Ik heb net via chatgpt een kleuranalyse gekregen en kan nu denk ik wel al m’n makeup verkopen en opnieuw beginnen. gelukkig wel al redelijk goed gematcht met mijn kleding nu
Gewoon schijt hebben en dragen wat je mooi vind!
vind ik in principe ook hoor, alleen ik vind dat de roodheid in m’n gezicht behoorlijk geaccentueerd wordt als ik bepaalde makeup(kleuren) draag dus denk wel dat het klopt!
Bezwaar maken. Wet is erop gemaakt dat je leert van je fouten. Je hebt zo geen kans gehad om van je (on)bewuste fout te leren. Ik spreek uit ervaring !
Ik heb echt een haat-liefde verhouding met onze buurt-app. Van de ene kant kan ik echt met mijn ogen rollen van alle kneuterigheid. Bijvoorbeeld als iemand weer een kartonnen doos aanbiedt of een halve stronk witlof (“Ook geschikt voor konijnen”). Maar van de andere kant heb ik ik nu een galatasje in precies de juiste kleur kunnen lenen en was ik ooit een tas kwijtgeraakt en had 'm binnen no-time weer terug want iemand had 'm naast het fietspad zien liggen.
Ja sorry deze persoon ga ik redden in de kernoorlog, Echt lief.
Please geef 2 cent extra per tablet uit en neem dan de ovale paracetamol (die prima wegslikt) ipv meteen naar een NSAID (ibuprofen, naproxen etc) te grijpen.
Liefs,
Je maag
Met tevens de vriendelijke groeten van je nieren.
Jaa sorry, beetje smelten beetje bijten
Wow echt nooit geweten! Het is wel op donderdag en dan de ^tweede ronde^ op vrijdag gebeurd zegmaar
Het ging om een weg waar je 50 mag en ik reed 59 of 61. En dan dus heen en terug lol en de volgende ochtend precies ook.
Dus ik reed echt niet extreeeeem te hard ofzo maar ja ik wil het niet goedpraten maar eerlijk ECHT ONZIN (het is een soort van aan een rondweg en echt net geen bebouwde kom) echt genaaid zo, kut tijdelijke flitspalen ik weet niet hoe fucking veel geld ze daar hebben gevangen afgelopen weken 🫢
Ja ja ik weet dat je je aan de snelheden moet houden
Hahaha ik wist dat deze reactie zou komen!! maar ik lees op wikipedia dat ook dat het toevoegen van bloemkool, spitskool en sperziebonen de verhollandsing de gado gado is (bus basically alles was wij erin doen) dus dan is die aardappel toch niet zo erg?
Omg schrok net wakker en dacht dat er iemand binnen was. Nouja dacht een specifiek persoon.
Ooh misselijk nu en een hoge hartslag.
Ik ging wel gelijk in actie modus en alles gecontroleerd. Alle kamers en verstop plekken
Maar ooh ik tril helemaal en ken never nooit niet meer slapen vannacht.
Ook omdat ik instinctief mijn dochtertje wil beschermen.
Ik dacht eigenlijk dat aspirine altijd de goedkope, onschuldige optie was. Ik wist wel dat het bloedverdunnend is, dus niet geschikt voor iedereen, maar dacht dat het verder een beetje hetzelfde was als paracetamol. Maar ik lees nu dat dat niet zo is
Ik heb trouwens weleens die liquid caps geprobeerd en die bleef echt in mijn keel hangen, had daar echt nog een uur last van. Als ik pijnstillers slik, dan neem ik meestal wel ibuprofen. Krijg er nooit last van mijn maag van (maar als je dat krijgt is het natuurlijk eigenlijk al te laat) en heb het gelukkig toch bijna nooit nodig. Maar ik zie nu dat er wel omhulde paracetamol tabletten zijn, misschien moet ik die eens kopen.
Wat moet dat beangstigend zijn geweest. Goed van je dat je gelijk overgaat op actie.
Misschien een fijne tip (aangezien het volgende week weer lekker warm wordt) maar ik zag net in de bonus folder van de ah dat je een Duux ventilator met 20 euro korting hebt. In hun voordeelshop. Het is wel zo’n tafelvariant!! Niet de flex.
Maar ik heb deze in de kinderkamer staan naast het ledikantje. Hij kan ook omhoog blazen dus helemaal prima. Ook lekker stil #nospon
In de vermoeidheid en snelheid las ik vibrator en was de weg kwijt toen je het over een tafel model had
Ik ga zo de bank maar is aan de kant trekken (doe ik te weinig) en ben zo benieuwd wat de vangst dit keer is. Minimaal 6 (speel)muizen van mn kat, en verwacht ook speelgoed van het kind. Tot zover mijn wilde zaterdagavond!
Have fun, ik ga zo dweilen en de witte waas van de inductieplaat poetsen