation Island en was de zangeres Pommelien Thijs dezelfde persoon (heb er verder nooit meer dan 1 seconde over nagedacht, alleen maar onbewust een afslag genomen) maar zie nu dat dit niet bepaald zo is haha

25 likes

Correct me if I’m wrong, maar als je een map synchroniseert vanuit je back-up naar een ander apparaat, dan wijzigt de aanmaakdatum van de bestanden daardoor niet. Dus ik denk dat hij die foto’s dan op dezelfde dag allemaal heeft opgeslagen? Anyway… erg nare situatie en hoop dat je wat kunt slapen!

2 likes

Als je naar de info van de foto zelf gaat kun je nog steeds de datum zien waarop de foto is gemaakt. Dus dat kan ze miss nog doen (@Memphis)

1 like

Bij mij is dat bij OneDrive wel

4 likes

Ja wtf dat het Parool gisteren ook zo’n kop had à la “wordt het een feest of fiasco”
Mensen hebben hier gewoon hartstikke hard aan gewerkt en veel mensen hebben het naar hun zin gehad, als je niet van mensen en warmte had ga je lekker niet, even goede vrienden, maar dat negatieve gedoe echt vermoeiend haha

4 likes

Haha ik kwam er ook kortgeleden achter dat dat niet zo is

1 like

Ik heb ook mappen vol met de documenten van dezelfde datum vanwege het terugzetten van een back-up.

Geen idee hoe dat werkt met One Drive.

5 likes

Neem het aan van iemand die ook dacht dat dit wel goed kwam: het kwam niet goed en hij bleef liegen en dingen achterhouden. En spinde het vervolgens altijd naar dat ik te jaloers zou zijn. Ik ben het erg eens met alle adviezen die al genoemd zijn. Veel sterkte, het is hoe dan ook echt een kutsituatie❤️

7 likes

Wat een kutsituatie. Doe wat voor jou goed voelt!

Ik moet zeggen dat ik het ook wel erg creepy vind van je vriend. Ik zou het zelf echt heel raar/eng vinden als een man (in een relatie) allemaal foto’s van mij op zou slaan op zijn computer in een apart mapje.

44 likes

Kom op zeg, zo’n relatie wil je toch niet?

10 likes

Kom op zeg, zo’n reactie wil je toch niet geven? Ze moet het allemaal nog laten bezinken

69 likes

Ik vraag me af waarom ik het een goed idee vond vandaag te klussen (ja okee omdat ze volgende week komen behangen en er nog iets afgemaakt moet worden voor ze kunnen beginnen en ik verder geen tijd heb). Ondanks dat ik in het deel van NL woon waar het vandaag geen 30 graden wordt, is het wel benauwd en nog warm in huis. Top plan wel dit, haha.

3 likes

Als je verder wilt met de relate ben je waarschijnlijk veel beter gebaat met duotherapie dan zo een arbitraire lijst waarbij je toch achterdocht gaat blijven hebben.

2 likes

Beetje kansloos dat je het niet kan laten om er toch nog een schepje bovenop te doen. Heb je haar eigen reacties wel gelezen überhaupt? :joy: Ze geeft toch aan erover na te denken

7 likes

Wat dblauw hierboven ook al eens heeft gezegd dus, maar dan helpender.

1 like

Broodje gebakken ei met crispy chili oil :ok_hand: :drooling_face:

14 likes

Ik mag toch hopen dat ze hiervoor niet een psycholoog gaan lastig vallen. Die hebben al genoeg te doen.

4 likes

Haha wtf is dit nou weer voor opmerking

44 likes