Wat je even kwijt wil #70

Wow wat de hel? Waren z’n eigen spiegels eraf of die van de geparkeerde auto’s??

Dijkweggetjes lijken me wel doodeng trouwens (heb momenteel rijles in Amsterdam, dus weinig dijken)

1 like

Die van de geparkeerde auto’s :upside_down_face:
Dit was ook Amsterdam, ergens in noord :cowboy_hat_face:

2 likes

Heeft een van jullie het kenteken onthouden? Want dan zou ik melding maken bij de politie

6 likes

Hoe is het gegaan?

Lief dat je dat vraagt! Het ‘rollenspel’ ging goed, dat zeiden ze ook. Ik had erna nog een kort gesprek met de directeur en die stelde wel lastige en kritische vragen, dus ik weet nog niet wat hij ervan vindt haha. Woensdag hoor ik of ik de baan heb!

11 likes

Wat fijn dat het rollenspel iig goed ging! Nu afwachten dus. In welke sector heb je gesolliciteerd? Als je dat wilt zeggen natuurlijk.

2 likes

HR! Wordt een soort carriereswitch dus extra spanennd :grimacing:

3 likes

HR is leuk!! Heb zelf 3 jaar geleden de overstap gemaakt naar HR en nog geen dag spijt

3 likes

Wat toevallig! Ik begin over een paar maanden ook met een nieuwe baan in de HR terwijl ik nu iets anders doe!

2 likes

@Mrs.Fraser Het lijkt me ook echt ontzettend leuk! Hoop dat ik het word :crossed_fingers:t3:

@S.onrisa Haha écht heel toevallig! Veel plezier!!

3 likes

Ohh spannend, veel succes!! Ik heb geen tips want heb altijd ruzie met hr :joy::joy::joy:

5 likes

Ik heb voor de eerste kras op onze nieuwe auto gezorgd (droomauto van mijn man) en ik voel me er zooo kut over ondanks dat hij lief reageerde :cry:

kun je het niet fixen met zo’n tellsell-achtige lakstift?

ik krijg net een appje met foto dat mn partner een babyzwaluw gevonden heeft en of we die mogen houden en hij ziet er zooo cute uit

cute!!!

maar we zullen de vogelopvang maar bellen helaas helaas

17 likes

Oh wat lief!

2 likes

We hebben mogelijk wellicht waarschijnlijk een huis gekocht en de spanning die ik sinds dit belletje gisteren door mijn lijf voel gieren is ongekend. Ook geen oog dichtgedaan vannacht en mijn hoofd gaat alleen maar ‘aaaaaaaaaaaaaaaaaaah’ van spanning en geluk tegelijkertijd oh myyyy wat komt er veel op ons af maar wat ben ik ook ongekend bliijjjjjjjj 🫨🫨:heart::heart:

72 likes

Wilde een nieuw luchtje kopen vandaag en in de winkel zelf bedacht ik me ineens dat ik een testertje had die ik heel lekker vond maar ja… de naam?? Het was iets frans… blijkt dat 80% van de luchtjes een franse naam/merknaam hebben, shit :joy::joy: Uiteindelijk TOCH gevonden hahaha (het was L’interdit - Givenchy)

9 likes

Jaa die is zo lekker, Givenchy is echt mijn lievelings

3 likes

Mijn opa was door een oogziekte zo goed als blind geworden (de laatste 15 jaar was zijn zicht afgetakeld naar nog slechts 10% zicht) en een half jaar geleden hadden de dokters hem opgegeven. De letterlijke woorden van de oogarts waren: “Wij kunnen niets meer voor u betekenen, meneer.” Zes maand later ging hij mee met mijn oma naar diezelfde oogarts (gewone controle), en vroeg hij informatief of ze er toch nog eens naar wilden kijken. De oogarts heeft toen besloten om het risico te nemen en hem toch te opereren. Die operatie is geslaagd en nu heeft hij een zicht van 60%!! Dat hij dat nog mag meemaken op zijn 83ste :smiling_face_with_three_hearts: Ik vind het echt ongelooflijk.

219 likes

mijn hémel wat een nachtmerrie materiaal dit

12 likes

Wat fijn!

2 likes