hahah ja ik proef deze posts al laat staan een opgeloste paracetamol
Hahah idd als ik dit lees dan denk ik echt dat ik nooit moeder zou kunnen zijn, heb 0 geduld voor dat soort aanstelleritus
Ik vind paracetamol helemaal niet zo vies. Geen ingewikkelde praktijken voor nodig
Je kan heel goed moeder zijn maar je dochter klaagt wel 30 jaar later over je op een forum
Bloemendaal ligt ook niet in t Gooi
geografisch niet cultureel wel
In maart '20 ging het hier over aardappel in gado gado en hoe dat verhollandst was. Ik ben altijd groot fan van aardappel in mijn gado gado, dus ben dat uiteraard nooit vergeten en ik wil daarom even zeggen dat ik vandaag gado gado heb gegeten in Indonesië en dat er wel degelijk aardappel in zat
Ik zou nu iets kunnen zeggen over de kolonisatie van Indonesië… haha. Maar fijn dat je het lekker vindt
Waarom slikt iedereen paracetamol terwijl ze het zo vies vinden? Er zijn toch nog veel meer soorten pijnstillers die ook effectief zijn.
Omdat het de meest onschuldige onder de pijnstillers is misschien?
En goedkoop
Ik slik pijnstillers niet bepaald voor de smaak?
die wagenziektepilletjes die zijn pas vies
Ja niet iedereen kent iedere postcode uit z’n hoofd, Gaston!
Same
Had later een drankje dat het zou tegengaan. Smaakte naar chemische banaan. Uurtje later liet ik van die banaan boeren waardoor ik alsnog moest kotsen.
Stop er een zetpil in of zwijg.
Ik moet helaas mijn huis uit, dus ik ben nu dingen aan het bezichtigen. Maar ik vind het allemaal zo lastig, je hebt telkens maar 5 minuten om een keuze te maken. en ik heb ook dieren, dus het gaat niet alleen om wat ik vind.
huh alweer? heb jij nou zoveel pech met huizen steeds of lijkt dat zo?
Ja, sinds 2023 telkens tijdelijke appartementen/kamers gehad, nu moet ik weg omdat mn huisbaas de bovenverdieping waar ik woon terug wil voor eigen gebruik (baby)
Ik vind zetpillen echt horror. Dit jaar voor het eerst zo’n ding gebruikt ivm heftige krampen maar ging echt bad.