HR is leuk!! Heb zelf 3 jaar geleden de overstap gemaakt naar HR en nog geen dag spijt
Wat toevallig! Ik begin over een paar maanden ook met een nieuwe baan in de HR terwijl ik nu iets anders doe!
@Mrs.Fraser Het lijkt me ook echt ontzettend leuk! Hoop dat ik het word ![]()
@S.onrisa Haha écht heel toevallig! Veel plezier!!
Ohh spannend, veel succes!! Ik heb geen tips want heb altijd ruzie met hr ![]()
![]()
![]()
Ik heb voor de eerste kras op onze nieuwe auto gezorgd (droomauto van mijn man) en ik voel me er zooo kut over ondanks dat hij lief reageerde ![]()
kun je het niet fixen met zoân tellsell-achtige lakstift?
ik krijg net een appje met foto dat mn partner een babyzwaluw gevonden heeft en of we die mogen houden en hij ziet er zooo cute uit
maar we zullen de vogelopvang maar bellen helaas helaas
Oh wat lief!
We hebben mogelijk wellicht waarschijnlijk een huis gekocht en de spanning die ik sinds dit belletje gisteren door mijn lijf voel gieren is ongekend. Ook geen oog dichtgedaan vannacht en mijn hoofd gaat alleen maar âaaaaaaaaaaaaaaaaaaahâ van spanning en geluk tegelijkertijd oh myyyy wat komt er veel op ons af maar wat ben ik ook ongekend bliijjjjjjjj đ«šđ«š:heart:![]()
Wilde een nieuw luchtje kopen vandaag en in de winkel zelf bedacht ik me ineens dat ik een testertje had die ik heel lekker vond maar ja⊠de naam?? Het was iets frans⊠blijkt dat 80% van de luchtjes een franse naam/merknaam hebben, shit ![]()
Uiteindelijk TOCH gevonden hahaha (het was Lâinterdit - Givenchy)
Jaa die is zo lekker, Givenchy is echt mijn lievelings
Mijn opa was door een oogziekte zo goed als blind geworden (de laatste 15 jaar was zijn zicht afgetakeld naar nog slechts 10% zicht) en een half jaar geleden hadden de dokters hem opgegeven. De letterlijke woorden van de oogarts waren: âWij kunnen niets meer voor u betekenen, meneer.â Zes maand later ging hij mee met mijn oma naar diezelfde oogarts (gewone controle), en vroeg hij informatief of ze er toch nog eens naar wilden kijken. De oogarts heeft toen besloten om het risico te nemen en hem toch te opereren. Die operatie is geslaagd en nu heeft hij een zicht van 60%!! Dat hij dat nog mag meemaken op zijn 83ste
Ik vind het echt ongelooflijk.
Wat fijn!
Ik moest deze gozer ff Googlen en je krijgt echt te zien wat je verwacht
Ik zit in de bus en voor me zit een stelletje heel klef te doen. Maar precies op het punt tussen de twee stoelen in, waar geen hoofdsteun is, zitten ze voluit te tongen. En dat is echt veel te close. Ik voel me helemaal het vijfde wiel aan de wagen
Dit heb ik ooit op een vlucht van 7 uur gehad ![]()
Haha hij is van dat liedje Vakantieliefde, ik dacht âeven googelen want zo vaak zal die naam niet voorkomenâ en ja hoor, is dezelfde kerel
Voor wie het kent, want is al oud en het was geen gigantische hit
Heb eindelijk 2 tickets kunnen bemachtigen voor Stray Kids (kpop groep) as vrijdag als verrassing voor mân dochter die fan is
Zin in!!
Ik ging naar de groep 8 musical van mijn neef(je) en ik vond het zo aandoenlijk
. Deed me weer helemaal denken aan toen ik in groep 8 zat en wat voor een leuke tijd het was. En gewoon megatrots op hoe goed hij het deed.
Ik was net pizza halen en die eigenaar was zoân icoon, ben helemaal blij.
Alle pizzaâs hadden dezelfde prijs, âŹ13,50. Maar hij begon het deeg pas te kneden als je bestelde en je mocht van alle ingrediĂ«nten extra voor dezelfde prijs als je wilde of andere ingrediĂ«nten toevoegen, vervolgens bakte hij m af en gaf voor tijdens het wachten gratis verse bruschettaâs uit de oven en shotjes limoncello.
Tien minuten later had ik slightly tipsy echt een fantastische pizza die zo fucking dik beleged was.
10/10 love zulke vakmensen